Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Mijn nieuwe ergernis is dat elke keer ik hier begin over die ontslagen iemand vindt dat ze mij de situatie moeten uitleggen. Ik ben er mij bewust van, toch bedankt!
Graag gedaan.

Nogal gek eh, zo reacties krijgen op je post als je op een forum post.
 
En is het zoals een begrafenis? Mogen we blijven kijken tot ze hem erin steken?
Als zijn vrouw zwanger zou raken durf ik wedden dat ze de bevalling nog gaan livestreamen ook.
En als bonus op VTM GO+ beelden van de verwekking negen maand eerder. :unsure:
 
Als zijn vrouw zwanger zou raken durf ik wedden dat ze de bevalling nog gaan livestreamen ook.
En als bonus op VTM GO+ beelden van de verwekking negen maand eerder. :unsure:
#Shitpost

1709289602282.png
 
Een vriend van mij woont in Canada voor dit weekend heeft hij niks meer om te eten.
Heb een appel gift card gekocht maar dat werkt niet in US. Iemand een idee hoe ik hem kan helpen tot maandag of iemand die zo een US kaart heeft. Blijkbaar kan je dat bedrag overzetten en kan je er gewoon mee betalen
 
Een vriend van mij woont in Canada voor dit weekend heeft hij niks meer om te eten.
Heb een appel gift card gekocht maar dat werkt niet in US. Iemand een idee hoe ik hem kan helpen tot maandag of iemand die zo een US kaart heeft. Blijkbaar kan je dat bedrag overzetten en kan je er gewoon mee betalen
Is dat niet om apps mee te kopen?
Denk dat PayPal het handigste is
 
Een vriend van mij woont in Canada voor dit weekend heeft hij niks meer om te eten.
Heb een appel gift card gekocht maar dat werkt niet in US. Iemand een idee hoe ik hem kan helpen tot maandag of iemand die zo een US kaart heeft. Blijkbaar kan je dat bedrag overzetten en kan je er gewoon mee betalen
Western Union
 
Een vriend van mij woont in Canada voor dit weekend heeft hij niks meer om te eten.
Heb een appel gift card gekocht maar dat werkt niet in US. Iemand een idee hoe ik hem kan helpen tot maandag of iemand die zo een US kaart heeft. Blijkbaar kan je dat bedrag overzetten en kan je er gewoon mee betalen
Wie heeft voorgesteld om de gift card te kiezen? Gift cards zijn hét middel bij uitstek dat scammers gebruiken om mensen op te lichten.

Want is het echt een vriend of iemand die je online hebt leren kennen tijdens het gamen? Ik zou hier toch even mee oppassen hoor.
 
Vrees idd ook dat het niet koosjer is.

Met wat chance per ongeluk de Belgische Gift Card gekocht? - Gaat dan idd niet werken op een buitenlands account...
Indien ja, en nog niet gedaan, zo snel mogelijk die code op uw eigen Apple ID proberen in te geven, met wat meeval kan hem die niet op tijd doorverkopen voor cash, of heeft hem geen zin om een Belgisch Apple ID aan te maken, en kunt ge uw geld nog "recupereren".
Ge kunt dat saldo wel niet terug op uw bankrekening krijgen, dus afhankelijk van de soort kaart moet ge er apps of abonnementen mee kopen, ofwel moet ge er in de fysieke of online Apple Store iets van hardware mee kopen.
 
Laatst bewerkt:
Een vriend van mij woont in Canada voor dit weekend heeft hij niks meer om te eten.
Heb een appel gift card gekocht maar dat werkt niet in US. Iemand een idee hoe ik hem kan helpen tot maandag of iemand die zo een US kaart heeft. Blijkbaar kan je dat bedrag overzetten en kan je er gewoon mee betalen
Mijn best buddy, een foto van mijn frigo:


Leeg, vind je ook niet?
 
Laatst bewerkt:
5 streaming diensten en nergens Dune 1 beschikbaar.
Tijd dat ik die dingen opzeg en alles op de oude manier ga kijken.
 
Gesprek tussen 2 broekventjes in de fitness.

Idioot: Jow, is je broer geslaagd voor zijn rijexamen?
Opperidioot: Nee, die kerel kan echt niet rijden.
Idioot: Was jij wel direct geslaagd op je rijexamen dan?
Opperidioot: Ja tuurlijk, ik kan megagoed rijden. Maar da rijexamen suckt echt, je moet echt rijden als een oma. Nu ga ik in 2 seconden van 0 naar 100, berezot.
Idioot: Ja dat rijexamen is echt belachelijk. Die pinker overal gebruiken, zo dom.
Opperidioot: Ik gebruik die nooit gast, dat heeft toch geen nut. Niemand kijkt daar naar. Als ik een rotonde oprijd, dan ga ik gewoon vol gas, ze moeten maar zien dat ik afkom. En dan die zone dertigs overal, wtf. Ik rijd daar gewoon 100 maat.

En zo ging dat nog even verder. Bij momenten dacht ik dat het verborgen camera was. Maar helaas.
 
Terug
Bovenaan