Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Zo ne cheeseburger willen opwarmen in de microgolfoven, terwijl ik ondertussen mijn verpakking bij de plastiek wil smijten realiseer ik mij dat da zakske ketchup dat ze er altijd mee inzetten er niet bij was. Teruggespurt naar de microgolfoven om stop te zetten, was al serieus uitgezet (plakte er vanonder aan), net op het punt om te ontploffen eigenlijk... Wie gebruikt dat eigenlijk, waarom zetten ze dat erbij wanneer 8 of zelf 9 op de 10 zelf een saaske derop zwiert..ik smijt da toch altijd in de pmd zak, cant be arsed om dat eerst leeg te maken, gewoon hoppa dus... Door mijn alertheid toch wat kuiswerk bespaard, FML

Zo ne cheeseburger willen opwarmen in de microgolfoven, terwijl ik ondertussen mijn verpakking bij de plastiek wil smijten realiseer ik mij dat da zakske ketchup dat ze er altijd mee inzetten er niet bij was. Teruggespurt naar de microgolfoven om stop te zetten, was al serieus uitgezet (plakte er vanonder aan), net op het punt om te ontploffen eigenlijk... Wie gebruikt dat eigenlijk, waarom zetten ze dat erbij wanneer 8 of zelf 9 op de 10 zelf een saaske derop zwiert..ik smijt da toch altijd in de pmd zak, cant be arsed om dat eerst leeg te maken, gewoon hoppa dus... Door mijn alertheid toch wat kuiswerk bespaard, FML
Ik heb ooit eens hamburgers gebakken in de pan met het plastiek er nog aan langs de onderkant. Wat voor nut heeft dat plastiek eigenlijk ook?

Na hét showbizzhuwelijk van het jaar, ook van honeymoon van Regi en Kristel hoeven kijkers niks te missen​

Voor wie niet genoeg kan krijgen van hét showbizzhuwelijk van het jaar: de kijkers zitten ook tijdens de honeymoon van Regi en Kristel op de eerste rij. Vanaf vrijdag staat het verslag van de eerste dagen van de huwelijksreis al online op VTM GO.

Thank God, had al schrik dat ik alles ging moeten missen :sop:

Na hét showbizzhuwelijk van het jaar, ook van honeymoon van Regi en Kristel hoeven kijkers niks te missen​

Voor wie niet genoeg kan krijgen van hét showbizzhuwelijk van het jaar: de kijkers zitten ook tijdens de honeymoon van Regi en Kristel op de eerste rij. Vanaf vrijdag staat het verslag van de eerste dagen van de huwelijksreis al online op VTM GO.

En dankzij jou kunnen compleet onwetende boomers zoals ikzelf hier ook over horen!

Het Nieuwsblad… en reclame op Facebook en TV voor zijn tv programma.

Dressy casual attire’ is de “verwarrende” dresscode op trouwfeest Regi en Kristel, wat betekent die nu precies?”​

Onze reporter op trouw Regi en Kristel: het is tijd voor het jawoord​

Hier zullen Regi en Kristel straks trouwen: “Zeker niet enige beroemdheid die hier jawoord geeft”​

Allemaal op 2 seconden scrollen van elkaar op Het Nieuwsblad
Wanneer is uw huwelijk gepland ? :tongue:

Ik heb ooit eens hamburgers gebakken in de pan met het plastiek er nog aan langs de onderkant. Wat voor nut heeft dat plastiek eigenlijk ook?
Ikzelf pizza met een heel dun laagje papier er van onder nog aangeplakt (bij sommige pizza's doen ze dit maar ik weet niet goed waarom ??). :confused:
Smakelijk!

Zal het eens aan mijn vriend vragen :unsure:
Ik wilde nog zeggen: Op welke TV zender?

Opmerking: Ik begrijp uw frustratie. Ik word ook gek van die reclame over dat huwelijk van Reggie dat mij ook geen klote interesseert.
Neen wacht het is Regi. Ik schrijf zijne naam al meteen verkeerd (dat zegt al genoeg zeker?)

En is het zoals een begrafenis? Mogen we blijven kijken tot ze hem erin steken?

Dat is volgens mij bakpapier die mee in de oven mag.

EDIT: zoals stoere plastron dus zegt.
Da moet er toch gewoon aan? Dat is bakpapier...

Staat pertang duidelijk op de doos normaal gezien.
Dat klopt maar het was in dit geval geen bakpapier ..

Tenzij bakpapier na het klaarmaken, zwartgeblakerd eruit ziet, enorm stinkt naar verbrand en het permanent vastgeplakt zit aan de pizza. :tongue:

Soms heb je inderdaad bakpapier aan de pizza maar dat is nog iets anders dan van dat dun wit papier dat onderaan ne pizza hangt. De volgende keer ik zo'n pizza nog eens in huis heb neem ik ne foto maar meestal koop ik pizza in The StoneManor te Everberg (die zijn veel beter dan die pizza's uit de Carrefour of zo) en daar heb je dat nooit.

Terug
Bovenaan