MisterV
Well-known member
Dat gebeurt al in The Day of the Triffids als ik mij niet vergis (de miniserie van 2009).Neem daar eens copyright op, want binnenkort is dat een premisse van een nieuwe mysteryserie op teevee.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gebeurt al in The Day of the Triffids als ik mij niet vergis (de miniserie van 2009).Neem daar eens copyright op, want binnenkort is dat een premisse van een nieuwe mysteryserie op teevee.
Ik denk dat je de verkeerde persoon gequote hebt.vGewoon geen TV meer kijken. Boek lezen, buiten komen, af en toe eens een film of serie. Scheelt nog wat centen ook.
T was dan ook woensdagochtend.Ik denk dat je de verkeerde persoon gequote hebt.v
Het is je vergeven.T was dan ook woensdagochtend.

Ik heb ooit eens hamburgers gebakken in de pan met het plastiek er nog aan langs de onderkant. Wat voor nut heeft dat plastiek eigenlijk ook?Zo ne cheeseburger willen opwarmen in de microgolfoven, terwijl ik ondertussen mijn verpakking bij de plastiek wil smijten realiseer ik mij dat da zakske ketchup dat ze er altijd mee inzetten er niet bij was. Teruggespurt naar de microgolfoven om stop te zetten, was al serieus uitgezet (plakte er vanonder aan), net op het punt om te ontploffen eigenlijk... Wie gebruikt dat eigenlijk, waarom zetten ze dat erbij wanneer 8 of zelf 9 op de 10 zelf een saaske derop zwiert..ik smijt da toch altijd in de pmd zak, cant be arsed om dat eerst leeg te maken, gewoon hoppa dus... Door mijn alertheid toch wat kuiswerk bespaard, FML

En dankzij jou kunnen compleet onwetende boomers zoals ikzelf hier ook over horen!Na hét showbizzhuwelijk van het jaar, ook van honeymoon van Regi en Kristel hoeven kijkers niks te missen
Voor wie niet genoeg kan krijgen van hét showbizzhuwelijk van het jaar: de kijkers zitten ook tijdens de honeymoon van Regi en Kristel op de eerste rij. Vanaf vrijdag staat het verslag van de eerste dagen van de huwelijksreis al online op VTM GO.
Thank God, had al schrik dat ik alles ging moeten missen![]()
You’re very welcomeEn dankzij jou kunnen compleet onwetende boomers zoals ikzelf hier ook over horen!
Wanneer is uw huwelijk gepland ?Het Nieuwsblad… en reclame op Facebook en TV voor zijn tv programma.
Dressy casual attire’ is de “verwarrende” dresscode op trouwfeest Regi en Kristel, wat betekent die nu precies?”
Onze reporter op trouw Regi en Kristel: het is tijd voor het jawoord
Hier zullen Regi en Kristel straks trouwen: “Zeker niet enige beroemdheid die hier jawoord geeft”
Allemaal op 2 seconden scrollen van elkaar op Het Nieuwsblad

Doen ze dat niet standaard omdat, wanneer ze gestapeld worden, ze niet zouden plakken aan elkaar?Ik heb ooit eens hamburgers gebakken in de pan met het plastiek er nog aan langs de onderkant. Wat voor nut heeft dat plastiek eigenlijk ook?
Ikzelf pizza met een heel dun laagje papier er van onder nog aangeplakt (bij sommige pizza's doen ze dit maar ik weet niet goed waarom ??).Ik heb ooit eens hamburgers gebakken in de pan met het plastiek er nog aan langs de onderkant. Wat voor nut heeft dat plastiek eigenlijk ook?

Zal het eens aan mijn vriend vragenWanneer is uw huwelijk gepland ?![]()

Ik wilde nog zeggen: Op welke TV zender?Zal het eens aan mijn vriend vragen![]()
OutTVIk wilde nog zeggen: Op welke TV zender?
Opmerking: Ik begrijp uw frustratie. Ik word ook gek van die reclame over dat huwelijk van Reggie dat mij ook geen klote interesseert.

Da moet er toch gewoon aan? Dat is bakpapier...Ikzelf pizza met een heel dun laagje papier er van onder nog aangeplakt (bij sommige pizza's doen ze dit maar ik weet niet goed waarom ??).
Smakelijk!
Na hét showbizzhuwelijk van het jaar, ook van honeymoon van Regi en Kristel hoeven kijkers niks te missen
Voor wie niet genoeg kan krijgen van hét showbizzhuwelijk van het jaar: de kijkers zitten ook tijdens de honeymoon van Regi en Kristel op de eerste rij. Vanaf vrijdag staat het verslag van de eerste dagen van de huwelijksreis al online op VTM GO.
Thank God, had al schrik dat ik alles ging moeten missen![]()
Dat is volgens mij bakpapier die mee in de oven mag.Ikzelf pizza met een heel dun laagje papier er van onder nog aangeplakt (bij sommige pizza's doen ze dit maar ik weet niet goed waarom ??).
Smakelijk!
Dat is volgens mij bakpapier die mee in de oven mag.
EDIT: zoals stoere plastron dus zegt.
Dat klopt maar het was in dit geval geen bakpapier ..Da moet er toch gewoon aan? Dat is bakpapier...
Staat pertang duidelijk op de doos normaal gezien.