Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Vorige donderdag was een moment dat ik dacht ´ik moet mij nog is scheren´. Allemaal goed en wel, al wist is dat ik eens moest kijken voor een nieuwe trimmer want hij had wat kuren.

Tijdens de scheerbeurt zelf begeeft de trimmer het stilaan, en nog net alles iets of wat kunnen scheren. Niet perfect, maar kon ermee door. Direct op Coolblue een nieuw toestel besteld om vrijdag te ontvangen.

Vrijdag bericht van PostNL (sinds wanneer verzend CB vanuit NL?) dat ze mijn pakje niet meer konden leveren en het maandag ging worden. Maandag bericht dat ze mijn pakje gaan leveren, en s´ avonds bericht dat het niet is gelukt. En dan vandaag staat er enkel ´we berekenen een nieuwe leveringsdatum´.

De laatste 2 pakjes die ik heb gekregen met PostNL had dezelfde miserie. Op zich geen probleem, al moet ik binnen een dag of 2 wel echt een nieuwe trimmer hebben of ik loop er bij als een holbewoner.

Op het werk ook al gehad dat ik de toiletdeur zie opengaan en iemand recht naar buiten zie stappen zonder handen te wassen, :puke: .
Hier zijn er ook meer die niet dan wel handenwassen 🤢🤮

Eén van de "aangenamer" keren was toch toen ik naar de wc ging en merkte dat ik in een plasje stond. En het was geen water. Af en toe vind je ook kak op plaatsen waarvan ik mij afvraag hoe je die daar krijgt.

En collega's, leer eens een wc-borstel gebruiken...

Hier zijn er ook meer die niet dan wel handenwassen 🤢🤮

Eén van de "aangenamer" keren was toch toen ik naar de wc ging en merkte dat ik in een plasje stond. En het was geen water. Af en toe vind je ook kak op plaatsen waarvan ik mij afvraag hoe je die daar krijgt.

En collega's, leer eens een wc-borstel gebruiken...
Dat is echt gewoon goor. Een van de redenen dat ik zo weinig mogelijk handjes schud. Ik wil niet weten waar dat heeft gezeten.

Of gewoon mensen die effectief dringend naar het toilet moeten.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat eenieder die dringend naar toilet moet dat moet kunnen hoor (en dat er dus ook meer openbare toiletten horen in een stadscentrum bv). Maar eventuele tijdelijke instanties (buikgriep bv) daargelaten voelt ge meestal wel goed op tijd dat ge moet gaan en hebt ge ook tijd om een wc te gaan opzoeken waar het kan. Voor mensen met een darmziekte is dat vaak niet aan de orde.

Vorige donderdag was een moment dat ik dacht ´ik moet mij nog is scheren´. Allemaal goed en wel, al wist is dat ik eens moest kijken voor een nieuwe trimmer want hij had wat kuren.

Tijdens de scheerbeurt zelf begeeft de trimmer het stilaan, en nog net alles iets of wat kunnen scheren. Niet perfect, maar kon ermee door. Direct op Coolblue een nieuw toestel besteld om vrijdag te ontvangen.

Vrijdag bericht van PostNL (sinds wanneer verzend CB vanuit NL?) dat ze mijn pakje niet meer konden leveren en het maandag ging worden. Maandag bericht dat ze mijn pakje gaan leveren, en s´ avonds bericht dat het niet is gelukt. En dan vandaag staat er enkel ´we berekenen een nieuwe leveringsdatum´.

De laatste 2 pakjes die ik heb gekregen met PostNL had dezelfde miserie. Op zich geen probleem, al moet ik binnen een dag of 2 wel echt een nieuwe trimmer hebben of ik loop er bij als een holbewoner.

Alles komt te samen in hun depot te Tilburg, er is nergens een plek in BE met stock (behalve de winkels, maar die staan volledig los van de bezorging) en daarna verzonden naar BE en DE. Coolblue stuurt het doosje naar PostNL maar die hebben regelmatig kuren.

En waar ik nog het meest van verschoten ben sinds mijn huidige job is dat wanneer er eens een mailtje gestuurd word intern dat de toiletten er buitensporig aan toe zijn, dat het bijna altijd over de vrouwen toiletten gaat.
Mijn ervaring tot dan was dat het altijd de mannen waren die het gortig maken op toilet. :unsure:

Ik heb nog een kakverhaal.
Op weg naar een sollicitatie in Engeland, dus met de wagen de ferry op in Calais. Geïnstalleerd, iets gegeten en dan naar het toilet.

Boodschap gedaan. Wil de deur van het kotje terug openen. Zie ik net op tijd dat er ene de hele klink volgesmeerd had met kak.

:fingerguns:

Ik heb nog een kakverhaal.
Op weg naar een sollicitatie in Engeland, dus met de wagen de ferry op in Calais. Geïnstalleerd, iets gegeten en dan naar het toilet.

Boodschap gedaan. Wil de deur van het kotje terug openen. Zie ik net op tijd dat er ene de hele klink volgesmeerd had met kak.

:fingerguns:
Hoe ben je uit de wc ontsnapt??

Ik herinner me nog een thread op 9lives over al dan niet handen wassen na een toiletbezoek, met enkele accounts die vol overtuiging tegen handen wassen waren, vooral na een kleine boodschap.

Terug
Bovenaan