Stinkbakkes
Well-known member
Franky Van der Elst die tijdens zijn analyses al de lucht zit op te zuigen 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Welke muziek laten ze u zoal ven ‘meegenieten’ ?Bon, ik moet mij verontschuldigen aan mijn moeder (RIP) en mijn vader (RIP). Het spijt mij, heel hard, ik snap het nu, oprecht ik begrijp het.
•
•
•
Mijn kinderen hebben mijn school-speaker gevonden en spelen hun favoriete muziek op vol volume.
Mama, papa, sorry voor de gehele jaren negentig!
Bekijk bijlage 27190
De soundtrack van Hazbin Hotel, de intro van Piggy Hoofdstuk 2 en de opera Carmen van Bizet. Het is een interessante combinatie. En vooral luid.Welke muziek laten ze u zoal ven ‘meegenieten’ ?
Zo langs de zijkanten van z'n mond, echt verschrikkelijk idd.Franky Van der Elst die tijdens zijn analyses al de lucht zit op te zuigen![]()
Retaliate with the 90’s.De soundtrack van Hazbin Hotel, de intro van Piggy Hoofdstuk 2 en de opera Carmen van Bizet. Het is een interessante combinatie. En vooral luid.
Scammers met AI generated foto's die fb gevonden hebben.heel mijn wall vol

Allemaal openGeen enkele kapper die open is op zondag hier in centrum Leuven. Ben fuckin pissed!![]()
Dat zijn allemaal barbieren, voor mannen dus. Voor vrouwen is er niks! Godverdoeme toch.
![]()
Zoiets ?

Ga dan op een andere dag? Je hebt geen werk, zit hele dagen te zeggen hoeveel vrije tijd je wel niets hebt en zou dan naar de kapper moeten kunnen gaan op een moment dat werkmensen ook eens tijd hebben. Da's gelijk een bejaarde die in 't weekend zijn boodschappen doet.Geen enkele kapper die open is op zondag hier in centrum Leuven. Ben fuckin pissed!![]()
) da zo een kind zo een taart kan maken.So much for AINee, altijd dit. Kindjes die zogezegd iets verwezenlijkt hebben, maar aan de manier van foto maken zie je direct dat het uit een AI engine komt.
En zo dus 3 a 4 na elkaar.
En ook altijd dezelfde fout: my DAUGHTER made this, so proud of HIM
![]()
Een (fake) naakte Tomski. Heel de muur vol!Scammers met AI generated foto's die fb gevonden hebben.heel mijn wall vol

Ge ga hert of ge ga niEn het blijft maar komen, ik rapporteer ze allemaal voor kindermisbruik!
Allez, wie gelooft da nu (en veel mensen precies wel als ge comments leest) da zo een kind zo een taart kan maken.
En het blijft maar komen, ik rapporteer ze allemaal voor kindermisbruik!
Allez, wie gelooft da nu (en veel mensen precies wel als ge comments leest) da zo een kind zo een taart kan maken.

Afgekeurde werken
Volgende, door u aangevraagde werken komen niet in aanmerking, omwille van de volgende reden(en):
Aanbrengen van een onderdak bij hellende daken en waterdichte bedekking:
De door u aangeduide werken behoren tot renovatiewerken. U komt niet in aanmerking voor een
premie voor deze werken omdat u tot de hoogste inkomenscategorie behoort. Indien u ook een
premie voor isolatiewerken aanvroeg, heeft dit geen gevolg voor uw premiebehandeling.
Vervangen en plaatsen van dakgoten en afvoerpijpen:
De door u aangeduide werken behoren tot renovatiewerken. U komt niet in aanmerking voor een
premie voor deze werken omdat u tot de hoogste inkomenscategorie behoort. Indien u ook een
premie voor isolatiewerken aanvroeg, heeft dit geen gevolg voor uw premiebehandeling.
Het zal u leren van zo'n harde werker te zijn! Foei!Oh wow ik mag fluiten achter mijn renovatiepremie omdat ik te veel inkomen uit werken heb (en ook het meeste belastingen erop betaal).
Dubbel geript.![]()