Onlangs brief gekregen van de verplichte digitale water en elektriciteitsmeter. Zonet de afspraak nog kunnen verzetten zodat ik hopelijk thuis ben, anders hebben ze pech. Maar wat een kluchtsite seg, ik begin bijna te twijfelen dat ze het expres doen.
Via desktop is de site precies niet afgewerkt en kan je alleen mits wat fantasie op de 'bevestigen' knop duwen en daarna niets meer. Via smartphone rechtstreeks naar de site gaan werkt niet. Dan maar QR scannen en daarmee kom je op een website waar je je persoonlijke gegevens op moet achterlaten maar er compleet onafgewerkt/in testfase uit ziet. Geen idee hoe personen die iets minder handig zijn met zo'n zaken daar ooit aan uit geraken.
En dan de bevestigingsmail die, als een van de weinigen (Fu Outlook), in de spam terecht komt en nog vraagt om de coronamaatregelen na te leven
Iemand enig idee waarop te letten om achteraf niet met problemen te zitten? Want hoe kan ik nu zelf opvolgen of die meter wel tegoei draait? Ik heb toch geen flauw idee hoeveel ik gemiddeld per dag verbruik?