Mr.Anderson
Well-known member
Ik heb een affiche gemaakt voor de nieuwjaarsreceptie op het werk, A3 formaat. Zie die overal hangen op A4 formaat. Dame van het feestcomité: 'hoe doe je dat dan, op A3 afdrukken?' Zie ik nu diezelfde affiche hangen, op A3 formaat (papier) maar de afdruk is A4 formaat.
Maar wacht, it gets worse.
A4-formaat begeleidend schrijven met strook of je al dan niet aanwezig kan zijn heb ik ook gemaakt. Ik zie dat liggen in de refter van onze productie en het valt mij meteen op dat de kwaliteit slecht is. Ik ga terug naar de dame in kwestie en vraag wat ze heeft uitgestoken. 'Ja ik had dus 120 exemplaren nodig hé, dus ik heb dat afgedrukt en van die afdruk 120 kopieën genomen'.
'Ah, en waarom precies? Waarom niet gewoon 120 exemplaren afgedrukt?'
'Omdat dat dat sneller gaat'.
'Is dat zo?'
'Ik weet het niet, ik denk dat'.
'Waarom denk je dat?'
'Geen idee eigenlijk'.
Nevermind juffrouw, ik wil al helemaal niet meer weten wat er zich afspeelt in de bovenkamer.
Vorige week ontdekt dat er, in onze afdeling aan de andere kant van het land, ene 's morgens al z'n mails afdrukt om te lezen.
Maar wacht, it gets worse.
A4-formaat begeleidend schrijven met strook of je al dan niet aanwezig kan zijn heb ik ook gemaakt. Ik zie dat liggen in de refter van onze productie en het valt mij meteen op dat de kwaliteit slecht is. Ik ga terug naar de dame in kwestie en vraag wat ze heeft uitgestoken. 'Ja ik had dus 120 exemplaren nodig hé, dus ik heb dat afgedrukt en van die afdruk 120 kopieën genomen'.
'Ah, en waarom precies? Waarom niet gewoon 120 exemplaren afgedrukt?'
'Omdat dat dat sneller gaat'.
'Is dat zo?'
'Ik weet het niet, ik denk dat'.
'Waarom denk je dat?'
'Geen idee eigenlijk'.
Nevermind juffrouw, ik wil al helemaal niet meer weten wat er zich afspeelt in de bovenkamer.
Vorige week ontdekt dat er, in onze afdeling aan de andere kant van het land, ene 's morgens al z'n mails afdrukt om te lezen.

...ik ben hier aant creperen van de pijn, da wordt dus weer een tijdje ni buffelen met het vrouwke