Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou ik toch niet zomaar laten passeren en het afdelingshoofd daar eens over aanspreken of dat de normale gang van zaken is.Mijn zus heeft mentale handicap en zit in een leefgroep.
Wij hadden vandaag ons kerstfeest, dus ze was er ook.
Nu had ze van 1 van de begeleidsters voor haar verblijf thuis niet zo veel kleren mee gekregen. Ze doet graag elke dag iets nieuws aan, maar dat kan ze nu dus niet. Tot daar aan toe.
Maar ze had cadeautjes in elkaar gestoken, voor mijn broer zijn plus-familie. Ja, die mocht ze dus niet mee brengen van die begeleidster, want da's geen echte familie, dus dat telt niet.
En plus, had die begeleidster haar duidelijk gemaakt dat ze de cadeau's die ze zélf kreeg, niet zou mogen meebrengen naar die leefgroep.
daar gaat dus mijn haar van recht staan. vooral omdat het dus blijkbaar enkel die éne begeleidster is die moeilijk doet. Waar heeft die het recht om te gaan beslissen wat een minder weerbaar iemand gaat doen met haar kerst-cadeau's? Welk soort machts-kick haalt ge daar nu uit?
natuurlijk was dat een half uur drama, vooral dan omdat ze zelf niet al haar cadeautjes kon uitdelen.
Wou hetzelfde zeggen.Bank Automaten, ze zijn al zeldzaam geworden.
En als je dan uiteindelijk 1e vind kan je geen geld afhalen.![]()
Dan smijt ik het nog liever in de vuilbak2 trays gourmet vlees over van familiekerst, aangeboden in een fb groep voor hulpbehoevenden.
Chatter 1: "Kan u dat 30km naar mijn deur rijden, ik ben te arm voor een auto"
Chatter 2: "Is de grootste tray al weg want die kleine moeten wij niet hebben"

Ik zet het op de oprit met briefje "gratis", foto nemen en op freecirclepagina met "af te halen blablastraat 2, niets wordt gereserveerd, pm's worden niet beantwoord."Dan smijt ik het nog liever in de vuilbak
Ik geef sommige dingen gratis weg aan de kringloopwinkel die het dan verkoopt maar zelf gratis weggeven aan een random iemand, no way.
Enige uitzondering daarop was een hele hoop verhuisdozen enkele jaren geleden.
Die heb ik dan gegeven aan de 1e die een deftige bericht stuurde en niet aan 1 of andere boer die stuurt: morgen 16u?

Ik snap het, je moet op fb communiceren met de gangbare versie van het nederlants.Ik zet het op de oprit met briefje "gratis", foto nemen en op freecirclepagina met "af te halen blablastraat 2, niets wordt gereserveerd, pm's worden niet beantwoordt."
Eten dat koel moet blijven zou ik eerder bij rechtstreekse buren aanbieden of organisaties die het misschien kunnen gebruiken (ocmw, sociale kruidenier, poverello,...).
Waarom spullen weggooien die een waarde kunnen hebben voor anderen?![]()
Ik ben het wel met je eens hoor, vandaar dat ik dingen naar de kringwinkel breng en kleren in zo een container doe.Waarom spullen weggooien die een waarde kunnen hebben voor anderen?![]()
Ik snap het, je moet op fb communiceren met de gangbare versie van het nederlants.
On-topic: ik heb wat IKEA-meubels gratis weggeven met de boodschap dat ze zelf te demonteren waren. Here Jezus wat voor een volk je dan te horen krijgt. 500 vragen gespreid over 5 uur voor een schoenenkastje dat zo in elke koffer past, en dan kwaad dat iemand anders die gewoon meteen het wil komen halen eerst is.

"Binnen 300m vind ik al enkele blije honden."2 trays gourmet vlees over van familiekerst, aangeboden in een fb groep voor hulpbehoevenden.
Chatter 1: "Kan u dat 30km naar mijn deur rijden, ik ben te arm voor een auto"
Chatter 2: "Is de grootste tray al weg want die kleine moeten wij niet hebben"
Tot de helft van uw verhaal was ik mee en vind ik (als hondeneigenaar) het ook vreselijk wanneer ik iemand kruis die zijn hond niet aan de leiband heeft omdat ik niet weet hoe ze reageren dus heb je absoluut gelijk inGaan joggen. Iedereen, letterlijk iedereen, die met een hond was gaan wandelen, had die niet aan de leiband. Ik besloot me niet te ergeren en alles aan mijn voorbij te laten gaan.
Tot ik plots verderop 2 koppels met elkaar zag praten op het bospadje, waarvan de honden met elkaar aan het "spelen" waren. Opnieuw zonder leiband uiteraard. Ze versperden de volledige doorgang.
Toen ik naderde verwachtte ik dat ze plaats zouden maken en hun honden tot de orde zouden roepen. Maar het tegendeel was waar. Beide honden kwamen frontaal op mij afgestormd, niet wetende of ze in mij een gevaar zagen of een speelkameraadje. Ik wou hen ontwijken, vruchteloos, en struikelde bijna over de honden. Al roepend "wtf!" en met de angst om het lijf tot stilstand gekomen en de mensen aangesproken op het feit dat hun honden aan de leiband moeten. Ik was intussen al wat verder aan het lopen. Het feit dat ze asociaal en in overtreding waren, hield de man echter niet tegen om nog astrant te gaan doen en terug te roepen: "Ja, amai, dat is nogal erg hé!".
Ik was het niet van plan maar dan ben ik toch nog even gestopt en mij omgedraaid om hem op de wetgeving te wijzen en de reden waarom die wet er gekomen is. De asociale, arrogante zak.
Honden. Die +1 miljoen carnivoren in dit land vreten zonder schroom meer vlees op dan wat alle vegetarische inspanningen samen ooit kunnen opleveren, schijten het vervolgens massaal uit over onze voetpaden en graskanten waardoor brave (hondenloze) burgers uren spenderen aan het uitpeuteren van degoutante stinkende kak uit schoenzolen en buggybanden. Ze blaffen onschuldige mensen wakker, nachten aan een stuk. Ze doen onschuldige mensen de angst van hun leven beleven, terwijl die zich gewoon op openbaar terrein begeven en niets verkeerd doen. Ze jagen wild op. En ze bijten af en toe eens een vinger af en bijten een onschuldig kindje in het gezicht.
Je kan alleen maar hopen dat ze ongelofelijk veel "gezelschap" geven aan oude eenzame mensen en "bescherming" aan bange onzekere rednecks want anders zou de maatschappelijke kosten/baten-balans wel eens behoorlijk negatief kunnen uitslaan voor het beest.
Vermoedelijk is zelfs dat verhaal van die spelende honden overdreven. Ik haat het ook wanneer honden niet aan de leiband lopen, gewoon gevaarlijk. Maar gelukkig is dat een kleine minderheid. Natuurlijk als hij gaat joggen, lopen ze allemaal zonder leiband en liggen alle wegen bezaaid met kak.Ja, er bestaat natuurlijk maar 1 soort hond. Degene die altijd iedereen wakker blaft, een stad volschijt zonder dat de baas het opruimt en die gezichten van kinderen afbijt.
Al de zever dat je hier nu weer uitbraakt heeft niks te maken met de hond, maar met de opvoeding en verantwoordelijkheid van de baas. Of zijn alle mensen ook verkrachters, moordenaars, pedofielen,... omdat er een minderheid van zijn?
In de 15u per week dat ik ga fietsen, wandelen kom ik dat op een jaar misschien 4x tegen en jij gaat 1 keer en heel je pad was bezaaid ervan. Dat moet nu toch wel eens lukken dat dat nu weer juist bij jou weeral eens het geval is.
Laat ons zeggen dat van heel je verhaal misschien enkel het deel van de 2 spelende honden waar is en dat je de rest er weer bij zit te zeveren om wat extra drama toe te voegen.
Ik vraag me soms echt af of je gewoon geen troll bent.

Beter 1 bommetje in de hand, dan 10 in de lucht.Ze zijn hier in de buurt hun bommetjes/ vuurwerk enz. weer aan het testen, om te zien dat deze werken voor morgen nacht.. Soms hoop ik echt, dat er zo eens 1tje in hun handen ontploft.
hier valt het dit jaar serieus goed mee.Hier zijn ze daar al sinds begin december mee bezig.![]()
Gij woont ook in deurne zeker?Hier zijn ze daar al sinds begin december mee bezig.![]()