mensen in het algemeen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mensen in het algemeen.
Ook gewoon veel pagina's die niet meer bestaan of werken op hun website.Hun tool om te berekenen hoeveel ouderschapsverlof je nog hebt is ook zo'n grap. Je moet inloggen met eID/itsme/... dus je zou verwachten dat dat gepersonaliseerd is, maar nee, je geeft in dat ding uw kinderen in (je moet inloggen maar t is blijkbaar te lastig om die info uit het rijksregister te halen) en dan zegt dat ding op hoeveel maanden je in totaal recht hebt en zoek verder maar zelf uit hoeveel maanden je al dan niet al hebt opgenomen, want ja, de RVA weet dat wel maar de RVA tool niet hé. Heldere info op de website? Astemblieft, paginalange tekst in ambtenarentaal.
Het kan niet anders of er moet daar in hun backoffice nog gigantisch veel manueel gebeuren.
. Gewoon daar attest opvragen en je krijgt de correcte info.Hun tool om te berekenen hoeveel ouderschapsverlof je nog hebt is ook zo'n grap. Je moet inloggen met eID/itsme/... dus je zou verwachten dat dat gepersonaliseerd is, maar nee, je geeft in dat ding uw kinderen in (je moet inloggen maar t is blijkbaar te lastig om die info uit het rijksregister te halen) en dan zegt dat ding op hoeveel maanden je in totaal recht hebt en zoek verder maar zelf uit hoeveel maanden je al dan niet al hebt opgenomen, want ja, de RVA weet dat wel maar de RVA tool niet hé. Heldere info op de website? Astemblieft, paginalange tekst in ambtenarentaal.
Het kan niet anders of er moet daar in hun backoffice nog gigantisch veel manueel gebeuren.
Het was idd die tool waarover ik het had. Attest mogelijk wel correcte info maar de tool zelf? Generieke totalen op basis van wat je zelf invult i.v.m. uw kinderen. Gebruiksvriendelijk is het allemaal niet.. Gewoon daar attest opvragen en je krijgt de correcte info.
Het was toch een ferme prop van zo'n 2 cm.Dat van gehoorverlies heb ik ook enkele weken gehad en was enorm vervelend. Dat kwam door vocht aan binnenkant dat moest opdrogen langs verbinding met neus die vrij(er) moest komen. Maar ik had er geen evenwichtsproblemen mee (tenzij bij overmatig alcoholgebruik) dus bij jou lijkt me toch nog wat ernstiger![]()
De huisarts heeft liefst 3x moeten proberen met zo'n waterspuit onder hoge druk maar toen kreeg ze het er wel uit.Er zit geen oorprop in mijn oor (vrouwlief heeft eens met een zaklamp gekeken) maar ik voel dat het oor vanbinnen héél hard plakt.
Ja want zo werkt dat![]()
@recipe4hate - vrouwHet was toch een ferme prop van zo'n 2 cm.De huisarts heeft liefst 3x moeten proberen met zo'n waterspuit onder hoge druk maar toen kreeg ze het er wel uit.

Ook ooit gehad. En toen te voet naar huis stappen en pijn doen aan de oren van het geluid als er een auto passeerde.Het was toch een ferme prop van zo'n 2 cm.De huisarts heeft liefst 3x moeten proberen met zo'n waterspuit onder hoge druk maar toen kreeg ze het er wel uit.

In welke context is dit?Mensen die je ghosten. Is het dan zo moeilijk om na een paar ontmoetingen te zeggen dat het toch niks voor jou is in plaats van de volledige blokkeertour op te gaan.
Ik associeer het met dating maar dan heb ik precies een andere status update gemist 
Het is in die context hoor en geen paniek. Jullie zien me nog niet in onderstaande. Het gaat hier wel goed.In welke context is dit?Ik associeer het met dating maar dan heb ik precies een andere status update gemist
![]()
Jouw partner ghost je?Het is in die context hoor en geen paniek. Jullie zien me nog niet in onderstaande. Het gaat hier wel goed.
![]()
Opnieuw op eigen benen na een lange relatie
Omdat we toch met een hoop mensen hier zitten die recent terug single zijn geworden en dat alles behalve evident is op sommige vlakken, eventjes een nieuw topic openen om de verzuchtingen, frustraties maar evengoed triomfmomentjes en kleine wraakduiveltjes een plaatsje te geven! @Tonerider jij...www.beyondgaming.be

Voor de nacht- en gemoedsrust die branddetector afgelopen nacht dan maar direct gedemonteerd en een andere (zelfde model) geplaatst die we nog op reserve hadden.Batterij probleem ?Een maand geleden meerdere Fire Angel branddetectoren gekocht.
Gisterenavond gaf er eentje in onze nachthal een brandalarm. Nergens iets te zien of ruiken dus moet vals alarm zijn. De detector is nochtans helemaal niet stoffig of vuil, ook niet aan het koken, geen vocht van te douchen, etc. "Ideale omstandigheden" dus in principe.
Afgelopen nacht om 1u30 weer van dat. Was er dan toch iets aan het smeulen of een elektrisch toestel aan het vonken zonder dat we het weten?
De schrik zat er al in want enkele jaren geleden zelf al eens de miserie van brand meegemaakt (niet in ons appartement maar wel waterschade en gans het gebouw onbewoonbaar verklaard...) en een dikke week geleden binnen de familiekring ook iemand hun woning afgebrand door vonken in een stopcontact.
Uiteindelijk dus weer niks aan de hand en dus opnieuw vals alarm ...Voor de nacht- en gemoedsrust die branddetector afgelopen nacht dan maar direct gedemonteerd en een andere (zelfde model) geplaatst die we nog op reserve hadden.
Lijkt mij een productiefout maar snap als ingenieur niet goed hoe het kan dat die zonder externe factoren de eerste maand wel gewoon heeft gewerkt en nu op enkele uren tijd meerdere keren vals alarm geeft.