Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik heb daarstraks lang aan mijn fiets zitten sleuren om die uit het fietsenrek te krijgen omdat 2 knuppels met zo'n gepantserde fiets die nauwelijks in het fietsenrek past mijn fiets aan twee zijden compleet hadden geblokkeerd. :sop:

Het gezeik door mensen die een thread binnenwandelen en dan zien dat het over dure items gaat. Eerst is het horlogetopic helemaal on hold gezet omdat mensen er over Rolexen spraken ipv Casio's
Dat topic is nog gewoon open hoor. En je stelt het wel een beetje fout voor.

Er werd toen een beetje gelachen met het feit dat men daar weer volop aan het humblebraggen was in typische BG stijl. Quote van mij toen die dat in gang had gezet:
nu zit men in het horlogetopic ook vrolijk namen (en prijzen) van hun dure auto's te namedroppen en het als intermezzo even over het neerpoten van appartementen als investering te hebben. Goeie tip die iedereen zeker zal kunnen volgen, bedankt! Dat luxehorloges duur zijn is gewoon zo, dus dat men over die prijzen praat is natuurlijk normaal, maar al die randanimatie alweer...
Volledige context

Dus praat gerust over Pateks, Rolexen, en voor mijn part zelfs Richard Mille. Niemand houdt je tegen. Toen ook al niet.

Laatst bewerkt:
Dat topic is nog gewoon open hoor. En je stelt het wel een beetje fout voor.

Er werd toen een beetje gelachen met het feit dat men daar weer volop aan het humblebraggen was in typische BG stijl. Quote van mij toen die dat in gang had gezet:

Volledige context

Dus praat gerust over Pateks, Rolexen, en voor mijn part zelfs Richard Mille. Niemand houdt je tegen. Toen ook al niet.
Topic is inderdaad nog gewoon open, maar er zijn 0 posts geweest sinds dat gedoe.

Jouw originele post was er misschien niet meteen op, maar er volgde velen.

Verder is het in het autotopic nu bv wel exact zo. Ach ja. Mijn irritatie.

Mensen met tijd teveel: altijd miserie.

Vaak zijn die mensen sowieso al een last voor de maatschappij omdat ze werkloos zijn of in het beste geval ergens een veel te chille job hebben waar ze geen kl*ten voor moeten doen. En alsof dat nog niet genoeg is, gebruiken ze die resterende tijd om de maatschappij nog meer te belasten met al hun geklaag en gezaag. Dat is dan dubbele ballast voor de maatschappij.
Straks krijg je de restanten van uw eindejaarspremie.

Die zagers en klagers zijn u dankbaar :p.

(Nee ook dat zijn ze niet :p)

Mijn bovenburen hebben nu al 2 dagen 's avonds gasten over de vloer.
Het is nu niet dat ze speciaal luid doen, of zo (er wordt niet geroepen of gedanst, geen luide muziek oid), maar de akoestiek is hier zo slecht dat een beetje gezelligheid al last bezorgt. Ik vind het dan ook lastig om te gaan klagen, maar de combo met mijn vroege shiften zorgen dat ik er halverwege de week al als zombie bijloop.

Sommige mensen zijn zodanige onuitstaanbare idioten dat ik eerder begin te kijken naar een onbewoond eiland dan naar een vrijstaand huis.
Wel oppassen dat je dan niet gaat klagen tegen de makelaar dat je gezien hebt bij de dienst stedenbouw dat dat eiland maar onbewoond was tot jij je daar domicilieeerde en dat het dus nu veel van zijn waarde verloren heeft.

Soit, als die wasmachine zoveel hinder veroorzaakt, nodig die buur eens uit in je woning als de wasmachine aan het centrifugeren is. En geef hem dan zo'n mulan-mat, dat helpt idd. Wij gebruiken dat ook en de buren, die er vlak naast hun slaapkamer hebben, horen er niks van.

Topic is inderdaad nog gewoon open, maar er zijn 0 posts geweest sinds dat gedoe.

Jouw originele post was er misschien niet meteen op, maar er volgde velen.

Verder is het in het autotopic nu bv wel exact zo. Ach ja. Mijn irritatie.
Zo actief is dat topic toch nooit geweest, en nu is het van pagina 1 geraakt dus is reanimatie nodig. Ik denk toch niet dat er iemand nalaat van te posten omdat er een user een opmerking maakte? Dan zouden al de threads hier zowat dicht kunnen :)

Mensen die 'wat' gebruiken in plaats van die/dat
I raise you with:

Mensen die "men" gebruiken in plaats van "mijn".

Zo actief is dat topic toch nooit geweest, en nu is het van pagina 1 geraakt dus is reanimatie nodig. Ik denk toch niet dat er iemand nalaat van te posten omdat er een user een opmerking maakte? Dan zouden al de threads hier zowat dicht kunnen :)

I raise you with:

I raise you 'me' in plaats van 'mijn'.

Of 'die' in plaats van 'het'.

I raise you with:

Welk? Ipv Wat?

Moet 400 euro belastingen betalen en begrijp niet waar het vandaan komt. Normaal is dat altijd ongeveer break even :sop:

Krijg dan wel een job bonus van de volle 100 euro :laugh:
Dat is wat ik terugkreeg.
Bedankt.

Ik zal ze goed besteden.

---
Is wel minder dan de voorgaande jaren.

Laatst bewerkt:
In de loop van de dag 5 notificatiemails binnengekregen van de e-box i.v.m. "er is een nieuw document". Die gaan telkens over hetzelfde document: Uitnodiging autokeuring. De auto is vorige week gekeurd.

Ja, ik weet het, voor de gemiddelde BG'er met bedrijfswagen is zoiets als de autokeuring een mythische plaats. Al vind ik het eerder het voorgeborchte van de hel.

In de loop van de dag 5 notificatiemails binnengekregen van de e-box i.v.m. "er is een nieuw document". Die gaan telkens over hetzelfde document: Uitnodiging autokeuring. De auto is vorige week gekeurd.

Ja, ik weet het, voor de gemiddelde BG'er met bedrijfswagen is zoiets als de autokeuring een mythische plaats. Al vind ik het eerder het voorgeborchte van de hel.
Eind december vorig jaar ben ik net binnen de 2 maand voor datum (keuring is voor eind februari) met die van mijn vrouw naar de keuring geweest. Eind januari, maand later dus, kreeg ik nog de kaart voor uitnodiging voor de keuring in de bus. Denk dat hun administratie toch ook wat beter kan bij de keuring.

Eind december vorig jaar ben ik net binnen de 2 maand voor datum (keuring is voor eind februari) met die van mijn vrouw naar de keuring geweest. Eind januari, maand later dus, kreeg ik nog de kaart voor uitnodiging voor de keuring in de bus. Denk dat hun administratie toch ook wat beter kan bij de keuring.
Ze krijgen die gegevens door van FOD moibliteit denk ik, mogelijk is het ook de FOD die die uitnodigingen uitstuurt. Ik ben zijdelings betrokken bij digitaliseringsprojecten bij de overheid. Ik kan u vertellen dat FOD mobiliteit met voorsprong de dienst is die het hardst tegenwerkt bij alles dat ook maar ruikt naar efficiënter werken en digitalisering ten voordele van de burger.

Terug
Bovenaan