Dit zie ik echt nooit gebeuren.Eens de cloud de middenvinger geeft.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit zie ik echt nooit gebeuren.Eens de cloud de middenvinger geeft.
Squid heeft het zien gebeuren.Dit zie ik echt nooit gebeuren.

Uitsluiting zal het nooit worden, tenzij het aansluit of gevolgd wordt op/door ander wangedrag. Het zal strafstudie zijn, misschien een paar keer en een gesprek met de ouders. Mocht de brandweer ze op hun oren geven, zou misschien nog iets van effect hebben. Maar er ging al een mail rond - aub na drie dagen, echt vlotjes - met een halfgare uitleg waaruit in feite blijkt dat ze geen idee hebben. Dat belooft.Kan daar een straf aangekoppeld worden zoals uitsluiting school?
Ah neen, want voor al die fancy lampjes heb je... de batterij nodigGisteren een nieuwe batterij in de auto moeten laten steken, de oude heeft het bijna 7 jaar volgehouden.
Dat is zeker geen ergernis, in tegendeel.
Maar nu, auto's geven tegenwoordig alles aan, lampje stuk, sensor die niet werkt,... word allemaal direct aangegeven.
Maar als een batterij er bijna aan is, dat krijg je niet te zien met een simpele melding, nee hoor.
Wat je dan krijgt zijn allerlei foutmeldingen die totaal geen steek houden, maar niks over die batterij zelf.

Toch raar dat net wanneer de accu er bijna aan is heel de kerstversiering gaat branden in de auto?Ah neen, want voor al die fancy lampjes heb je... de batterij nodig![]()
Veel pruts en prul tegenwoordig ook door al die elektronica.Ah neen, want voor al die fancy lampjes heb je... de batterij nodig
Paar dagen geleden nog in het nieuws dat vanaf 20xx elke auto een melding moet geven als je 3 seconden afgeleid bent. Dus een afleiding tegen de afleiding.
Ach ja. Op zich zijn auto´s nog nooit zo´n grote ´in het zak zetterij´ geweest als nu. Mensen die een gloednieuwe wagen kopen snap ik echt niet. Ieder z´n ding zeker![]()
Het zou zelfs goed kunnen dat je er nog eentje thuis hebt liggen. Indien niet, voldoet zoiets al wel:https://www.coolblue.be/nl/product/912227/samsung-galaxy-a23-128gb-blauw-5g.html#product-information
ik heb deze zopas gekocht, maar ik moet nu een oplader kopen ook.
zit daar blijkbaar niet meer standaard bij?
kan iemand mij zeggen welke oplader ik moet kopen hiervoor?
op wat moet ik letten?
Als je nog een universele stekker toevallig liggen hebt, zit mss ook usb op.https://www.coolblue.be/nl/product/912227/samsung-galaxy-a23-128gb-blauw-5g.html#product-information
ik heb deze zopas gekocht, maar ik moet nu een oplader kopen ook.
zit daar blijkbaar niet meer standaard bij?
kan iemand mij zeggen welke oplader ik moet kopen hiervoor?
op wat moet ik letten?
Gaat ie in het laatste geval dan ook snelladen? Dat is wss enkel met usb-c naar usb-c het geval?Als je nog een universele stekker toevallig liggen hebt, zit mss ook usb op.
Is het eentje met usb-A. Dan koop je een kabeltje usb-A - usb-C aan beide uiteinden.
Ik ben het kabeltje van mijn s9 blijven gebruiken voor mijn A34.Gaat ie in het laatste geval dan ook snelladen? Dat is wss enkel met usb-c naar usb-c het geval?
Ik zie dat dat toestel kan laden let 25 watt, dus je moet een lader hebben die dat dan ook aankan. De lader van de action die hier boven geplaatst werd kan maar 20 watt aan, dus daarmee haal je niet het maximum dat je gsm aankan.Als je nog een universele stekker toevallig liggen hebt, zit mss ook usb op.
Is het eentje met usb-A. Dan koop je een kabeltje usb-A - usb-C aan beide uiteinden.
De vraag is of dat nodig is?Ik zie dat dat toestel kan laden let 25 watt, dus je moet een lader hebben die dat dan ook aankan. De lader van de action die hier boven geplaatst werd kan maar 20 watt aan, dus daarmee haal je niet het maximum dat je gsm aankan.