Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ze allemaal al eens gezien, maar vond het wel leuk om te kijken zo net na het nieuws.Eerste drie seizoenen staan op VRT Max, als dat kan helpen.
Als je Netflix of Streamz hebt, daar staat de reeks ook op.Ik heb ze allemaal al eens gezien, maar vond het wel leuk om te kijken zo net na het nieuws.
Hopelijk voel je je vandaag terug kiplekker.Gisterenavond bedorven kip gegeten. Geen oog dichtgedaan, Scheisserei, ... de klomp op de maag is toch verholpen dankzij een vinger in de keel.Ik zal het vandaag maar rustigaan doen.
Zo fris als een hoentje hé.Hopelijk voel je je vandaag terug kiplekker.
Goed excuus om door "het vrouwtje" verwend te worden?Sinds vorige donderdag been naar de kloten. Impact op training woensdagavond moet precies kwalijk geweest zijn. Niets van gevoeld, enkel wat gevoelig. Donderdagmorgen van de trap gegaan en tegen dat ik in de keuken was kon ik er niet meer op staan.
Radioloog bevestigde een interne bloeding in de laterale spier waardoor alle zenuwen rondom gekneld zitten en de spier continu in kramp is. Been zit dubbel dik en bewegen zit er niet meer in. Een hel van een pijn, precies of er een mes in m'n been zit. Pijnstillers nemen en morgen of overmorgen proberen het bloed te aspireren d.m.v. een naald. Als het lukt zou ik instant relief moeten voelen, als de spierscheur of gescheurde ader niet hersteld is zal het terug beginnen bloeden. Op voorhand kan men dus niet zeggen wat het aspireren teweeg zal brengen.
Daarbovenop koorts beginnen doen. Terug naar dokter. Blijkt een virale infectie.
Precies wat ik nu nog nodig had. Fijn zo.

Die heeft haar handen vol met de kindjes, het huishouden en haar werk, maar ze zorgt wel goed voor mij.Goed excuus om door "het vrouwtje" verwend te worden?![]()
Een man met een verkoudheid én een pijntje aan zijn been?! Dit moet echt de hel zijn.Sinds vorige donderdag been naar de kloten. Impact op training woensdagavond moet precies kwalijk geweest zijn. Niets van gevoeld, enkel wat gevoelig. Donderdagmorgen van de trap gegaan en tegen dat ik in de keuken was kon ik er niet meer op staan.
Radioloog bevestigde een interne bloeding in de laterale spier waardoor alle zenuwen rondom gekneld zitten en de spier continu in kramp is. Been zit dubbel dik en bewegen zit er niet meer in. Een hel van een pijn, precies of er een mes in m'n been zit. Pijnstillers nemen en morgen of overmorgen proberen het bloed te aspireren d.m.v. een naald. Als het lukt zou ik instant relief moeten voelen, als de spierscheur of gescheurde ader niet hersteld is zal het terug beginnen bloeden. Op voorhand kan men dus niet zeggen wat het aspireren teweeg zal brengen.
Daarbovenop koorts beginnen doen. Terug naar dokter. Blijkt een virale infectie.
Sterkte bro, hopelijk snel beter.Sinds vorige donderdag been naar de kloten. Impact op training woensdagavond moet precies kwalijk geweest zijn. Niets van gevoeld, enkel wat gevoelig. Donderdagmorgen van de trap gegaan en tegen dat ik in de keuken was kon ik er niet meer op staan.
Die is van zijn advocaat he.Het doet er niet toe ‘in the grand scheme of things’ maar Pichal het gevang zien uit rijden in een dikke Porsche![]()
Advocaat had met een bakfiets moeten gaan.Die is van zijn advocaat he.
Thx Beffer!Sterkte bro, hopelijk snel beter.
Of beter in zijne pure geparadeerd door de stad terwijl iemand met een bel de hele tijd ‘Shame !’ Roept.Advocaat had met een bakfiets moeten gaan.

En vooral ne lelijke Porsche. Maar het zou inderdaad beter geweest zijn om een minder opvallende afgehaald te worden.Het doet er niet toe ‘in the grand scheme of things’ maar Pichal het gevang zien uit rijden in een dikke Porsche![]()