Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Gisterenavond bedorven kip gegeten. Geen oog dichtgedaan, Scheisserei, ... de klomp op de maag is toch verholpen dankzij een vinger in de keel. :unsure: Ik zal het vandaag maar rustigaan doen.

Sinds vorige donderdag been naar de kloten. Impact op training woensdagavond moet precies kwalijk geweest zijn. Niets van gevoeld, enkel wat gevoelig. Donderdagmorgen van de trap gegaan en tegen dat ik in de keuken was kon ik er niet meer op staan.

Radioloog bevestigde een interne bloeding in de laterale spier waardoor alle zenuwen rondom gekneld zitten en de spier continu in kramp is. Been zit dubbel dik en bewegen zit er niet meer in. Een hel van een pijn, precies of er een mes in m'n been zit. Pijnstillers nemen en morgen of overmorgen proberen het bloed te aspireren d.m.v. een naald. Als het lukt zou ik instant relief moeten voelen, als de spierscheur of gescheurde ader niet hersteld is zal het terug beginnen bloeden. Op voorhand kan men dus niet zeggen wat het aspireren teweeg zal brengen.

Daarbovenop koorts beginnen doen. Terug naar dokter. Blijkt een virale infectie.

Precies wat ik nu nog nodig had. Fijn zo.

Sinds vorige donderdag been naar de kloten. Impact op training woensdagavond moet precies kwalijk geweest zijn. Niets van gevoeld, enkel wat gevoelig. Donderdagmorgen van de trap gegaan en tegen dat ik in de keuken was kon ik er niet meer op staan.

Radioloog bevestigde een interne bloeding in de laterale spier waardoor alle zenuwen rondom gekneld zitten en de spier continu in kramp is. Been zit dubbel dik en bewegen zit er niet meer in. Een hel van een pijn, precies of er een mes in m'n been zit. Pijnstillers nemen en morgen of overmorgen proberen het bloed te aspireren d.m.v. een naald. Als het lukt zou ik instant relief moeten voelen, als de spierscheur of gescheurde ader niet hersteld is zal het terug beginnen bloeden. Op voorhand kan men dus niet zeggen wat het aspireren teweeg zal brengen.

Daarbovenop koorts beginnen doen. Terug naar dokter. Blijkt een virale infectie.

Goed excuus om door "het vrouwtje" verwend te worden? :unsure:

Onze nieuwe buren hebben een zonparkiet. Dat onding maakt een ongelofelijk kabaal. Intussen al meermaals gezegd aan de buren dat dit echt niet te doen is. Ze hielden er precies wat rekening mee in de zomer door hem niet constant buiten te laten. Nu het kouder is, zit hij precies weer constant buiten. Echt bijna onmogelijk om van thuis uit te werken met het constant gekrijs van dat verschrikkelijke beest.

Onbegrijpelijk hoe sommige mensen nul begrip hebben voor de rust van de buren.

Een man met een verkoudheid én een pijntje aan zijn been?! Dit moet echt de hel zijn.

Grapje natuurlijk, klinkt echt rot. Hopelijk snel beter en een succesvolle aspiratie!!

Sterkte bro, hopelijk snel beter.

Sommigen zullen mijn onwetendheid tegenwoordig misschien vreemd vinden, maar ik ben niet de persoon die snel dingen terugstuurt. Als ik iets online koop is het over het algemeen altijd "direct just".

Anyway, nieuwe helm gekocht die blijkbaar toch net te groot uitvalt, dus wil deze retour sturen om een kleiner formaatje te bekomen. Krijgt mooi de retourbon, plakt dit op de doos, gaat naar het postNL punt (wat natuurlijk altijd alleen maar vreemde krantenwinkels zijn). Die persoon achter de kassa ziet mij, scant het label en zegt "Ja, das goed". Ik zo van euhm, ik heb wel een ontvangstbewijs nodig. Zegt dieje gast (in gebrekkig Nederlands) Nee nee, morgen komen ze dat ophalen, dan krijg je een mail. Ik, ja nee, ik moet dat bewijs nu hebben. Nee nee, is morgenvroeg.

Ik dus, ja, geeft de doos dan maar terug. Ik terug naar buiten naar een ander PostNL punt. (Per chance niet heel veel verder.) Daar aangekomen merk ik tegelijkertijd met dat die gast de doos probeert te scannen dat ik WEL reeds een bewijs in mijn mailbox heb gekregen. (En hij kon het natuurlijk niet meer scannen.)

Terug naar PostNL punt nr1. Ik heb het nog aan die gast proberen uit te leggen dat hij het foutief had uitgelegd, maar het drong duidelijk niet door. Ik ben dan ook niet zo "scum" om de doos toch bij te houden incl. bewijs dat ik deze had afgegeven. Karma is a bitch.

Terug
Bovenaan