Jep dacht dat het aan mijn pc lagis de BG site ook zo traag bij jullie?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep dacht dat het aan mijn pc lagis de BG site ook zo traag bij jullie?

Goed doen voor anderen, betekent vaak uzelf achteruitstellen.Uw werkmateriaal uitlenen en nooit terugkrijgen.
Elke fucking keer opnieuw dat ik hier een klusje wil doen, kom ik plots tot de vaststelling dat er nog iets bij een vriend of (schoon-)broer ligt. En dan ligt uw huis overhoop en mag je het ofwel weer allemaal opruimen/in elkaar steken ofwel ligt uw huis overhoop tot het moment dat je uw gerief hebt teruggekregen.
Momenteel op mijn wanted-lijst:
- vijsmachine
- bijhorende bits
- multimeter
- klokboor
Respectievelijk bij een maat, schoonbroer en broer. Allemaal nodig gehad de afgelopen week.
Dan krijg je weer zaken als:![]()
KIJK. Youtuber kiepert emmer met hondenuitwerpselen en olie leeg over passagier in Brusselse metro
Een video waarin te zien is hoe een Youtuber een emmer vol vuiligheid over een passagier giet op een Brusselse metro, lokt veel verontwaardiging uit. Het slachtoffer en de MIVB hebben inmiddels klacht ingediend tegen de man wegens vernedering en schending van het recht op afbeelding, schrijft...www.hln.be
Ik hoop dat dat soort figuren vroeg of laat dat eens bij deverkeerdejuiste persoon doen en dan een welverdiend flink pak kletsen gaan krijgen.
Doet me afvragen of hetzelfde gebeurt zou zijn mocht die man geen vechtsporttrainer of iets dergelijks geweest zijn.Dan krijg je weer zaken als:
![]()
Vechtsporttrainer in de cel nadat hij inbreker bewusteloos schopt: “Hij deed een heldendaad”
Een dief koos begin deze week de verkeerde dag uit om in te breken in een Gentse supermarkt aan de Meulestedekaai. Een trainer en kampioen van de vechtschool naast de deur betrapte hem op heterdaad en schopte de dief bewusteloos. Resultaat: het slachtoffer was een tijd in levensgevaar en de...www.gva.be
Doet me afvragen of hetzelfde gebeurt zou zijn mocht die man geen vechtsporttrainer of iets dergelijks geweest zijn.
En dat degoutant ventje die anderen aanvalt voor zijn views, ik hoop dat em een grotere geldboete krijgt dan hij ooit verdient heeft met zn zielig youtubekanaal.
Het was ten eerste al niet zijn huis. Daarbij is er nog een verschil tussen iets verdedigen en iemand in levensgevaar kloppenWeeral in België.. Ondertussen laten ze pedofielen vervroegd vrij of laten ze met een enkelband rondlopen, maar als je uw eigen verdedigt in eigen thuis dan moet je de bak in.
Goederen verdedigen is nooit wettige zelfverdediging.Het was ten eerste al niet zijn huis. Daarbij is er nog een verschil tussen iets verdedigen en iemand in levensgevaar kloppen

Mijn moeder al dag of 2 buikpijn etc.
Gisteren bloed laten trekken, vanmorgen resultaat -> Onmiddellijk naar spoed, apendicite.
Dus om 8u30 komt ze toe, scans genomen idd apencitite, hup naar ziekenhuis in Knokke verplaatst om daar te opereren
Pas na 18u zijn ze er aan begonnen, da mens heeft daar dus van 's morgens 8u30 gezeten en moeten nuchter blijven tot 's avonds.
Blijkt nu dat de apendicite al geperforeerd was.
Echt waar zeg ze moeten ne mens nog langer laten wachten... Moet daarvoor van 's morgens vroeg int ziekenhuis liggen zeg.
Als ik relaxed in de zetel ligt met ne gin tonic dan zijn dt fouten het minste van mijn zorgen.Zware studies, lonen en bonussen om bij achterover te vallen, maar tegelijk werkwoorden niet correct kunnen vervoegen. Ik pik nu toevallig enkele citaten van jou eruit. Ik heb het hier al vaker vastgesteld bij hoge profielen. De focus ligt waarschijnlijk elders, maar ik vind het wel opvallend.
Geen idee wat ik wil bereiken met dit bericht, maar ik moest het even kwijt![]()

Eigenlijk hoeft dit geen ergernis te zijn voor jou maar voor anderenAls ik relaxed in de zetel ligt met ne gin tonic dan zijn dt fouten het minste van mijn zorgen.
Ik ken de regels voor 99% (ik durf niet zeggen 100% dat is gevaarlijk lol) maar als ik eens niet goed oplet dan maak ik ze wel eens.
Dus ja ik ben er al een paar keer op gepakt.
Nu hieronder even de ergernis van de dag
Waar ik wel slecht in ben is: Of een woord met een c of een k geschreven moet worden. Product of produkt? (Dat eerste aldus)
Dat zal mensen hier ook al wel opgevallen zijn
De reden? Het probleem is dat men toen ik op het middelbaar zat ze dit een paar keer hebben aangepast. Op een bepaald moment was product de foute spelling en moest het produkt zijn. Dat heeft niet lang zo geweest maar héél eventjes moest echt alles plots met een 'k' geschreven worden. Dan wat later mocht je opnieuw kiezen en was beiden weer correct. En dan in 1996 (toen ik 21 was) mocht produkt weer niet meer (sindsdien is het permanent gewijzigd). En daar heb ik anno 2023 met bepaalde woorden nog steeds last van (want na het middelbaar heb ik géén taallessen meer gekregen).
Dus ja eigenlijk is eens een heropfrissing van de regels voor mij wél een goed idee![]()

idd… ik probeer ook om steeds correct Nederlands te schrijven, en denk dat ik daar ook behoorlijk in slaag, maar ik erger mij, als iemand met een wetenschappelijke vorming, op het totaal inconsequent gebruik van C of K, en dat bovendien in mijn 61 jarig bestaan al regelmatig gewijzigd is. Ben al een tijdje op het punt gekomen dat ik het met c of k schrijf zoals ik denk dat het moet zijn, en gewoon foert zeg als dat niet juist blijkt te zijn (spel check doet hier ook wonderen tegenwoordig). Bedenk dan maar eens wat een anderstalige moet tegenkomen…De reden? Het probleem is dat men toen ik op het middelbaar zat ze dit een paar keer hebben aangepast. Op een bepaald moment was product de foute spelling en moest het produkt zijn. Dat heeft niet lang zo geweest maar héél eventjes moest echt alles plots met een 'k' geschreven worden. Dan wat later mocht je opnieuw kiezen en was beiden weer correct. En dan in 1996 (toen ik 21 was) mocht produkt weer niet meer (sindsdien is het permanent gewijzigd). En daar heb ik anno 2023 met bepaalde woorden nog steeds last van…
Moeten uitwijken met fiets door een idioot die met zn auto op het fietspad stond.
Ik van een borduur moeten vlammen en instant platte achterband 20 km van huis.
Nee hij kwam uit zijstraat de hoofdweg proberen op te rijden. Ik reed op hoofdweg en heb moeten uitwijken voor hem,anders vlamde ik op hem.die auto stond daar geparkeerd? wat is daar dan moéten aan?
Achterlijke kutburen die te pas en te onpas op ons dak lopen alsof het hun eigen dak is en daarbij pal in onze living kijken. En als ik dan raar kijk door mijn eigen raam naar mijn eigen dak, vanop mijn stoel aan mijn eettafel, komt hij aan de deur bellen om te vragen wat er scheelt.
Ok, als dit het type mensen is met wie we geacht worden om te moeten samenleven, dan begin ik de verkavelingsvlaming te begrijpen.