Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Uw werkmateriaal uitlenen en nooit terugkrijgen.

Elke fucking keer opnieuw dat ik hier een klusje wil doen, kom ik plots tot de vaststelling dat er nog iets bij een vriend of (schoon-)broer ligt. En dan ligt uw huis overhoop en mag je het ofwel weer allemaal opruimen/in elkaar steken ofwel ligt uw huis overhoop tot het moment dat je uw gerief hebt teruggekregen.

Momenteel op mijn wanted-lijst:
- vijsmachine
- bijhorende bits
- multimeter
- klokboor

Respectievelijk bij een maat, schoonbroer en broer. Allemaal nodig gehad de afgelopen week.
Goed doen voor anderen, betekent vaak uzelf achteruitstellen.

Ik hoop dat dat soort figuren vroeg of laat dat eens bij de verkeerde juiste persoon doen en dan een welverdiend flink pak kletsen gaan krijgen.

Ik hoop dat dat soort figuren vroeg of laat dat eens bij de verkeerde juiste persoon doen en dan een welverdiend flink pak kletsen gaan krijgen.
Dan krijg je weer zaken als:

Weeral in België.. Ondertussen laten ze pedofielen vervroegd vrij of laten ze met een enkelband rondlopen, maar als je uw eigen verdedigt in eigen thuis dan moet je de bak in.

Dan krijg je weer zaken als:

Doet me afvragen of hetzelfde gebeurt zou zijn mocht die man geen vechtsporttrainer of iets dergelijks geweest zijn.

En dat degoutant ventje die anderen aanvalt voor zijn views, ik hoop dat em een grotere geldboete krijgt dan hij ooit verdient heeft met zn zielig youtubekanaal.

Doet me afvragen of hetzelfde gebeurt zou zijn mocht die man geen vechtsporttrainer of iets dergelijks geweest zijn.

En dat degoutant ventje die anderen aanvalt voor zijn views, ik hoop dat em een grotere geldboete krijgt dan hij ooit verdient heeft met zn zielig youtubekanaal.

Ik heb zijn kanaal al gerapporteerd.

Weeral in België.. Ondertussen laten ze pedofielen vervroegd vrij of laten ze met een enkelband rondlopen, maar als je uw eigen verdedigt in eigen thuis dan moet je de bak in.
Het was ten eerste al niet zijn huis. Daarbij is er nog een verschil tussen iets verdedigen en iemand in levensgevaar kloppen

Ik baal echt gigantisch, de babysit van deze avond is gewoon niet komen opdagen zonder iets te laten weten. Ik werd al een beetje nerveus toen ze 5 minuten te laat was. Ze reageerde niet op mijn berichtje maar oké, ze was misschien aan het rijden. Maar het werd later en later en ze nam ook niet op toen ik belde. Resultaat: @Kas de Kalebas zit nu alleen naar Lukas Lelie te kijken 😏

Mijn moeder al dag of 2 buikpijn etc.

Gisteren bloed laten trekken, vanmorgen resultaat -> Onmiddellijk naar spoed, apendicite.

Dus om 8u30 komt ze toe, scans genomen idd apencitite, hup naar ziekenhuis in Knokke verplaatst om daar te opereren

Pas na 18u zijn ze er aan begonnen, da mens heeft daar dus van 's morgens 8u30 gezeten en moeten nuchter blijven tot 's avonds.
Blijkt nu dat de apendicite al geperforeerd was.

Echt waar zeg ze moeten ne mens nog langer laten wachten... Moet daarvoor van 's morgens vroeg int ziekenhuis liggen zeg.

Moeten uitwijken met fiets door een idioot die met zn auto op het fietspad op kwam gereden van zijstraat.
Ik van een borduur moeten vlammen en instant platte achterband 20 km van huis.

Met de bus naar huis. Mooi uitgelegd aan chauffeur maar fiets mocht toch niet mee...
Dan maar zelf hem weest gaan ophalen zopas.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn moeder al dag of 2 buikpijn etc.

Gisteren bloed laten trekken, vanmorgen resultaat -> Onmiddellijk naar spoed, apendicite.

Dus om 8u30 komt ze toe, scans genomen idd apencitite, hup naar ziekenhuis in Knokke verplaatst om daar te opereren

Pas na 18u zijn ze er aan begonnen, da mens heeft daar dus van 's morgens 8u30 gezeten en moeten nuchter blijven tot 's avonds.
Blijkt nu dat de apendicite al geperforeerd was.

Echt waar zeg ze moeten ne mens nog langer laten wachten... Moet daarvoor van 's morgens vroeg int ziekenhuis liggen zeg.

En als de chirurg ook van wacht is, moeten de kleine ingrepen idd wachten voor grote zoals bij een auto-ongeval. Maar dan is het idd een pak netter de mensen te verwittigen...

Zware studies, lonen en bonussen om bij achterover te vallen, maar tegelijk werkwoorden niet correct kunnen vervoegen. Ik pik nu toevallig enkele citaten van jou eruit. Ik heb het hier al vaker vastgesteld bij hoge profielen. De focus ligt waarschijnlijk elders, maar ik vind het wel opvallend.
Geen idee wat ik wil bereiken met dit bericht, maar ik moest het even kwijt :unsure:
Als ik relaxed in de zetel ligt met ne gin tonic dan zijn dt fouten het minste van mijn zorgen.
Ik ken de regels voor 99% (ik durf niet zeggen 100% dat is gevaarlijk lol) maar als ik eens niet goed oplet dan maak ik ze wel eens.
Dus ja ik ben er al een paar keer op gepakt. :tongue:

Nu hieronder even de ergernis van de dag

Waar ik wel slecht in ben is: Of een woord met een c of een k geschreven moet worden. Product of produkt? (Dat eerste aldus)
Dat zal mensen hier ook al wel opgevallen zijn ;)

De reden? Het probleem is dat men toen ik op het middelbaar zat ze dit een paar keer hebben aangepast. Op een bepaald moment was product de foute spelling en moest het produkt zijn. Dat heeft niet lang zo geweest maar héél eventjes moest echt alles plots met een 'k' geschreven worden. Dan wat later mocht je opnieuw kiezen en was beiden weer correct. En dan in 1996 (toen ik 21 was) mocht produkt weer niet meer (sindsdien is het permanent gewijzigd). En daar heb ik anno 2023 met bepaalde woorden nog steeds last van (want na het middelbaar heb ik géén taallessen meer gekregen).

Dus ja eigenlijk is eens een heropfrissing van de regels voor mij wél een goed idee ;)

Laatst bewerkt:
Als ik relaxed in de zetel ligt met ne gin tonic dan zijn dt fouten het minste van mijn zorgen.
Ik ken de regels voor 99% (ik durf niet zeggen 100% dat is gevaarlijk lol) maar als ik eens niet goed oplet dan maak ik ze wel eens.
Dus ja ik ben er al een paar keer op gepakt. :tongue:

Nu hieronder even de ergernis van de dag

Waar ik wel slecht in ben is: Of een woord met een c of een k geschreven moet worden. Product of produkt? (Dat eerste aldus)
Dat zal mensen hier ook al wel opgevallen zijn ;)

De reden? Het probleem is dat men toen ik op het middelbaar zat ze dit een paar keer hebben aangepast. Op een bepaald moment was product de foute spelling en moest het produkt zijn. Dat heeft niet lang zo geweest maar héél eventjes moest echt alles plots met een 'k' geschreven worden. Dan wat later mocht je opnieuw kiezen en was beiden weer correct. En dan in 1996 (toen ik 21 was) mocht produkt weer niet meer (sindsdien is het permanent gewijzigd). En daar heb ik anno 2023 met bepaalde woorden nog steeds last van (want na het middelbaar heb ik géén taallessen meer gekregen).

Dus ja eigenlijk is eens een heropfrissing van de regels voor mij wél een goed idee ;)
Eigenlijk hoeft dit geen ergernis te zijn voor jou maar voor anderen😁
C of k ze weten waarover je het hebt😅

De reden? Het probleem is dat men toen ik op het middelbaar zat ze dit een paar keer hebben aangepast. Op een bepaald moment was product de foute spelling en moest het produkt zijn. Dat heeft niet lang zo geweest maar héél eventjes moest echt alles plots met een 'k' geschreven worden. Dan wat later mocht je opnieuw kiezen en was beiden weer correct. En dan in 1996 (toen ik 21 was) mocht produkt weer niet meer (sindsdien is het permanent gewijzigd). En daar heb ik anno 2023 met bepaalde woorden nog steeds last van…
idd… ik probeer ook om steeds correct Nederlands te schrijven, en denk dat ik daar ook behoorlijk in slaag, maar ik erger mij, als iemand met een wetenschappelijke vorming, op het totaal inconsequent gebruik van C of K, en dat bovendien in mijn 61 jarig bestaan al regelmatig gewijzigd is. Ben al een tijdje op het punt gekomen dat ik het met c of k schrijf zoals ik denk dat het moet zijn, en gewoon foert zeg als dat niet juist blijkt te zijn (spel check doet hier ook wonderen tegenwoordig). Bedenk dan maar eens wat een anderstalige moet tegenkomen…
Voor een dt fout zou ik mijzelf wel verfoeien… Dat is er destijds wel goed ingedramd.

die auto stond daar geparkeerd? wat is daar dan moéten aan?
Nee hij kwam uit zijstraat de hoofdweg proberen op te rijden. Ik reed op hoofdweg en heb moeten uitwijken voor hem,anders vlamde ik op hem.
Hij moest uiteraard wachten tot hij vrij had om hoofdweg op te rijden..

Edit. In zo n gevallen vlam je er beter op?zo leren ze het misschien... ik zou in mn recht geweest zijn toch.

Laatst bewerkt door een moderator:
Achterlijke kutburen die te pas en te onpas op ons dak lopen alsof het hun eigen dak is en daarbij pal in onze living kijken. En als ik dan raar kijk door mijn eigen raam naar mijn eigen dak, vanop mijn stoel aan mijn eettafel, komt hij aan de deur bellen om te vragen wat er scheelt. :wtf:

Ok, als dit het type mensen is met wie we geacht worden om te moeten samenleven, dan begin ik de verkavelingsvlaming te begrijpen.

wat is de reden dat die frequent op uw dak lopen en jij daarmee akkoord gaat?

Terug
Bovenaan