Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik kom thuis en er staat een grote doos met een microgolfoven. Blijkbaar pakket voor de buren van Bol.com. Die van PostNL gewoon aan mijn voordeur gezet. Kijk ik even op de track & trace, daar staat niet eens iets van 'geleverd bij de buren' of zo... Je zou denken van nummer vergist maar zet het dan tenminste beetje uit het zicht onder carport. Nee gewoon aan de voordeur los in het zicht.

Ik kom thuis en er staat een grote doos met een microgolfoven. Blijkbaar pakket voor de buren van Bol.com. Die van PostNL gewoon aan mijn voordeur gezet. Kijk ik even op de track & trace, daar staat niet eens iets van 'geleverd bij de buren' of zo... Je zou denken van nummer vergist maar zet het dan tenminste beetje uit het zicht onder carport. Nee gewoon aan de voordeur los in het zicht.
Dus ge hebt een gratis microgolfoven en dat is een erfenis omdat....?

Gekende ergenis hier. Hier hebben ze ooit gepresenteerd om bevroren eten bij de buren af te zetten zonder aan te geven dat het eten was en in de diepvries moest. Buurman had het gewoon in de gang laten staan, voor hem een geluk dat er niets lekte, maar heb zelf alles kunnen weggooien. ( maar wel kosteloos een nieuwe levering gekregen)

Vanaf januari gaat blijkbaar een nieuwe tax in voege op vloeistoffen voor elektronische sigaretten (zélfs wanneer ze geen nicotine bevatten). Kostprijs: €0.15/ml. Een flesje van 100ml dat nu €30 kost zal dan plots €45 kosten :wtf:

Een dikke vette FU meneer FVDB, moge u rotte in hell

Vanaf januari gaat blijkbaar een nieuwe tax in voege op vloeistoffen voor elektronische sigaretten (zélfs wanneer ze geen nicotine bevatten). Kostprijs: €0.15/ml. Een flesje van 100ml dat nu €30 kost zal dan plots €45 kosten :wtf:

buitenlandse webshops hé

Je bedoelt accijnzen dus ;).
buitenlandse webshops hé
Dan moet de accijns hier eveneens betaald worden.
Geen enkele van degene die ik vroeger frequenteerde verstuurt nog naar België. FU Maggie, moge u rotte in hell
Ik dacht dat het FVDB was?

Achterlijke kutburen die te pas en te onpas op ons dak lopen alsof het hun eigen dak is en daarbij pal in onze living kijken. En als ik dan raar kijk door mijn eigen raam naar mijn eigen dak, vanop mijn stoel aan mijn eettafel, komt hij aan de deur bellen om te vragen wat er scheelt. :wtf:

Ok, als dit het type mensen is met wie we geacht worden om te moeten samenleven, dan begin ik de verkavelingsvlaming te begrijpen.

Achterlijke kutburen die te pas en te onpas op ons dak lopen alsof het hun eigen dak is en daarbij pal in onze living kijken. En als ik dan raar kijk door mijn eigen raam naar mijn eigen dak, vanop mijn stoel aan mijn eettafel, komt hij aan de deur bellen om te vragen wat er scheelt. :wtf:

Ok, als dit het type mensen is met wie we geacht worden om te moeten samenleven, dan begin ik de verkavelingsvlaming te begrijpen.
Ik zou dan in mijne blote rondlopen in huis.
Naar’t schijnt wel een zwembroek aandoen indien er kinderen in huis zijn.

Prijzen op de kerstmarkten die toch wel belachelijk beginnen te worden qua eten.

6 Euro voor ne hamburger van marktkraam kwaliteit.
15 euro voor een mini bakje raclette.
8 Euro voor ne corndog, 7 of 8 Euro voor een bakje champignons...

Ergste is met dat slecht weer ist nog redelijk kalm dus de helft is nog niet eens "vers"
De hamburgers liggen voorgebakken op ne hoop , ajuin maar half gebakken want het vuur is uitgedraaid.
Champignons ook in een pan zonder vuur onder dus een plas vocht in die pan.

Ergste vind ik dan nog die raclette stand, 13 tot 16 Euro voor een bakje en de kaas maar net genoeg gesmolten want de branders staan uit tot er iemand besteld want het is te kalm, dus 1 min hitte is alles wat die bol kaas krijgt , beste aan raclette is dat het toch een beetje bruin is bovenop je kaas.

Tot zover de holiday joy en sfeer.

Prijzen op de kerstmarkten die toch wel belachelijk beginnen te worden qua eten.

Ergste is met dat slecht weer ist nog redelijk kalm dus de helft is nog niet eens "vers"
De hamburgers liggen voorgebakken op ne hoop , ajuin maar half gebakken want het vuur is uitgedraaid.

Ergste vind ik dan nog die raclette stand, 13 tot 16 Euro voor een bakje en de kaas maar net genoeg gesmolten want de branders staan uit tot er iemand besteld want het is te kalm, dus 1 min hitte is alles wat die bol kaas krijgt , beste aan raclette is dat het toch een beetje bruin is bovenop je kaas.

Glühwein ftw! Met een beetje kaneel in.

natuurlijk is het nog kalm. het is nog een hele week november. In Gent zijn ze nog maar begonnen met de opbouw. nu al open zijn is gewoon te vroeg.

En ze moeten op u dak zijn waarom??

Ik stel me nu voor dat ze binnenkort met tafel en stoelen en bbq op u dak zitten😅😊

Elektricien die een 'verkennende inspectie' moest doen om te bepalen wat plan van aanpak zou zijn. Heeft die alle kabels gewoon doorgeknipt :wallbash:, waardoor alles dus de facto opnieuw gedaan moet worden (wat natuurlijk een pak duurder is).

Elektricien die een 'verkennende inspectie' moest doen om te bepalen wat plan van aanpak zou zijn. Heeft die alle kabels gewoon doorgeknipt :wallbash:, waardoor alles dus de facto opnieuw gedaan moet worden (wat natuurlijk een pak duurder is).
Was er enige spanning?

Tussen jullie dan. :thinking:

Uhm, wtf. Die kunt ge toch gewoon aanklagen.

Uhm, wtf. Die kunt ge toch gewoon aanklagen.
Project moet wel verder kunnen intussen, dus waarschijnlijk gaan we stevig onderhandelen over de prijs (het zijn vooral de werkuren die veel kosten, of het nu om alles te herstellen is of om het nieuw te doen is, dat blijft gelijk).

Uw werkmateriaal uitlenen en nooit terugkrijgen.

Elke fucking keer opnieuw dat ik hier een klusje wil doen, kom ik plots tot de vaststelling dat er nog iets bij een vriend of (schoon-)broer ligt. En dan ligt uw huis overhoop en mag je het ofwel weer allemaal opruimen/in elkaar steken ofwel ligt uw huis overhoop tot het moment dat je uw gerief hebt teruggekregen.

Momenteel op mijn wanted-lijst:
- vijsmachine
- bijhorende bits
- multimeter
- klokboor

Respectievelijk bij een maat, schoonbroer en broer. Allemaal nodig gehad de afgelopen week.

Terug
Bovenaan