Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Dit zie ik echt nooit gebeuren.
Squid heeft het zien gebeuren. 🤭

Ook zulke providers maken fouten. Veel geluk met de support verder.

Weet ook dat al uw bestanden gescand worden. En de algoritmes zijn ook niet steeds perfect gebleken.

Offline bijhouden nog eens, is geen overbodige luxe. Desnoods kopieer het meermaals.

Kan daar een straf aangekoppeld worden zoals uitsluiting school?
Uitsluiting zal het nooit worden, tenzij het aansluit of gevolgd wordt op/door ander wangedrag. Het zal strafstudie zijn, misschien een paar keer en een gesprek met de ouders. Mocht de brandweer ze op hun oren geven, zou misschien nog iets van effect hebben. Maar er ging al een mail rond - aub na drie dagen, echt vlotjes - met een halfgare uitleg waaruit in feite blijkt dat ze geen idee hebben. Dat belooft.

Gisteren een nieuwe batterij in de auto moeten laten steken, de oude heeft het bijna 7 jaar volgehouden.
Dat is zeker geen ergernis, in tegendeel.

Maar nu, auto's geven tegenwoordig alles aan, lampje stuk, sensor die niet werkt,... word allemaal direct aangegeven.
Maar als een batterij er bijna aan is, dat krijg je niet te zien met een simpele melding, nee hoor.
Wat je dan krijgt zijn allerlei foutmeldingen die totaal geen steek houden, maar niks over die batterij zelf.

Gisteren een nieuwe batterij in de auto moeten laten steken, de oude heeft het bijna 7 jaar volgehouden.
Dat is zeker geen ergernis, in tegendeel.

Maar nu, auto's geven tegenwoordig alles aan, lampje stuk, sensor die niet werkt,... word allemaal direct aangegeven.
Maar als een batterij er bijna aan is, dat krijg je niet te zien met een simpele melding, nee hoor.
Wat je dan krijgt zijn allerlei foutmeldingen die totaal geen steek houden, maar niks over die batterij zelf.
Ah neen, want voor al die fancy lampjes heb je... de batterij nodig :unsure:
Paar dagen geleden nog in het nieuws dat vanaf 20xx elke auto een melding moet geven als je 3 seconden afgeleid bent. Dus een afleiding tegen de afleiding.

Ach ja. Op zich zijn auto´s nog nooit zo´n grote ´in het zak zetterij´ geweest als nu. Mensen die een gloednieuwe wagen kopen snap ik echt niet. Ieder z´n ding zeker :lookaround:

Die vernieuwde webmail van telenet op telefoon. Ik kan niet meer zoomen zoals vroeger, dus alles is zo klein.

Ook lijkt er een verschil in prestatie te zijn. Deze is enorm traag met laden ivgm de vorige iteratie.

Vooruitgang is niet altijd vooruitgang...

Ah neen, want voor al die fancy lampjes heb je... de batterij nodig :unsure:
Paar dagen geleden nog in het nieuws dat vanaf 20xx elke auto een melding moet geven als je 3 seconden afgeleid bent. Dus een afleiding tegen de afleiding.

Ach ja. Op zich zijn auto´s nog nooit zo´n grote ´in het zak zetterij´ geweest als nu. Mensen die een gloednieuwe wagen kopen snap ik echt niet. Ieder z´n ding zeker :thinking:
Veel pruts en prul tegenwoordig ook door al die elektronica.

Ik hoor niets anders meer dan klachten, zelfs bij gloednieuwe wagens.

Als ik zie wat een consultant bij ons al heeft meegemaakt met haar auto.
Softwarefouten bij opladen.
Na een lichte aanrijding, begon die auto te flippen, kon zelf niets meer doen, in het midden van de autostrade.
Wat heeft die nog allemaal meegemaakt.

Ene die zijne nog maar 3 maand heeft, allemaal verdachte lampjes die komen en gaan.
Zou aan het weer liggen...

Laatst bewerkt:
zo wordt het wel héél gemakkelijk, hé, Center Parcs om mijn 3 gratis dingen te geven:

1700469726091.png

Zowel sandwiches als klaaskoeken gesmeerd voor de lunches. Smeerkaas of choco, dus zachter kan al eigenlijk niet, en die dingen desintegreren gewoon onder het mes. En het is nu ook echt niet dat ik dat er Mike Tyson-style loop op te boenken. Precies gemaakt van dat toverzand, het heeft vorm maar enkel als je er naar kijkt. Kost nochtans genoeg.

Bestel bij Amazon ‘Alphabet Lore’ bouwblokken. Er bestaan bijna geen officiële producten van dit fandom maar kleinen is er gek van (knuffelt elke nacht een andere letter van het alfabet in pluche) en dan komt het zo aan: Refund aangevraagd wel maar blijft toch scramble naar een ander Sint cadeau. Klojo’s.
IMG_0493.jpeg

ik heb deze zopas gekocht, maar ik moet nu een oplader kopen ook.
zit daar blijkbaar niet meer standaard bij?

kan iemand mij zeggen welke oplader ik moet kopen hiervoor?
op wat moet ik letten?
Het zou zelfs goed kunnen dat je er nog eentje thuis hebt liggen. Indien niet, voldoet zoiets al wel:

Of gewoon deze als het niet veel mag kosten:

Zit gewoon ook twee jaar garantie op en doet het hier wel goed.

Als je nog een universele stekker toevallig liggen hebt, zit mss ook usb op.

Is het eentje met usb-A. Dan koop je een kabeltje usb-A - usb-C aan beide uiteinden.
Ik zie dat dat toestel kan laden let 25 watt, dus je moet een lader hebben die dat dan ook aankan. De lader van de action die hier boven geplaatst werd kan maar 20 watt aan, dus daarmee haal je niet het maximum dat je gsm aankan.

Terug
Bovenaan