Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Iemand heeft mijn gegevens doorgegeven aan adultcrush.com (en neen ik was het zelf niet)
Ik word echt gespamd dat het niet meer mooi is.

Black Friday Weeks

..of hoe een Amerikaans gegeven, waar klanten op één dag echt straffe kortingen konden scoren bij ons is uitgehold tot een nieuwe soldenperiode waar je 50 Euro korting op een tv en andere peanuts kunt krijgen.
Ik heb al ads voor black november gezien van een meubelzaak 🤮

Alléé ik haal het vliegenraam op de kamer van mijn zoontje er 1 min uit omdat de afwatering van zijn raam verstopt zat - wordt hij deze ochtend wakker met 7 (!!) muggenbeten in zijn gezicht en oren. Het manneke is er allergisch aan

Fucking ellendige kutbeesten, wat zitten die nog te steken in gvd november. :angry:

Alléé ik haal het vliegenraam op de kamer van mijn zoontje er 1 min uit omdat de afwatering van zijn raam verstopt zat - wordt hij deze ochtend wakker met 7 (!!) muggenbeten in zijn gezicht en oren. Het manneke is er allergisch aan

Fucking ellendige kutbeesten, wat zitten die nog te steken in gvd november. :angry:
zolang het niet vriest geloof ik niet dat we van die beesten verlost zullen zijn.

Klamboe kopen hé

Ik werk in Nederland en zie dus jaarlijks die verplichte zorgverzekering stijgen. Dit jaar gaat het van €102 naar €122 per maand. Dit zijn de goedkoopste met de hoogte eigen risico. Compleet van de pot gerukt.
Als er één ding is dat echt wel beter is in België, en we moeten beschermen, is het wel ons zorgsysteem. Want het gaat zienderogen achteruit.

Nederlands systeem is veel duurder, veel ontoegankelijker, en voor bepaalde ingrepen wachttijden van ettelijke jaren ipv maanden hier. Houding van Nederlandse artsen is vaak ook tenenkrullend.

Nu, gelukkig is die 'de dokter staat 24/7 klaar' mentaliteit hier ook wel een beetje aan het wijzigen, maar hier gaat er altijd wel iemand klaar staan om te helpen. Indien niet stap je gewoon bij een andere arts binnen. Terwijl een Nederlandse arts (veralgemeend) veel meer een 9-5 mentaliteit heeft en er geen probleem mee heeft om z´n patienten maanden af te wijzen. Second opinion zou daar ook een pak lastiger zijn, maar geen idee in hoeverre dat klopt.

Als er één ding is dat echt wel beter is in België, en we moeten beschermen, is het wel ons zorgsysteem. Want het gaat zienderogen achteruit.

Nederlands systeem is veel duurder, veel ontoegankelijker, en voor bepaalde ingrepen wachttijden van ettelijke jaren ipv maanden hier. Houding van Nederlandse artsen is vaak ook tenenkrullend.

Nu, gelukkig is die 'de dokter staat 24/7 klaar' mentaliteit hier ook wel een beetje aan het wijzigen, maar hier gaat er altijd wel iemand klaar staan om te helpen. Indien niet stap je gewoon bij een andere arts binnen. Terwijl een Nederlandse arts (veralgemeend) veel meer een 9-5 mentaliteit heeft en er geen probleem mee heeft om z´n patienten maanden af te wijzen. Second opinion zou daar ook een pak lastiger zijn, maar geen idee in hoeverre dat klopt.
Zorgsysteem is idd verschrikkelijk in Nederland en dat voor heel veel geld, want mijn bedrag is het laagste wat je kunt hebben. Als de huisarts je niet gelooft en je niet wilt doorsturen, heb je een probleem.

Ons systeem is idd vele malen beter en moeten we zeker in stand houden.

Brandalarm maandag en brandalarm vandaag. Twee keer moet het een leerling zijn die op de knop duwde. Telkens heel die zooi naar een parking twee straten verder en les kwijt. Hopelijk dat ze snel uitvissen wie het was. (Niet ik, nee)

de nieuwe regeling van de lijn.
mijn bus 's morgens naar het station is afgeschaft.
mijn bus in 't weekend naar't stadion is afgeschaft.

toppers.

overheidsbedrijven pt2.
vandaag mail van bpost dat een pakketje word terug gestuurd.

nooit bericht gehad dat het was toe gekomen, maar goed.

*edit* net de track & trace bekeken, ben nu helemaal in de war. blijkbaar sta ik zelf erop als "retour-adres". wtf.

Laatst bewerkt:
Brandalarm maandag en brandalarm vandaag. Twee keer moet het een leerling zijn die op de knop duwde. Telkens heel die zooi naar een parking twee straten verder en les kwijt. Hopelijk dat ze snel uitvissen wie het was. (Niet ik, nee)
Toen ik vroeger in het eerste leerjaar zat, had een mede-leerling mij een keer wijsgemaakt dat daar snoepjes uitkwamen als ik op die knop drukte. Goedgelovig als ik toen was, drukte ik natuurlijk op die knop, met alle gevolgen van dien. Ik werd daar toen de rest van het schooljaar nog mee geplaagd. :laugh:

de nieuwe regeling van de lijn.
mijn bus 's morgens naar het station is afgeschaft.
mijn bus in 't weekend naar't stadion is afgeschaft.

toppers.
overheidsbedrijven pt2.
vandaag mail van bpost dat een pakketje word terug gestuurd.

nooit bericht gehad dat het was toe gekomen, maar goed.

*edit* net de track & trace bekeken, ben nu helemaal in de war. blijkbaar sta ik zelf erop als "retour-adres". wtf.
Ah zo, neem het eens voor uw overheidsbroeders op.

Iemand een goeie tip voor webshop voor lastige laptop sleeves?

Lenovo slim 5i 14 inch. Maar is blijkbaar een heel aparte afmeting.
De standaard 14inch sleeves van Lenovo zijn qua breedte perfect maar 5 cm te hoog. En de volgende maat (caselogic) dat ik kon vinden was 13,3 inch, ook perfect qua breedte maar wel 3 cm te kort :cry:

Ik ben niet verkouden of zo maar ik heb geen adem, loop al twee uur lucht te happen en moet nog vijf uur. Mijn hoofd zit zeven verdiepingen hoger door al die zuurstof (of gebrek aan?). Enorm vervelend ☹️

Nieuwe gsm besteld (s23+) en net bericht gekregen dat hij vandaag zal geleverd worden.
Ik zit nog tot vanavond op m'n werk, ik heb echt zin om een halve dag verlof te nemen en naar huis te gaan.

Allez, er is iemand thuis om hem in ontvangst te nemen, maar ik wil ermee beginnen prutsen 😝

De vrouw wil naar een theater voorstelling gaan in London ( de anime film Spirited away in theater vorm) maar al die tickets als je naast elkaar wil zitten zijn 230 pond per ticket. :sop:
Nogal belachelijk dat ze meteen naar de duurste prijs schieten als je naast elkaar wil zitten.

Terug
Bovenaan