Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Iets besteld met blackfriday deals aan 60%. Ik kei blij eindelijk is deftige korting helaas vandaag mail we hebben u bestelling geannuleerd wegens een foute prijs op de website...

Iemand een goeie tip voor webshop voor lastige laptop sleeves?

Lenovo slim 5i 14 inch. Maar is blijkbaar een heel aparte afmeting.
De standaard 14inch sleeves van Lenovo zijn qua breedte perfect maar 5 cm te hoog. En de volgende maat (caselogic) dat ik kon vinden was 13,3 inch, ook perfect qua breedte maar wel 3 cm te kort :cry:
Kijk eens op deze site.

Lange Hamburger tot daar toe, maar dit? :wtf:
Kunnen we niet aan de regenwolken vragen om hun water daar te gaan lozen? Als het daar overstroomt lijkt er toch niets van waarde verloren te gaan.

Kunnen we niet aan de regenwolken vragen om hun water daar te gaan lozen? Als het daar overstroomt lijkt er toch niets van waarde verloren te gaan.
Ik vind het vooral vreemd dat men het dan spiva noemt. Linkt half Vlaanderen dat niet meteen aan spijven?

Dat ziet er keigoed uit 🤤
Vroeger in het dorpscafé kon je spaghetti-halve haan krijgen. En dat ging goed binnen.

Kent iemand nog een werkende site om youtube audio te downloaden? Al tig geprobeerd, maar telkens wordt je ofwel door een oneindig straatje van links gestuurd, of ik krijg precies maar een korter fragment dan het zou moeten zijn. Zo moeilijk kan het toch niet zijn...

Kent iemand nog een werkende site om youtube audio te downloaden? Al tig geprobeerd, maar telkens wordt je ofwel door een oneindig straatje van links gestuurd, of ik krijg precies maar een korter fragment dan het zou moeten zijn. Zo moeilijk kan het toch niet zijn...
https://ytmp3.nu/u8z5/ Deze werkt voor mij. Wel altijd even uitkijken dat je niet perongeluk op een advertentie klikt die zich voordoet als download knop.

Bij een buffet kap ik ook vanalles door elkaar op mijn bord.

(Een goed varken eet alles.)

Die #@!#%! Outlook mail. Honderden spam mails op een dag. En hoe meer ik ze als spam aanvink hoe meer er van dezelfde binnen komen.

Oplossing volgens Outlook: bij instellingen van ongewenste post aanvinken dat je enkel wil mail ontvangen van de lijst goedgekeurde adressen.
Resultaat: mails van de goedgekeurde adressen komen in spam terecht en diezelfde 100 kutmails vol spam blijven binnen komen in de inbox.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je in 2023 niet gewoon een afzender kan aanduiden als spam en dat die mails dan in dat mapje komen? Dat werkte zelfs beter eind jaren 90 dan nu.

Aja en je moet ze ook blijven markeren als spam zodat Outlook kan leren dat die afzenders spam zijn. Moest ik op dat tempo leren dan kon ik nog niet eens het BUsO aan.

Die #@!#%! Outlook mail. Honderden spam mails op een dag. En hoe meer ik ze als spam aanvink hoe meer er van dezelfde binnen komen.

Oplossing volgens Outlook: bij instellingen van ongewenste post aanvinken dat je enkel wil mail ontvangen van de lijst goedgekeurde adressen.
Resultaat: mails van de goedgekeurde adressen komen in spam terecht en diezelfde 100 kutmails vol spam blijven binnen komen in de inbox.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je in 2023 niet gewoon een afzender kan aanduiden als spam en dat die mails dan in dat mapje komen? Dat werkte zelfs beter eind jaren 90 dan nu.

Aja en je moet ze ook blijven markeren als spam zodat Outlook kan leren dat die afzenders spam zijn. Moest ik op dat tempo leren dan kon ik nog niet eens het BUsO aan.
Gewoon een rule maken? Dat kan outlook toch?

Gewoon een rule maken? Dat kan outlook toch?
Normaal wel, nog niet bekeken, morgen eens doen. De app zelf is ook zo ongelofelijk beperkt in al die zaken. En zelfs de browser in desktop versie ook waardoor ik het via pc ga moeten doen.

Maar dan ga ik ook weer 20 verschillende regels mogen maken per onderwerp. Is eigenlijk ook gewoon zo belachelijk of het groot is.

Één van onze honden heeft een tijdje geleden mijn bril gevonden.
Ik zou al lang eens een afspraak bij de oogarts moeten maken want ik ga sterkere glazen nodig hebben, maar blijf het maar uitstellen om een afspraak te maken.
Als ik vandaag bel is dat sowieso maar voor binnen enkele maanden.

Zou het mogelijk zijn om die kras/vlek op het glas tijdelijk weg te krijgen? Voor zo weinig mogelijk € aangezien er toch nieuwe glazen in gaan moeten. Want die zit natuurlijk recht in mijn gezichtsveld. Zeker nu ik dagelijks 8u op computerschermen zit te kijken.

Die arm kan wel wachten om te vervangen samen met de uiteindelijke nieuwe glazen (terugbetaling van mutualiteit dan)

Bekijk bijlage 24745

Bekijk bijlage 24747

Terug
Bovenaan