Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand een goeie tip voor webshop voor lastige laptop sleeves?
Lenovo slim 5i 14 inch. Maar is blijkbaar een heel aparte afmeting.
De standaard 14inch sleeves van Lenovo zijn qua breedte perfect maar 5 cm te hoog. En de volgende maat (caselogic) dat ik kon vinden was 13,3 inch, ook perfect qua breedte maar wel 3 cm te kort![]()

Ik vind het vooral vreemd dat men het dan spiva noemt. Linkt half Vlaanderen dat niet meteen aan spijven?![]()
Zin in spaghetti bolognese én vol-au-vent? Bij bistro Odiel krijg je het samen op je bord
Een bord met spaghetti bolognese én vol-au-vent? Deze speciale combinatie, die in Zuid-Limburg al lang populair is, kan je nu krijgen bij bistronomie ‘Odiel’ aan de Velodroom in Heusden-Zolder. “Spiva wordt veel besteld bij ons en de klanten zijn zeer positief.”www.hbvl.be
Lange Hamburger tot daar toe, maar dit?
Kunnen we niet aan de regenwolken vragen om hun water daar te gaan lozen? Als het daar overstroomt lijkt er toch niets van waarde verloren te gaan.
Dat ziet er keigoed uit![]()
Zin in spaghetti bolognese én vol-au-vent? Bij bistro Odiel krijg je het samen op je bord
Een bord met spaghetti bolognese én vol-au-vent? Deze speciale combinatie, die in Zuid-Limburg al lang populair is, kan je nu krijgen bij bistronomie ‘Odiel’ aan de Velodroom in Heusden-Zolder. “Spiva wordt veel besteld bij ons en de klanten zijn zeer positief.”www.hbvl.be
Kunnen we niet aan de regenwolken vragen om hun water daar te gaan lozen? Als het daar overstroomt lijkt er toch niets van waarde verloren te gaan.

Ik zie het probleem niet. If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.Ik vind het vooral vreemd dat men het dan spiva noemt. Linkt half Vlaanderen dat niet meteen aan spijven?
Durf ik vragen wat dat is?Dat ziet er keigoed uit
Vroeger in het dorpscafé kon je spaghetti-halve haan krijgen. En dat ging goed binnen.
Spaghetti met gebakken of gegrilde stukken haan of kip on top?Durf ik vragen wat dat is?
Klinkt een beetje raar als combinatie, maar ik zou het zeker opeten.Spaghetti met gebakken of gegrilde stukken haan of kip on top?
Bij de gemiddelde frituur kan je ook een halve haan bestellen.
Mja, een stuk kip op mijn spaghetti bolognese klinkt nu wel beter dan vol-au-vent ernaast/erop.Spaghetti met gebakken of gegrilde stukken haan of kip on top?
Bij de gemiddelde frituur kan je ook een halve haan bestellen.
https://ytmp3.nu/u8z5/ Deze werkt voor mij. Wel altijd even uitkijken dat je niet perongeluk op een advertentie klikt die zich voordoet als download knop.Kent iemand nog een werkende site om youtube audio te downloaden? Al tig geprobeerd, maar telkens wordt je ofwel door een oneindig straatje van links gestuurd, of ik krijg precies maar een korter fragment dan het zou moeten zijn. Zo moeilijk kan het toch niet zijn...
En dan willen ze de politie op mijn kop sturen voor steak uit de airfryer lekker vinden...Mja, een stuk kip op mijn spaghetti bolognese klinkt nu wel beter dan vol-au-vent ernaast/erop.

Kent iemand nog een werkende site om youtube audio te downloaden? Al tig geprobeerd, maar telkens wordt je ofwel door een oneindig straatje van links gestuurd, of ik krijg precies maar een korter fragment dan het zou moeten zijn. Zo moeilijk kan het toch niet zijn...
Bij een buffet kap ik ook vanalles door elkaar op mijn bord.![]()
Gewoon een rule maken? Dat kan outlook toch?Die #@!#%! Outlook mail. Honderden spam mails op een dag. En hoe meer ik ze als spam aanvink hoe meer er van dezelfde binnen komen.
Oplossing volgens Outlook: bij instellingen van ongewenste post aanvinken dat je enkel wil mail ontvangen van de lijst goedgekeurde adressen.
Resultaat: mails van de goedgekeurde adressen komen in spam terecht en diezelfde 100 kutmails vol spam blijven binnen komen in de inbox.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je in 2023 niet gewoon een afzender kan aanduiden als spam en dat die mails dan in dat mapje komen? Dat werkte zelfs beter eind jaren 90 dan nu.
Aja en je moet ze ook blijven markeren als spam zodat Outlook kan leren dat die afzenders spam zijn. Moest ik op dat tempo leren dan kon ik nog niet eens het BUsO aan.
Normaal wel, nog niet bekeken, morgen eens doen. De app zelf is ook zo ongelofelijk beperkt in al die zaken. En zelfs de browser in desktop versie ook waardoor ik het via pc ga moeten doen.Gewoon een rule maken? Dat kan outlook toch?