Mijn kelder is ook een poolhouse geworden.Mijne poolhouse is ne "pool"house geworden
Pompen! Infiltratie krijgt het ni meer verwerkt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn kelder is ook een poolhouse geworden.Mijne poolhouse is ne "pool"house geworden
Pompen! Infiltratie krijgt het ni meer verwerkt.
Ik heb al ads voor black november gezien van een meubelzaakBlack Friday Weeks
..of hoe een Amerikaans gegeven, waar klanten op één dag echt straffe kortingen konden scoren bij ons is uitgehold tot een nieuwe soldenperiode waar je 50 Euro korting op een tv en andere peanuts kunt krijgen.

zolang het niet vriest geloof ik niet dat we van die beesten verlost zullen zijn.Alléé ik haal het vliegenraam op de kamer van mijn zoontje er 1 min uit omdat de afwatering van zijn raam verstopt zat - wordt hij deze ochtend wakker met 7 (!!) muggenbeten in zijn gezicht en oren. Het manneke is er allergisch aan
Fucking ellendige kutbeesten, wat zitten die nog te steken in gvd november.![]()
Klamboe kopen héAlléé ik haal het vliegenraam op de kamer van mijn zoontje er 1 min uit omdat de afwatering van zijn raam verstopt zat - wordt hij deze ochtend wakker met 7 (!!) muggenbeten in zijn gezicht en oren. Het manneke is er allergisch aan
Fucking ellendige kutbeesten, wat zitten die nog te steken in gvd november.![]()
Als er één ding is dat echt wel beter is in België, en we moeten beschermen, is het wel ons zorgsysteem. Want het gaat zienderogen achteruit.Ik werk in Nederland en zie dus jaarlijks die verplichte zorgverzekering stijgen. Dit jaar gaat het van €102 naar €122 per maand. Dit zijn de goedkoopste met de hoogte eigen risico. Compleet van de pot gerukt.
Zorgsysteem is idd verschrikkelijk in Nederland en dat voor heel veel geld, want mijn bedrag is het laagste wat je kunt hebben. Als de huisarts je niet gelooft en je niet wilt doorsturen, heb je een probleem.Als er één ding is dat echt wel beter is in België, en we moeten beschermen, is het wel ons zorgsysteem. Want het gaat zienderogen achteruit.
Nederlands systeem is veel duurder, veel ontoegankelijker, en voor bepaalde ingrepen wachttijden van ettelijke jaren ipv maanden hier. Houding van Nederlandse artsen is vaak ook tenenkrullend.
Nu, gelukkig is die 'de dokter staat 24/7 klaar' mentaliteit hier ook wel een beetje aan het wijzigen, maar hier gaat er altijd wel iemand klaar staan om te helpen. Indien niet stap je gewoon bij een andere arts binnen. Terwijl een Nederlandse arts (veralgemeend) veel meer een 9-5 mentaliteit heeft en er geen probleem mee heeft om z´n patienten maanden af te wijzen. Second opinion zou daar ook een pak lastiger zijn, maar geen idee in hoeverre dat klopt.
Ja dat heeft em, maar half november niet meerKlamboe kopen hé

Toen ik vroeger in het eerste leerjaar zat, had een mede-leerling mij een keer wijsgemaakt dat daar snoepjes uitkwamen als ik op die knop drukte. Goedgelovig als ik toen was, drukte ik natuurlijk op die knop, met alle gevolgen van dien. Ik werd daar toen de rest van het schooljaar nog mee geplaagd.Brandalarm maandag en brandalarm vandaag. Twee keer moet het een leerling zijn die op de knop duwde. Telkens heel die zooi naar een parking twee straten verder en les kwijt. Hopelijk dat ze snel uitvissen wie het was. (Niet ik, nee)

de nieuwe regeling van de lijn.
mijn bus 's morgens naar het station is afgeschaft.
mijn bus in 't weekend naar't stadion is afgeschaft.
toppers.
Ah zo, neem het eens voor uw overheidsbroeders op.overheidsbedrijven pt2.
vandaag mail van bpost dat een pakketje word terug gestuurd.
nooit bericht gehad dat het was toe gekomen, maar goed.
*edit* net de track & trace bekeken, ben nu helemaal in de war. blijkbaar sta ik zelf erop als "retour-adres". wtf.