Lastig op mezelf.
Ben niet zo´n computerman, dus doe hier al jaren met de een oude Dell laptop. Nu met de studies hier gebruik ik hem wel veel meer, maar om wat filmpjes te kijken en powerpoints te checken was die goed genoeg.
Laatste tijd was die een paar keer blijven hangen en moest ik hem opnieuw opstarten. Zeker irritant midden in een les. Dus was wat aan´t kijken voor een Lenovo, met omruilactie en studentenkorting.
Maar afgelopen 2 maand waren hier al verschrikkelijk duur, dus nog even uitgesteld.
Nu laatste weekend voor examenweek, dus volop aan´t blokken met de broodnodige muziek op de achtergrond. En plots blijft laptop terug hangen. Dus heropgestart, en nu wilt het geluid niet meer werken, zelfs na een uur sukkelen. En ik heb maandag een kei belangrijke teams vergadering
Dus maar van m´n hart een steen gemaakt en is gezien voor Lenovo. 5i 16gb ram met 500gb geheugen. Tot zover dat ik er iets van ken.
Op Lenovo is de inruilactie net 2 dagen afgelopen (kak nr 1), maar is hij met studentenkorting wel maar €670.
Maar dan verzending... tot 10 werkdagen

. Dus dan maar op Coolblue gekeken. Daar dezelfde genomen maar dan voor €750 met levering op zondag. Dus letterlijk €80 extra

.
En dat net op een moment waarop ik dacht ´oef, november wordt eens geen blutte maand´

O-wee als die er nu morgen niet is. Dan doe ik een ongeluk.
Gelukkig wel op tijd aan de BG knop gedacht om te steunen, hopelijk is dat gelukt...