Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Hoh ja, op den duur. Als je al moet beginnen denken om uw auto altijd binnen te zetten zodat potentiële inbrekers dan niet precies meer weten wanneer je er wel of niet bent. 't Is ook aan de politie om extra te patrouilleren hé.

Ik laat altijd lichten branden als we weg zijn.

En ik heb een karton uitgesneden van een persoon op schaal. Die staat verticaal geplakt aan m'n robotstofzuiger en rijdt rond in de living als we niet thuis zijn. En er speelt een cassette met keihard gekreun in de slaapkamer. Zo'n bakje met witte ruis staat in de badkamer, precies of iemand is aan het douchen.
Ik wist altijd al dat Kevin McCallister écht bestond! :love2:
 
Hoh ja, op den duur. Als je al moet beginnen denken om uw auto altijd binnen te zetten zodat potentiële inbrekers dan niet precies meer weten wanneer je er wel of niet bent. 't Is ook aan de politie om extra te patrouilleren hé.

Ik laat altijd lichten branden als we weg zijn.

En ik heb een karton uitgesneden van een persoon op schaal. Die staat verticaal geplakt aan m'n robotstofzuiger en rijdt rond in de living als we niet thuis zijn. En er speelt een cassette met keihard gekreun in de slaapkamer. Zo'n bakje met witte ruis staat in de badkamer, precies of iemand is aan het douchen.
De chauffage staat toch ook nog aan zeker? want als ze met de warmtemeter dat checken, heb je alsnog prijs. :S
 
Chatgpt dat precies sinds gisterenmiddag continu at capacity zit. Betaal ik hier twintig euro voor??? Niet goed voor de productiviteit dit!!!
 
Hoh ja, op den duur. Als je al moet beginnen denken om uw auto altijd binnen te zetten zodat potentiële inbrekers dan niet precies meer weten wanneer je er wel of niet bent. 't Is ook aan de politie om extra te patrouilleren hé.

Ik laat altijd lichten branden als we weg zijn.

En ik heb een karton uitgesneden van een persoon op schaal. Die staat verticaal geplakt aan m'n robotstofzuiger en rijdt rond in de living als we niet thuis zijn. En er speelt een cassette met keihard gekreun in de slaapkamer. Zo'n bakje met witte ruis staat in de badkamer, precies of iemand is aan het douchen.
Ik laat gewoon de hele tijd Duitse muziek afspelen.

Geen 'Ich bin wie du' en '99 Luftballons' welteverstaan.

40er größten Hits
 
broeken van jack & jones.

ok zijn nu niet bepaald de duurste (verre van zelfs), maar leken wel mooi.

echter zowel mijn korte broek als lange broek die ik deze zomer heb gekocht, na misschien 5 keer in de was te hebben gezeten, al volledig afgetrokken van de zon of van de was, ik weet het niet.

Ze zijn niet meer om aan te doen. Weg er mee naar ontwikkelingslanden.

Maar ik zal zeker geen meer kopen van J&J
 
Hoe wast gij uw broeken dan? Ik heb hier nu al 5 jaar lang dezelfde broeken van J&J zonder problemen.
 
Hoe wast gij uw broeken dan? Ik heb hier nu al 5 jaar lang dezelfde broeken van J&J zonder problemen.
Bij nader inzicht lijkt het niet zo zeer van de was te zijn,
maar van de zon. Gewoon het kleur is lelijk afgetrokken, enkel alleen aan de dijen. (dus de voorkant van mijn billen).

Dus de was kan het moeilijk zijn, dan zou dit over de ganse broek zijn.
 
broeken van jack & jones.

ok zijn nu niet bepaald de duurste (verre van zelfs), maar leken wel mooi.

echter zowel mijn korte broek als lange broek die ik deze zomer heb gekocht, na misschien 5 keer in de was te hebben gezeten, al volledig afgetrokken van de zon of van de was, ik weet het niet.

Ze zijn niet meer om aan te doen. Weg er mee naar ontwikkelingslanden.

Maar ik zal zeker geen meer kopen van J&J
Idem,
Jeans van J&J na 3 maanden gescheurd van achter. Schoonmoeder heeft dat al 2 keer genaaid en telkens weer kapot.
Voor die prijs had ik beter verwacht.
 
Hoh ja, op den duur. Als je al moet beginnen denken om uw auto altijd binnen te zetten zodat potentiële inbrekers dan niet precies meer weten wanneer je er wel of niet bent. 't Is ook aan de politie om extra te patrouilleren hé.
Uiteraard is het aan de flikken om er iets aan te doen.
Ze hebben blijkbaar de ladder gestolen van zijn overbuur en daarmee bij hem ingebroken. Wel handig dat die zijn ladder gewoon buiten legt 😏.

Mijn buurvrouw heeft camera's hangen en ze zijn ook op haar oprit gepasseerd, en ze komen op die beelden van mijn kant. Dus zijn ze vermoedelijk ook door mijn tuin getrokken.
 
Idem, ik draag die ook al jaren.
Ik was ze nooit boven de 40 graden, ook niet nodig als je die maar een paar dagen draagt.
En niet langer dan nodig in de droogkast want dat kan ook nefast zijn.

https://tinypic.host/image/16995337425575449850092744154145.luOvB

Zeker dat het die poef/zetel niet is die je moet verschepen naar den Afrik? :)
Ja die zetel dat is ook een ergernis maar tegelijk een glimlach.

Deze lederen ding staat aan mijn zuiders schuifraam met zicht op tuin. Ideaal mijmerding dit om te relaxen.

However. Door de zon die daar constant op zit, wordt dat leder zo heet, dat het begint te scheuren. Van zodra ik de gordijnen vergeet dicht te doen, is het van dat.

Zeer jammer, want die zit perfect en kan je naar achter kantelen. Ik wil die niet weg doen.

Maar ik heb al een oplossing van alie express. Die zeer goe werkt.
Ik neem eventjes een foto.

Edit

Zeer makkelijk, handig, komt niet los. En kost 8 euro de m2.

Ideaal om te patchen.
Zal idd nog een nieuwe rol bestellen voor die bruine zetel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan