Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Dat ik de laatste tijd zo emotioneel ben. Nogal vreemd zo plots voor een ´stoere bink´ van bijna 30 jaar oud die meestal 1 blok beton is ondanks constante (levenslange) stresssituaties.

Nu, klinkt normaal in periodes dat het niet goed gaat, maar alles gaat eigenlijk best goed. Druk, maar ben positieve veranderingen aan het brengen in mijn leven.

Maar toch, sinds een paar weken moet ik bij het minste trieste verhaal m´n tranen bedwingen. Daarnet zat ik plots in m´n hoofd met m´n vader die overleden is toen ik kind was en zat ik hier m´n tranen te bedwingen. In de week ook om de meest banale dingen zoals een ´schattig filmpje´ of wat dan ook.

Mijn hormonen zijn wat ontregelt denk ik.
 
broeken van jack & jones.

ok zijn nu niet bepaald de duurste (verre van zelfs), maar leken wel mooi.

echter zowel mijn korte broek als lange broek die ik deze zomer heb gekocht, na misschien 5 keer in de was te hebben gezeten, al volledig afgetrokken van de zon of van de was, ik weet het niet.

Ze zijn niet meer om aan te doen. Weg er mee naar ontwikkelingslanden.

Maar ik zal zeker geen meer kopen van J&J

Hoe wast gij uw broeken dan? Ik heb hier nu al 5 jaar lang dezelfde broeken van J&J zonder problemen.

Hier jaren lang heel wat van Jack & Jones gedragen want: mijn maat + prijs/kwaliteit goed.

Maar tegenwoordig zijn de maten te groot en is de kwaliteit gekelderd van de meeste stukken. :-(
 
Schoonpa die zichzelf altijd moet opdringen en mijn madam die (ondanks 30+ te zijn zich toch telkens laat vangen)

Juist telefoon van hem "ik kom dan morgen de logeerkamer mee afbreken en naar het containerpark brengen"
Ik zeg al tegen mijn madam, ik ben er niet morgen, hele dag weg. Het is gewoon een werkdag hè seg

Antwoord "Maar nu heb ik morgen eens tijd, ik weet niet wanneer de volgende keer gaat zijn hoor"
Fuck off gast ge zit nog meer als n maand thuis

Volgende opmerking "Maar hij moet niet thuis zijn, we kunnen dat perfect met ons 2 hè" (tegen mijn madam)

Jaja en in het naar beneden gaan tegen 3 muren tikken *oeps* *och dat is zo erg niet*

Dus ipv voetbal te kijken zonet al een kleerkast uit elkaar gehaald en naar beneden gebracht, nog een 1 persoonsbed + nachtkastje + commode te gaan :angry:

Dan ligt alles in de kelder en moet hij enkel maar inladen en wegrijden, enkel nog opletten dat hij nie perongeluk teveel meeneemt

En een lastige madam want "gij hebt geen vertrouwen in mijn pa hè"
Nope
 
Schoonpa die zichzelf altijd moet opdringen en mijn madam die (ondanks 30+ te zijn zich toch telkens laat vangen)

Juist telefoon van hem "ik kom dan morgen de logeerkamer mee afbreken en naar het containerpark brengen"
Ik zeg al tegen mijn madam, ik ben er niet morgen, hele dag weg. Het is gewoon een werkdag hè seg

Antwoord "Maar nu heb ik morgen eens tijd, ik weet niet wanneer de volgende keer gaat zijn hoor"
Fuck off gast ge zit nog meer als n maand thuis

Volgende opmerking "Maar hij moet niet thuis zijn, we kunnen dat perfect met ons 2 hè" (tegen mijn madam)

Jaja en in het naar beneden gaan tegen 3 muren tikken *oeps* *och dat is zo erg niet*

Dus ipv voetbal te kijken zonet al een kleerkast uit elkaar gehaald en naar beneden gebracht, nog een 1 persoonsbed + nachtkastje + commode te gaan :angry:

Dan ligt alles in de kelder en moet hij enkel maar inladen en wegrijden, enkel nog opletten dat hij nie perongeluk teveel meeneemt

En een lastige madam want "gij hebt geen vertrouwen in mijn pa hè"
Nope

awel uw vrouw heeft gelijk.
 
Reclame voor kiosk op de radio waarbij ge een proefabonnement kan afsluiten. Had wel interesse, maar in plaats van een eenmalige betaling (want het abo loopt gewoon af) moet ge direct een domiciliëring op uw rekening geven. Laat maar.
 
We zitten met een muis in huis. Dat kereltje zagen we gisteren trippelen onder het tv-meubel.

Mijn vrouw: "WWAAAAAAAHHH" *kill it with fire*
Ik: "Ooh, een schattig muisje!" :love:


Maja, kak en pis en geknabbel willen we niet dus die zal weg moeten.
 
Schoonpa die zichzelf altijd moet opdringen en mijn madam die (ondanks 30+ te zijn zich toch telkens laat vangen)

Juist telefoon van hem "ik kom dan morgen de logeerkamer mee afbreken en naar het containerpark brengen"
Ik zeg al tegen mijn madam, ik ben er niet morgen, hele dag weg. Het is gewoon een werkdag hè seg

Antwoord "Maar nu heb ik morgen eens tijd, ik weet niet wanneer de volgende keer gaat zijn hoor"
Fuck off gast ge zit nog meer als n maand thuis

Volgende opmerking "Maar hij moet niet thuis zijn, we kunnen dat perfect met ons 2 hè" (tegen mijn madam)

Jaja en in het naar beneden gaan tegen 3 muren tikken *oeps* *och dat is zo erg niet*

Dus ipv voetbal te kijken zonet al een kleerkast uit elkaar gehaald en naar beneden gebracht, nog een 1 persoonsbed + nachtkastje + commode te gaan :angry:

Dan ligt alles in de kelder en moet hij enkel maar inladen en wegrijden, enkel nog opletten dat hij nie perongeluk teveel meeneemt

En een lastige madam want "gij hebt geen vertrouwen in mijn pa hè"
Nope
Ik reageer normaal niet op ergernissen, want iedereen mag z'n ergernis hier komen posten zonder meer wat mij betreft. Maar uw schoonpa wil uit zichzelf dus komen helpen met iets in jullie huis en maakt er niks uit dat je niet thuis bent. Da's toch net heel schoon?
 
Ik reageer normaal niet op ergernissen, want iedereen mag z'n ergernis hier komen posten zonder meer wat mij betreft. Maar uw schoonpa wil uit zichzelf dus komen helpen met iets in jullie huis en maakt er niks uit dat je niet thuis bent. Da's toch net heel schoon?
Tenzij uw schoonpa de ideale kandidaat is voor: ‘help, mijn schoonpa is een klusser’
 
Ik kan Silence wel begrijpen.

Hier ook een schoonpa die graag komt helpen en al echt veel gedaan heeft. Maar het is altijd je hart vasthouden in welke staat je je huis terugvindt.

Verf op de muren, krassen op tafelbladen, silicone op de vloer, ... Enerzijds ben ik er liever niet bij als hij komt, want dan kan ik er mij niet aan ergeren. Anderzijds ben ik er graag wel bij op hem in toom te houden
 
Tenzij uw schoonpa de ideale kandidaat is voor: ‘help, mijn schoonpa is een klusser’

Ik kan Silence wel begrijpen.

Hier ook een schoonpa die graag komt helpen en al echt veel gedaan heeft. Maar het is altijd je hart vasthouden in welke staat je je huis terugvindt.

Verf op de muren, krassen op tafelbladen, silicone op de vloer, ... Enerzijds ben ik er liever niet bij als hij komt, want dan kan ik er mij niet aan ergeren. Anderzijds ben ik er graag wel bij op hem in toom te houden
OK, ja, daar had ik geen rekening mee gehouden, als het zo is @Silence dan snap ik het wel.
 
Dit soort artikels :rolleyes:

Mark betaalde 125.000 euro voor zijn huis en kan er nu een veelvoud voor krijgen. “En er valt nog meer uit te halen”


Mijn grootvader heeft zijn huis gezet in de jaren stillekes voor 50000 frank ofte 1250 euro en het is na zijn overlijden verkocht voor 100.000 euro. Das x80 he mark, amateur!
 
Ik snap dat storende nu wel wanneer iemand (van die leeftijd meestal) kost wat het kost iets wil doen wanneer het hem/haar uitkomt. Zeker bij van die zaken die zijn om te helpen is dat een beetje een catch-22. Nu goed, op een rustige avond zelf zaken beginnen doen om me naar hun agenda te schikken zou ik nu wel niet doen.

Mijn vader was vroeg op pensioen en dat was soms ook om gek van te worden. Ergens aan het begin van mijn doctoraat was ik laboassistent, en in het midden van mijn uitleg kwam een collega zeggen dat mijn vader naar de bureau had gebeld en het dringend leek. Ik verwachtte me aan een ongeluk ofzoiets, dus ik snel naar mijn bureau. Bleek dat zijn even oude neef bij hem was en ik moest zeggen hoe ze weeral op tinternet konden. Dan was het ook even ambras hoor.
 
Ik snap dat storende nu wel wanneer iemand (van die leeftijd meestal) kost wat het kost iets wil doen wanneer het hem/haar uitkomt. Zeker bij van die zaken die zijn om te helpen is dat een beetje een catch-22. Nu goed, op een rustige avond zelf zaken beginnen doen om me naar hun agenda te schikken zou ik nu wel niet doen.

Mijn vader was vroeg op pensioen en dat was soms ook om gek van te worden. Ergens aan het begin van mijn doctoraat was ik laboassistent, en in het midden van mijn uitleg kwam een collega zeggen dat mijn vader naar de bureau had gebeld en het dringend leek. Ik verwachtte me aan een ongeluk ofzoiets, dus ik snel naar mijn bureau. Bleek dat zijn even oude neef bij hem was en ik moest zeggen hoe ze weeral op tinternet konden. Dan was het ook even ambras hoor.
Lieve help... Hiervoor zou ik graag een nieuwe lachsteunemoji invoeren :ROFLMAO: :support:
 
Terug
Bovenaan