Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Lieve help... Hiervoor zou ik graag een nieuwe lachsteunemoji invoeren :ROFLMAO: :support:
Top. We vragen aan @Cyberkef hij de linkse persoon op deze foto kan resizen tot een emoji.
22ea22bd-2696-4846-abf4-7bd2aaf5a349-jpg.18085

Laatst bewerkt:
Ik reageer normaal niet op ergernissen, want iedereen mag z'n ergernis hier komen posten zonder meer wat mij betreft. Maar uw schoonpa wil uit zichzelf dus komen helpen met iets in jullie huis en maakt er niks uit dat je niet thuis bent. Da's toch net heel schoon?

Ik kan Silence wel begrijpen.

Hier ook een schoonpa die graag komt helpen en al echt veel gedaan heeft. Maar het is altijd je hart vasthouden in welke staat je je huis terugvindt.

Verf op de muren, krassen op tafelbladen, silicone op de vloer, ... Enerzijds ben ik er liever niet bij als hij komt, want dan kan ik er mij niet aan ergeren. Anderzijds ben ik er graag wel bij op hem in toom te houden

ik denk dat het zo is:
Die mens kan geweldig goed klussen, enorm handig, pietje precies

ALS het bij zijn thuis is en voor hem zelf is.
Op een ander komt het nie zo nauw en is het al snel goed en is hij minder voorzichtig. Liefst zo snel mogelijk met alle gevolgen van dien

Ik doe zo'n dingen liever met mijn pa, dan duurt het wel langer want die werkt trager en moet alles 3x overdenken. Maar er is tenminste niks stuk in huis of beschadigd

Die mens kan geweldig goed klussen, enorm handig, pietje precies

ALS het bij zijn thuis is en voor hem zelf is.
Op een ander komt het nie zo nauw en is het al snel goed en is hij minder voorzichtig. Liefst zo snel mogelijk met alle gevolgen van dien

Ik doe zo'n dingen liever met mijn pa, dan duurt het wel langer want die werkt trager en moet alles 3x overdenken. Maar er is tenminste niks stuk in huis of beschadigd
Dat is dus ook identiek als hier

Stakingen.

Weeral de zoveelste keer de laatste tijd bij De Lijn & NMBS.

Nu zijn die snoodaards zo duivels geweest om zelfs onder de 'minimale dienstverlening' uit te komen!
Hoe is dat nu weer mogelijk... Vandaag plots boeken toe bij De Lijn.

Die misbruiken echt het hele stakingsrecht (voor zover iemand dit nog niet doorhad)

Mijn vrouw 2 keer deze week ook naar De Lijnwinkel in Brugge geweest; 2 keer blad aan deur "onverwacht gesloten".

Dat moet daar nogal een droomjob zijn. Van zodra geen zin, blaadje aan de deur hangen en terug in uw nest kruipen.

on a sidenote: zij betaalt per jaar voor haar abonnement.
Eigenlijk toch niet meer dan normaal dat De Lijn uit hun eigen een compensatie terug stort, of al is met haar een 10 rittenkaart....

Laatst bewerkt door een moderator:
Reclame voor kiosk op de radio waarbij ge een proefabonnement kan afsluiten. Had wel interesse, maar in plaats van een eenmalige betaling (want het abo loopt gewoon af) moet ge direct een domiciliëring op uw rekening geven. Laat maar.
Zelf al een paar keer een proefabonnement genomen bij kiosk en nog nooit geen problemen mee gehad.
Geld gaat 1 keer van je rekening en abonnement stopt nadien vanzelf zonder last.

Stakingen.

Weeral de zoveelste keer de laatste tijd bij De Lijn & NMBS.

Nu zijn die snoodaards zo duivels geweest om zelfs onder de 'minimale dienstverlening' uit te komen!
Hoe is dat nu weer mogelijk... Vandaag plots boeken toe bij De Lijn.

Die misbruiken echt het hele stakingsrecht (voor zover iemand dit nog niet doorhad)

Mijn vrouw 2 keer deze week ook naar De Lijnwinkel in Brugge geweest; 2 keer blad aan deur "onverwacht gesloten".

Dat moet daar nogal een droomjob zijn. Van zodra geen zin, blaadje aan de deur hangen en terug in uw nest kruipen.

on a sidenote: zij betaalt per jaar voor haar abonnement.
Eigenlijk toch niet meer dan normaal dat De Lijn uit hun eigen een compensatie terug stort, of al is met haar een 10 rittenkaart....

Schrijf eens een brief naar een directeur:

Schrijf ze allemaal aan, als je bijna 700 keren teleurgesteld wilt zijn.

Verwacht een pakje vandaag van DPD. Daarstraks mail: 'We encountered an issue with your address, please review'. Moest ik mijn adres opnieuw ingeven, exact hetzelfde want het stond juist bij hun ook en nog eens bevestigen. Vandaag leveren ging dan niet meer natuurlijk dus maandag pas. Het is nog altijd hetzelfde adres als bij de vorige 10 leveringen... Wtf.

Doe het scherm omhoog om aan het bord te kunnen, kom ik dit tegen:

IMG_0434.jpeg

Bon, dat zijn lollekes natuurlijk maar blijft irritant en die twaalfjarigen zijn ook vrij agro. Als er hier gevochten wordt, zijn het jaren één en twee. Is er een wapen gepakt (zo een zakmes-ketting, maar toch) ook weer die ‘kleintjes’. En dan is het lokaal ook nog vuil, maar vuil is. Inkt op de vloer uitgestampt, vuile zakdoeken overal onder, verpakkingen leeg, zo een tipex muis compleet uit elkaar gehaald en de stukken overal. In feite gewoon onhandelbaar, de oudere jaren zijn een picnic in vergelijk. Blij dat ik nu daar sta in de plaats.
** en ja er zijn spellingsfouten in hun graffiti.

Terug
Bovenaan