Het was voor haar moeilijk om al meteen iets te zeggen omdat het zo uiteenlopend is. Het is begonnen in mijn schouders, tussen de schouderbladen en bovenarmen. Aangezien een recente MRI uitwees dat ik een hernia in de nek heb ging ik daarvan uit omdat de klachten ook overeenkomen.
Meer sinds 2 weken heb ik dan in mijn rechterzij onderaan pijn beginnen krijgen en sinds kort aan de onderkant van mijn rechtervoet aan de bal van mijn voet. Is pijnlijk om daarop te steunen.
Dus vandaar de scan zei ze, om zaken uit te sluiten en regio’s afzonderlijk aan te pakken. Omdat er niet meteen 1 duidelijke voor de hand liggende oorzaak was.
Maandag heb ik de scan maar die week heeft ze verlof. En ergens zou ik denken dat als zij echt iets ernstigs zou vermoeden dat ze die resultaten al door een collega zou laten bekijken en niet een week laten liggen. Of zo probeer ik mij hier nu misschien wat kalmer mee te krijgen door dit te denken.
Ze heeft ook nergens iets gezegd van dat ze daar een vermoeden van heeft. Het is vooral mijn hoofd dat al de ergste scenario’s aan het afspelen is. Vooral omdat ik nu ook maagkrampen heb, maar ik ben nu al 1,5 maand verschillende voorgeschreven pillen in te nemen dus ik denk/hoop dat het daar door komt. Ik pak normaal maar 2-3 dafalgans op een jaar.