Hahaha instant memory.Ligt er misschien kamerbreed tapijt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha instant memory.Ligt er misschien kamerbreed tapijt?
Ik heb ook misofonie, ik kan soms echt ontploffen van bepaalde geluidenEen madam die hier in de wachtzaal berichten zit te typen met toetsenbordgeluid aan. Echt man.![]()
Geen idee of het dat is, maar dat zijn van die geluiden die te vermijden zijn en enkel geproduceerd worden door mensen die niet aan anderen denken. Eens ik daar dan begin op te letten fret ik echt mijn kas op. Een wenend kind of lawaai van een werf om maar iets te noemen, deren mij niet, maar zoiets is echt om gek van te worden.Ik heb ook misofonie, ik kan soms echt ontploffen van bepaalde geluiden
Daar komt het idd op neer, wat jij beschrijft. maar van een schuifraam, dat zal redelijk breed en hoog zijn, dus zal wel zwaar zijn dan.Rolluik achteraan aan het schuifraam is kapot. Een aansluiting van de ene aan de andere lat is beginnen scheuren, geen idee hoe dat plots komt.
Ik wou hem optrekken maar zie dat heel den boel zal scheuren.
Is dat makkelijk te vervangen? Rolluikkast opendoen, rolluik uithalen, lat uitschuiven, latten terug aan elkaar koppelen, motor afregelen. Klopt?
Alright. Dus ik ga een 2de man nodig hebben.Daar komt het idd op neer, wat jij beschrijft. maar van een schuifraam, dat zal redelijk breed en hoog zijn, dus zal wel zwaar zijn dan.

damn, moest ik nu al op pensioen mogen, ik deed het direct: dus ja

Vooral dat die nog het lef hebben voor tegen een ander te zeggen, dat ze moeten werk zoeken.![]()
"Meer dan helft langdurig zieken kan wel werken", aldus overheidsrapport
Inspecteurs stelden in een steekproef vast dat ziekenfondsen te gul waren met uitkeringen.www.made-in.be
eigenlijk toch wel erg hé, vooral voor de échte zieke mensen![]()
Een rolluik hangt aan een buis met platte ijzers die je dicht nijpt om los te maken, en die buis rust met een soort roulementen op beugels waar dat in hangt. Inderdaad eenvoudig uit te halen. Hoe makkelijk je een lat uit een rolluik schuift weet ik niet, maar dat lijkt me idd gewoon opzij uitschuiven en terug aan elkaar zetten. Als er vuil tussen zit kan dat wel moeilijk zijn vermoed ik. En let ook op als je rolluiken al van leeftijd zijn (wat zo lijkt). PVC is erg broos als het lang in de zon zit door de UV stralen. kan zijn dat je de lat er uit wilt halen en die er naast gewoon breekt.Rolluik achteraan aan het schuifraam is kapot. Een aansluiting van de ene aan de andere lat is beginnen scheuren, geen idee hoe dat plots komt.
Ik wou hem optrekken maar zie dat heel den boel zal scheuren.
Is dat makkelijk te vervangen? Rolluikkast opendoen, rolluik uithalen, lat uitschuiven, latten terug aan elkaar koppelen, motor afregelen. Klopt?

Nog maar te zwijgen over hun brakke shuffle functie.Spotify Premium opgezegd. Je zou denken dat ze de compressie in de gratis versie opzettelijk zo brak maken om je naar premium te pushen. WTF is dat zeg. En da's dan nog gewoon met de headset van mijn werk dat het zo opvalt...
Dat is het hem net, rolluiken zitten er sinds 2018 en zien er nog nagelnieuw uit. Die kant staat nooit in de volle zon. Ik begrijp niet hoe dat kapot is kunnen gaan.Een rolluik hangt aan een buis met platte ijzers die je dicht nijpt om los te maken, en die buis rust met een soort roulementen op beugels waar dat in hangt. Inderdaad eenvoudig uit te halen. Hoe makkelijk je een lat uit een rolluik schuift weet ik niet, maar dat lijkt me idd gewoon opzij uitschuiven en terug aan elkaar zetten. Als er vuil tussen zit kan dat wel moeilijk zijn vermoed ik. En let ook op als je rolluiken al van leeftijd zijn (wat zo lijkt). PVC is erg broos als het lang in de zon zit door de UV stralen. kan zijn dat je de lat er uit wilt halen en die er naast gewoon breekt.
Ik heb sociale fobie, solliciteren gaat niet dus ik kon al 25 jaar op de ziekenkas staan. Met gemak. Ik durf zelfs niet af te spreken met vrienden, laat staan dat ik wat zou gezellig zou doen met collega's.Vooral dat die nog het lef hebben voor tegen een ander te zeggen, dat ze moeten werk zoeken.
Heb er al gehad tegen mij, ik wil met plezier mijn pijn wisselen met hun.
Gelukkig dat ik nog een doorzetter ben, en hard aan het zoeken ben voor een aangepaste job.
Zo simpel is het dan jammer genoeg ook niet, als je echt iets hebt.

#jesuisnenbroccoli danHet probleem is dat bij hem de week uit 7 cheat meals bestaat.

Intussen wel een verdachte opgepakt.![]()
Man in elektrische rolstoel in brand gestoken in Utrecht, verdachte opgepakt | VRT NWS Nieuws
In Utrecht in Nederland is een man in een elektrische rolstoel in brand gestoken. De man, die een beperking heeft, is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. De politie heeft intussen een verdachte opgepakt en voert een onderzoek uit naar de omstandigheden.www.vrt.be
Wat een ziekelijk stuk verdriet ben je dan om zoiets te doen.
#jesuisnenbroccoli dan![]()