Wat is dat tegenwoordig toch met asociale mensen?
En sinds kort is hier een asielcentrum. Enorme veel mensen op hun achterste poten want de gemeente zou om zeep gaan. Nog altijd niks van gemerkt. Er zat genen enkele asielzoeker tussen bij de lijst hierboven.
- M'n vriendin gisteren met de kinderen naar de markt. Het is maand van de markt en ter ere daarvan stond onze burgemeester wafels te bakken. Blijkbaar constant mensen die proberen voor te kruipen voor eerste ne wafel te hebben.
- Vrouw die op een zebrapad parkeert. Ik maak een opmerking en krijg "ge kunt toch achter den auto oversteken".
- Dezelfde vrouw die een oudere vrouw letterlijk nen duw geeft om eerst bij den bakker binnen te gaan.
- Hondenstront overal. Fuck, ruimt de kak van uwen hond op. Als ooit te weten komt wie het laat liggen: ik gaan een maand alle kak verzamelen en ik kom het in uw brievenbus dumpen.
- Aan de kassa in de Okay staat een rekje met fruit waar de kinderen ééntje van mogen meepakken. Nen oude man die na het betalen daar ongegeneerd 3 appels uit pakt. Normaal zou ik daar ook iets van zeggen maar de kassier stond daar op te kijken. Dus wie ben ik dan om te zeggen dat het ni mag.
- Terwijl ik aan de kassa sta, zie ik iemand buiten zijn net aangekocht pakje koeken optrekken en de verpakking op straat gooien. Ffs, daar staat ne vuilbak vlak bij.
En sinds kort is hier een asielcentrum. Enorme veel mensen op hun achterste poten want de gemeente zou om zeep gaan. Nog altijd niks van gemerkt. Er zat genen enkele asielzoeker tussen bij de lijst hierboven.