Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Niet helemaal, want die bedrijfswagen en tankkaart zitten verrekend in hun loonpakket. Dit is inderdaad voordeliger omdat ze hierop minder belast worden, maar het is niet dat het alleen de parkingkost is.
Maar of ze nu naar die luchthaven rijden of niet, de totale kost blijft gelijk aangezien er geen extra uitgaven verbonden zijn aan die extra kilometers (brandstof, slijtage, onderhoud zitten "forfaitair" in de VAA). Alleen de kost van de parking maakt het verschil dan.

Ne sjarel da tegen mijn spiegel is gereden en doorgereden.
Dacht al da ik buiten iets hoorde maar had niet verwacht da het mijn spiegel was.

Laffen hond.. benieuwd of zoiets deftig wordt onderzocht.

Nee.
Als ge daar de politie bij haalt, wordt er een pc opgesteld waarmee hij naar de verzekering kunt die de schade uit betaalt. That's it.

4 laadpalen voor de deur hier.
3 kapot, de andere was bezet. Dan maar 500 meter verder op. Stond ne gewone wagen op de plaats.
Uiteindelijk dan wel een andere laadpaal gevonden.
10-15 min weg om maximum 280km te kunnen rijden.
Ik haat t.

Verdomme e.

Vorige week belden ze van een beveilingingsfirma, dacht alle ja eens kijken, moet meer leren gewoon nee te zeggen.

Maandag zouden ze komen, maar ik kan niemeer. Toen ik wou bellen om te annuleren bestond de nr niet en als ik die nr opzocht kwam ik op iets terecht dat het mogelijks niet heel correct is.

Nu ben ik bang dat het zo oplichters zijn die eigenlijk in je huis willen komen kijken hoe ze kunnen inbreken.

Nuja, als ik er niet ben, dan kunnen ze niet veel meer zien dan wat ze elke dag gewoon kunnen zien van de buitenkant he :p

Maar ben nu bang als ik er nie ben da ze boos gaan zijn en mij extra viseren en gaan inbreken lol, ben zo paranoia soms.

Maar alle ze gaan wel gewoon de easy targets doen zeker, al is mijn loods maar gewoon een slot die elke mens met de juiste tools kan openen gok ik.

Ben nu in twijfel om in de rapte nog camera’s te installeren morgen 😅

Ben mega paranoia in zo’n dingen…

Als ze in de loods inbreken ok, daar is enkel maar materiaal die denk ik verzekerd is in de brandverzkering of ni?

Maar thuis 🥲

Verdomme e.

Vorige week belden ze van een beveilingingsfirma, dacht alle ja eens kijken, moet meer leren gewoon nee te zeggen.

Maandag zouden ze komen, maar ik kan niemeer. Toen ik wou bellen om te annuleren bestond de nr niet en als ik die nr opzocht kwam ik op iets terecht dat het mogelijks niet heel correct is.

Nu ben ik bang dat het zo oplichters zijn die eigenlijk in je huis willen komen kijken hoe ze kunnen inbreken.

Nuja, als ik er niet ben, dan kunnen ze niet veel meer zien dan wat ze elke dag gewoon kunnen zien van de buitenkant he :p

Maar ben nu bang als ik er nie ben da ze boos gaan zijn en mij extra viseren en gaan inbreken lol, ben zo paranoia soms.

Maar alle ze gaan wel gewoon de easy targets doen zeker, al is mijn loods maar gewoon een slot die elke mens met de juiste tools kan openen gok ik.

Als ze in de loods inbreken ok, daar is enkel maar materiaal die denk ik verzekerd is in de brandverzkering of ni?

Maar thuis 🥲
Bestaat de firma (los van dat telefoonnummer die jou gebeld heeft) dan wel?

Anders zou ik de firma zelf contacteren en om uitleg vragen.

Voor afstandsonderwijs met 5 zijn voor een groot groepswerk, donderdagavond direct na de uitleg van de docent een chat gestart op Teams om de agenda's samen te leggen. We zijn 2 dagen later, er heeft één iemand gereageerd ... f'ing groepswerken 🤬

Voor afstandsonderwijs met 5 zijn voor een groot groepswerk, donderdagavond direct na de uitleg van de docent een chat gestart op Teams om de agenda's samen te leggen. We zijn 2 dagen later, er heeft één iemand gereageerd ... f'ing groepswerken 🤬
Jep. Gelukkig ging dat hier wel goed. Maar wat een gedoe ook bij afstandsonderwijs dat net flexibel moet zijn.

Bestaat de firma (los van dat telefoonnummer die jou gebeld heeft) dan wel?

Anders zou ik de firma zelf contacteren en om uitleg vragen.

De firma waarvoor ze zich uitgeven bestaat denk ik, want als ik het telefoon nummer googelde kwam ik uit op de facebook pagina van die firma waarvoor ze waarschuwen voor valse bellers die hun naam gebruiken.

Nuja, als ik er niet ben kunnen ze niet veel doen hé behalve langs buiten kijken maar dat kunnen ze op elk moment van de dag natuurlijk

De firma waarvoor ze zich uitgeven bestaat denk ik, want als ik het telefoon nummer googelde kwam ik uit op de facebook pagina van die firma waarvoor ze waarschuwen voor valse bellers die hun naam gebruiken.

Nuja, als ik er niet ben kunnen ze niet veel doen hé behalve langs buiten kijken maar dat kunnen ze op elk moment van de dag natuurlijk

Zou de politie contacteren en hun vragen of ze dat uur niet een oogje in het zeil kunnen houden. Een dievenbende die op afspraak prospectie komt doen, lijkt me ook voor hen wel interessant.

Nu ben ik bang dat het zo oplichters zijn die eigenlijk in
Camera's houden echt geen inbraak tegen. In het beste geval kan de politie er achteraf iets mee. In het slechtste geval draaien ze de camera's weg of trekken ze ze uit de muur

Verdomme e.

Maar thuis 🥲
Alarminstallateurs hebben een kaart bij zich met hun persoonlijk nr als erkend beveiliger en de gegevens van hun werkgever. Kan nooit kwaad om dat te vragen.

eventjes mijn "openbaar vervoer" rage rant verder zetten.

NMBS beslist nu om de multi standard pass (10 rittenkaart) stop te zetten binnenkort :( :(

mijn favoriete product eigenlijk: staat niet op naam, en is 1 jaar geldig.

Dus nu in de plaats komt er een systeem waarbij je per maand een "voordeelkaart" zal moeten kopen én een gewoon ticket, die dan iets goedkoper zal zijn. (want zonder die voordeelkaart zal het wel prijzig zijn denk ik van Brugge naar Brussels airport bv)

Wij gebruikten die 10 rittenkaart echt vaak om naar brussels airport te gaan als we op reis gingen.
(en een voordeelkaart per jaar , 48 euro voor die voordeelkaart alleen al, gaan we er nooit uithalen denk ik.... das al de helft van de multi standard pass... )

concreet: voor de wekelijkse reiziger zal het allemaal wel beter zijn, maar voor de sporadische reiziger zal het weer veel duurder worden.

Vandaag weer eens moeten beroep doen op een telefonische klantendienst (Farys in dit geval, maar dat is niet relevant, ze zijn allemaal hetzelfde). En mij weer ferm geërgerd aan het wachtmuziekje... niet zozeer omwille van het wachtmuziekje (ik begrijp dat er wachtenden zijn), maar vooral omwille van 2 zaken:
1) die muziek staat altijd zo ENORM luid tov van de stem die af en toe je naar de website verwijst, of de telefonist(e)
2) die muziek klinkt nagenoeg altijd heel erg vervormd. In de jaren stillekes, toen dat nog effectief bandjes waren die draaiden, kon ik dat begrijpen... die bandjes waren na verloop van tijd rats versleten. Maar in de huidige digitale tijd mag dat toch niet.
Mijn vermoeden is dat ze zo luid uitsturen, dat er clipping gebeurt. Maar waarom dat zo is bij heel veel klantendiensten snap ik echt niet.

Dus: Managers van klantendiensten, laat uw muziekjes wat zachter zetten aub! En probeer die vervorming te elimineren.

Voila, mijn ergernis is weer van mij afgeschreven...

Terug
Bovenaan