Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Bestaat lays zout chips nog?

Al die rode zakken zijn nu precies lays natural.... smaken toch wat fletser.
Ik vond deze wel goed : https://www.colruyt.be/nl/producten/35752

Heb die eens geprobeerd toen ze in de reclame stonden. Heb toen even de pringles geprobeerd omdat er zoveel reclame over gemaakt werd en die in afslag stonden... maar pringles zout is gewoon rotslecht... en lays max zout (de geribbelde versie) is ook niet echt denderend vond ik.

Ik vond deze wel goed : https://www.colruyt.be/nl/producten/35752

Heb die eens geprobeerd toen ze in de reclame stonden. Heb toen even de pringles geprobeerd omdat er zoveel reclame over gemaakt werd en die in afslag stonden... maar pringles zout is gewoon rotslecht... en lays max zout (de geribbelde versie) is ook niet echt denderend vond ik.
Pak dan gewoon everyday zout. Die zijn effectief wel goed.

Pak dan gewoon everyday zout. Die zijn effectief wel goed.
Normaal gezien neem ik lays peper en zout (de boni versie vind ik niet lekker, en de explosion versie legt het op termijn ook af), maar wilde eens iets anders.

Maar zal het een kans geven volgende keer. Ik probeer mijn chips gebruik terug te beperken...

Air Up. Heb die dingen nu een dikke tien dagen in huis. Mails dat dat bedrijf stuurt… Heb er twee gekregen over ‘hoe steek ik de fles in elkaar’, dan eentje ‘vol med vauten’ omdat er kennelijk een fout in de vorige twee stond en ze dat moesten rechttrekken. Dan maar liefst drie keer een mail over hoe de fles schoon te maken. Mail of ik niet nóg een fles wou kopen. Vandaag mail over mijn tevredenheid met de Air Up ervaring.
Het zit weliswaar allemaal in spam, maar viel toch op toen ik daarjuist een inbox-mail daar ging zoeken.
Het blijft trouwens - bonus ergernis - voor mij onbegrijpelijk dat mensen dat drinken met mega luchtbellen gewoon worden. Vroeger was dat teken van een gat in je rietje.
Ja maar dat reinigen moeten ze wel voldoende herhalen hoor! Op mijn stageplaats twee kastaars (twaren echt wel kastaars, nu mijn toekomstige collega's ondertussen 😁) met zo een fles en ik zei hun dat er schimmel in hun dopsel zat, geloofden ze eerst niet tot ze goed keken en jawel ... bah bah. Ik zou het nooit kopen, leek me niet evident om écht deftig proper te houden en ze gebruikten die geurtjes ook al niet meer wegens niet overtuigd.

Probeer eens die van de Lidl? Ik vind die zout/paprika daar sowieso al beter gekruid dan crappy Lays. Ook de Ketchup smaakt deftig, itt die walgelijke Heinz chips.

Wa voor een brol is dat klanten portaal van Eneco zeg. Volgens hun FAQ zou ik mijn facturen en contract kunnen zien, maar het enige tabblad dat ik zie is de Energiemonitor. De links uit hun mailverkeer die naar het factuur portaal verwijzen lopen vast in een redirect loop.

Lay’s Naturel = Lay’s zout

IMG_7815.jpeg

De remix van Disturbed - The sound of silence ... man man man.
Wordt tig keer per dag afgespeeld op MNM (radio op het werk) :help: Dat die mannen hun toestemming daarvoor gegeven hebben.

bedankt @Chill Panda voor de verduideling.

Het is dus over en uit met de zoutige smaak van de rode zakken lays.

Ik ga die "naturals" zeker niet meer kopen. vind ze veel te flets smaken.

Is het niet een gekend 'probleem' dat door nieuwe regels van x jaar geleden (Onkelinx tijdperk) de gemiddelde zout- ,vet- en suikerniveaus in heel wat producten gedaald zijn?

Altijd zogezegd zonder impact op de smaak maar het is haast onmogelijk om nog producten te vinden die nog even zout/gesuikerd proeven als toen wij jonger waren.

Youtube dat weer elke 5 seconden blijft hangen en enorm traag video’s laadt bij Telenet. En de pot op met hun idiote chatbot, ik kan net zo goed een idiote Indische helpdesk aan de lijn krijgen, die weten even weinig.

Laatst bewerkt:
Youtube dat weer elke 5 seconden blijft hangen en enorm traag video’s laadt bij Telenet. En de pot op met hun idiote chatbot, ik kan net zo goed een idiote Indische helpdesk aan de lijn krijgen, die weten even weinig.
Is dat enkel bij Telenet? Ik heb hier de voorbije weken ook al paar keer gezocht waar het probleem zat.

Is het niet een gekend 'probleem' dat door nieuwe regels van x jaar geleden (Onkelinx tijdperk) de gemiddelde zout- ,vet- en suikerniveaus in heel wat producten gedaald zijn?

Altijd zogezegd zonder impact op de smaak maar het is haast onmogelijk om nog producten te vinden die nog even zout/gesuikerd proeven als toen wij jonger waren.
Die nieuwe caloriearme Ice Tea van Lipton is ook niet meer te drinken. :puke:
Tot ik onlangs op Reddit las dat die Iced Tea van Boni in Colruyt héél dicht bij de oude smaak van Lipton aanleunt. Eens geprobeerd en nu wil ik niets anders meer. :love:
En ik mis ook die oude verpakking. Zag er veel beter uit

https%3A%2F%2Fstatic.hbvl.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2017%2F03%2F14%2F3890d48c-08c6-11e7-85e8-55e11b92cce1_web_translate_-0.71765_-110.7114__scale_0.295257_0.2952569__.jpg

Terug
Bovenaan