ik vergeet dat elk jaar 'in te plannen', en dan ben je plots 1300 euro kwijt. steekt toch.
Wa voor een kot heb jij? Of geen kinderen? Wij betalen amper 600 euro.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vergeet dat elk jaar 'in te plannen', en dan ben je plots 1300 euro kwijt. steekt toch.
Kan je onderin nergens klikken om uit te schrijven voor die mails?Air Up. Heb die dingen nu een dikke tien dagen in huis. Mails dat dat bedrijf stuurt… Heb er twee gekregen over ‘hoe steek ik de fles in elkaar’, dan eentje ‘vol med vauten’ omdat er kennelijk een fout in de vorige twee stond en ze dat moesten rechttrekken. Dan maar liefst drie keer een mail over hoe de fles schoon te maken. Mail of ik niet nóg een fles wou kopen. Vandaag mail over mijn tevredenheid met de Air Up ervaring.
Het zit weliswaar allemaal in spam, maar viel toch op toen ik daarjuist een inbox-mail daar ging zoeken.
Het blijft trouwens - bonus ergernis - voor mij onbegrijpelijk dat mensen dat drinken met mega luchtbellen gewoon worden. Vroeger was dat teken van een gat in je rietje.
't Is maar vanaf twee kinderen dat je korting krijgt zeker? Ik zie dat toch nergens staan op mijn aanslag.Wa voor een kot heb jij? Of geen kinderen? Wij betalen amper 600 euro.

Dat KI is ook maar een slag in het water. Wij betalen zo'n 1200 euro onroerende voorheffing, met twee kinderen, en het is hier ook geen kasteel hoor. We hebben zelfs geen zwembad, en maar 1 living.Wa voor een kot heb jij? Of geen kinderen? Wij betalen amper 600 euro.
Paar keer gewijzigd precies. https://www.vlaanderen.be/belastingvermindering-voor-de-enige-en-eigen-woning-woonbonus1 januari 2015 dacht ik, en ja, ik ben een oude knar hé![]()
Elk zijn ding hé maar waarom zou je nu begot maandelijkse huur betalen voor zo'n pods bovenop uw al overpriced internetverbinding als je zo'n mesh systeem ook gewoon in de winkel kan kopen?
Het is een periode voor niets, waarbij ik dus kan testen of het effectief wel werkt hier in huis. We hebben wreed dikke muren en tot nu toe niets gevonden dat wifi er door krijgt. Ik heb ook geen goesting om veel geld te leggen voor een mesh systeem zonder garantie dat het werkt.

Hier ook, periode rond september komen volgende facturen binnen:Hier ook. Eerst een hele hoop schoolboeken voor de kinderen (allemaal invulboeken dus nieuw te kopen), dan de verkeersbelasting, de premie voor de familiale en brandverzekering en de onroerende voorheffing als cherry on top...

Hier ook, periode rond september komen volgende facturen binnen:
2x verkeersbelasting
2x autoverzekering
Rechtsbijstand
3x OV
3x brandverzekering
Naja, we zijn er dan ook ineens vanaf.
Het zal dan wat kaviaar en champagne minder zijn voor een maand.![]()
Uw KI is waarschijnlijk niet herzien. Die 3 miljard wordt dan waarschijnlijk 4-5 miljard aan inkomsten als we dat KI eens zouden actualiseren.
bij mij is dat Augustus :
verkeersbelasting
brandverzekering
onroerende voorheffing
Ben een 2-2.5k kwijt die maand aan die kosten. Ik probeer dan ook elk jaar een buffer te voorzien van dat bedrag tegen die datum. Al was het pijnlijk om ineens 1150€ te zien verdwijnen aan onroerende voorheffing. Nu bon, ik houd mijn vakantiegeld van mei tegenwoordig daarvoor aan de kant.
En waarom zou het herzien moeten worden? Onze nieuwbouw is correct aangegeven, was geen renovatie onder de radar he.
Ik ging er verkeerdelijk vanuit dat de oorzaak is of was dat het geen nieuwbouw was, waarbij de verplichting voor het aangeven van de werken gekoppeld waren aan de tussenkomst van een architect. Zoals het bij velen nog het geval is.
Anders is het om eerlijk te zijn echt wel exceptioneel dat uw onroerende voorheffing maar 600€ is bij een nieuwbouw. Alhoewel ik wel dacht dat er bepaalde aftrekken waren, die hun eigen nadelen hadden, die dit beperkten. Nu bon, de impact van de omvang van de bebouwde oppervlakte is relatief beperkt. De ligging bepaalt voor een groot stuk al de totaalprijs.
Gewoon gemiddelde optrekken van 600€ of whatever het is naar 2000 - 2500€. En een stuk van ons gat in de begroting is al opgevangen. Is nog altijd goedkoper dan een percentage te plakken op de waarde.
medelijdendiscount.Life goalsWel voor het eerst sinds we hier wonen (2019) wifi op de wc!
!Je spreekt over een nieuwbouw, wat is je EPC? Misschien dat je voor 5 jaar 50% korting hebt, omdat je tussen de 20 en de 30 (?) EPC hebt.Ik krijg mss extra korting omdat ik dicht bij Aalst moet wonen?medelijdendiscount.
.