Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Die nieuwe caloriearme Ice Tea van Lipton is ook niet meer te drinken. :puke:
Tot ik onlangs op Reddit las dat die Iced Tea van Boni in Colruyt héél dicht bij de oude smaak van Lipton aanleunt. Eens geprobeerd en nu wil ik niets anders meer. :love:
En ik mis ook die oude verpakking. Zag er veel beter uit

https%3A%2F%2Fstatic.hbvl.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2017%2F03%2F14%2F3890d48c-08c6-11e7-85e8-55e11b92cce1_web_translate_-0.71765_-110.7114__scale_0.295257_0.2952569__.jpg
Is die caloriearme versie een aparte versie? Of is dat de standaard Ice Tea die zo is?

Is die caloriearme versie een aparte versie? Of is dat de standaard Ice Tea die zo is?
Is de standaardversie geloof ik. Je hebt dan ook nog Ice Tea zero -die net zoals elke zero-variant al helemaal een flauw afkooksel is.

Zelfde verhaal met Sprite eigenlijk. Sinds ze daar (een deel) Stevia ofzo aan hebben toegevoegd is het huilen met de pet op.

Cola Zero > Cola
Sprite Zero > Sprite
Fanta > Fanta Zero

Gewone Cola enkel indien ijskoud in een blikje of glazen flesje van 20 cl.

Ik heb gesproken.

Idem Lays Paprika: great taste, less salt
Smaakt minder door, downgrade van de smaak

Jaja, besparingen, bepaalde leveranciers die te duur werden ... dan komen ze marketing gewijs met zo'n zaken af.

Youtube dat weer elke 5 seconden blijft hangen en enorm traag video’s laadt bij Telenet. En de pot op met hun idiote chatbot, ik kan net zo goed een idiote Indische helpdesk aan de lijn krijgen, die weten even weinig.
Ligt aan Telenet.

Ligt aan Telenet.

Yes, ik weet het. Maar de afgelopen paar dagen leek het opgelost, maar klaarblijkelijk nog niet. Modem even af- en aanzetten helpt wel eventjes maar dat is ook alles behalve een echte oplossing.

Voor een dag eens geen zeikregen en nu krijgen we ineens weer zo'n retestrakke kutwind op ons dak. Tsjonge jonge, sodemieter toch eens op
Werkt ook wel op me, voelt niet echt zomers die harde wind; ondanks het niet koud is en relatief zonnig lokaal ... Moest het 1dag stormachtige wind zijn, ca va nog ... maar tis alweer voor snel 4-5 dagen

Na 3 maand zoeken nog steeds geen huurwoning gevonden, dus verplicht om te bunkeren bij familie.
Volgende week nog is gaan kijken naar een huurwoning en hopen da'k het heb, zou niet weten wat doen anders.

Na 3 maand zoeken nog steeds geen huurwoning gevonden, dus verplicht om te bunkeren bij familie.
Volgende week nog is gaan kijken naar een huurwoning en hopen da'k het heb, zou niet weten wat doen anders.
Het wordt echt erg. Vriend van me is al 2 jaar op en af op zoek. Als single is het nog erger met weigeringen.
Laatste immo bezoek van hem. 2 minuten met 30 tegelijk in een huis. Geen vragen kunnen stellen of papieren invullen voor interesse.
Hij kreeg dan toch via internet een vragenlijst toegestuurd met de vraag in: hoeveel is de max prijs die je zou willen betalen terwijl de vraagprijs 900€ was voor een vrij oud kot ... Gaan ze al met opbod beginnen nu om ouwe koten nog duurder te verhuren, ontregeld de markt zo nog meer :S.

Ik vrees dat meer en meer mensen in de penarie gaan komen als ze bvb maar 3 to 6 maand tijd hebben iets te huur te vinden.
Ik zie ganse gemeentes met zelden of geen aanbod 'huis te huur' meer.

Laatst bewerkt:
Het wordt echt erg. Vriend van me is al 2 jaar op en af op zoek. Als single is het nog erger met weigeringen.
Laatste immo bezoek van hem. 2 minuten met 30 tegelijk in een huis. Geen vragen kunnen stellen of papieren invullen voor interesse.
Hij kreeg dan toch via internet een vragenlijst toegestuurd met de vraag in: hoeveel is de max prijs die je zou willen betalen terwijl de vraagprijs 900€ was voor een vrij oud kot ... Gaan ze al met opbod beginnen nu om ouwe koten nog duurder te verhuren, ontregeld de markt zo nog meer :S.

Ik vrees dat meer en meer mensen in de penarie gaan komen als ze bvb maar 3 to 6 maand tijd hebben iets te huur te vinden.
Ik zie ganse gemeentes met zelden of geen aanbod 'huis te huur' meer.
Ja en wij verdienen dan nog goed en hebben geld genoeg maar andere mensen ook natuurlijk.
Mijn eerste appartement in 2018 was op een week gefixt.

Ik verhuur nu zelf ook dus heb er tegelijk ook wat sjans mee da ik het mijne voor (veel) kan verhuren.

Ja en wij verdienen dan nog goed en hebben geld genoeg maar andere mensen ook natuurlijk.
Mijn eerste appartement in 2018 was op een week gefixt.

Ik verhuur nu zelf ook dus heb er tegelijk ook wat sjans mee da ik het mijne voor (veel) kan verhuren.

En is het geen optie om daar in te gaan wonen?

En is het geen optie om daar in te gaan wonen?
Ik woon er nu haha. Bedoeling is dichter te gaan wonen bij mijn zoontje omdat zijn school en voetbal veranderd is.
Gewoon 'iets' vinden om in te wonen had geen probleem geweest maar wij moeten echt filteren op station (vriendin heeft geen auto), op 10min van school, etc..

Is het niet een gekend 'probleem' dat door nieuwe regels van x jaar geleden (Onkelinx tijdperk) de gemiddelde zout- ,vet- en suikerniveaus in heel wat producten gedaald zijn?

Altijd zogezegd zonder impact op de smaak maar het is haast onmogelijk om nog producten te vinden die nog even zout/gesuikerd proeven als toen wij jonger waren.
Mayonaise is toen ook van minstens 80% vet naar minstens 70% vet gezakt :angry:
(allez, dat was pas 26 mei 2016 blijkbaar)

Terug
Bovenaan