Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Amy Lee denkt er aan om de rol van lead singer in Linkin Park over te nemen. Als overjaarse nu-metal / emo liefhebber (so angsty!) kan ik Amy Lee wel appreciëren en het is een leuke madam daarbuiten ook. Maar de plaats van Chester innemen (enfin, je snapt hoe ik het bedoel) … Nope. Maak er dan gewoon een ander project van zoals Fort Minor of zo. Linkin zal nooit nog Linkin zijn zoals het was, dat moeten ze - imo - respecteren.
200w.gif
 
Dat die thuisactrice een trio wil doen is haar goe recht. Maar we hoeven dat echt geen dagen aan een stuk te lezen. En ook niet hoe we dat zelf moeten aanpakken.
Die is gewoon aan het solliciteren naar een nieuwe verhaallijn in de soep die thuis is.
 
Vanuit een mannelijk perspectief: alles in één wasmachien op 40 graden en nadien in de droogtrommel. Dat zou het leven toch zoveel makkelijker maken.

Maar nee. 500 programma's, kleurenvanger hier, netteke daar, tennisballen, ...
Ik denk niet dat ge daar een geslacht aan moet hangen. Ik ken weinig volk, man of vrouw, dat meer dan drie verschillende programma's heeft ze. Licht en donker scheiden en onderscheid 40 en 60 graden is wel de basis.

Misschien is het onderscheid eerder tussen mensen die graag speciale, fragiele, stofjes koopt en de mensen die dat niet doen (of het hen niet aantrekken) :v
 
Ik denk niet dat ge daar een geslacht aan moet hangen. Ik ken weinig volk, man of vrouw, dat meer dan drie verschillende programma's heeft ze. Licht en donker scheiden en onderscheid 40 en 60 graden is wel de basis.

Misschien is het onderscheid eerder tussen mensen die graag speciale, fragiele, stofjes koopt en de mensen die dat niet doen (of het hen niet aantrekken) :v
Mijn vriendin denkt ook in 40-60, daarom doe ik de was. 30 op 800 toeren voor kledij (felle kleuren en blauw/zwart/grijs apart), 40 op 1200 toeren voor ondergoed en 60-90 op 1400 voor handdoeken. Alles is proper en leeft langer.
 
Ik denk niet dat ge daar een geslacht aan moet hangen. Ik ken weinig volk, man of vrouw, dat meer dan drie verschillende programma's heeft ze. Licht en donker scheiden en onderscheid 40 en 60 graden is wel de basis.

Misschien is het onderscheid eerder tussen mensen die graag speciale, fragiele, stofjes koopt en de mensen die dat niet doen (of het hen niet aantrekken) :v

4 programma's hier...

1) Kookwas - 65° (af en toe eens 90).
2) Jeans - 40°
3) Gewone was - 30° (geen onderscheid tussen licht en donker)
4) Fijne was - 30° (vnl kleedjes van vrouw, fijnere kleren van dochter en voetbalshirts van jongste zoon)
 
Mijn vriendin denkt ook in 40-60, daarom doe ik de was. 30 op 800 toeren voor kledij (felle kleuren en blauw/zwart/grijs apart), 40 op 1200 toeren voor ondergoed en 60-90 op 1400 voor handdoeken. Alles is proper en leeft langer.
De 30 kan ik begrijpen maar wrm ondergoed apart? Madam doet hier alles op 60.
 
Vanmorgen naar de Delhaize met zoon (bijna 2jr) mee. Vriendin en ik hebben de hele week + zaterdag gewerkt, zij vandaag ook nog als extra, dus ik moest de inkopen doen en de enige die op zondag open is in de buurt is de Delhaize. Wie kom je daar tegen? Bejaarden.
Dan in de rij aan de kassa, tussen die bejaarden, ziet de kleine een poster ophangen met dieren op, hij begint (toegegeven luid) de dieren op te noemen en er geluid bij te maken, "koe, beeeuuuu, kip kukukuuu, enz...".
Lokale marginaal voor mij die zijn leeggoed komt inruilen voor sigaretten draait met zijn ogen en oud wijf met paarse krullekes achter mij zucht eens. Echt gasten, fuck off. Ik kan mij ongelooflijk hard ergeren aan mensen die niets (meer) toevoegen aan de maatschappij, gewoon wat in de weg lopen, maar dan hun ongenoegen moeten uiten over een kind dat niets mis doet, dat nota bene hun toekomst gaat moeten betalen.
 
De 30 kan ik begrijpen maar wrm ondergoed apart? Madam doet hier alles op 60.
Omdat onderbroeken en sokken toch nog iets "viezer" zijn dan een trui of broek. Plus dat die meestal ook uit materialen gemaakt zijn die tegen meer kunnen, en als ze er niet tegen kunnen, ook minder kosten om te vervangen.
 
Omdat onderbroeken en sokken toch nog iets "viezer" zijn dan een trui of broek. Plus dat die meestal ook uit materialen gemaakt zijn die tegen meer kunnen, en als ze er niet tegen kunnen, ook minder kosten om te vervangen.
Maar hoe hoger toerental hoe meer slijtage?

Ik was altijd sportkledij apart op minder dan 1000
 
Ik heb nog maar amper 30 graden gebruikt.

40, 60 en 90.

Een stuk van 30 gooi ik bij 40.

(Nooit iets van wol.)

40: kleren
60: lakens en badhanddoeken
90: zakdoeken en keukenhanddoeken
 
Vanmorgen naar de Delhaize met zoon (bijna 2jr) mee. Vriendin en ik hebben de hele week + zaterdag gewerkt, zij vandaag ook nog als extra, dus ik moest de inkopen doen en de enige die op zondag open is in de buurt is de Delhaize. Wie kom je daar tegen? Bejaarden.
Dan in de rij aan de kassa, tussen die bejaarden, ziet de kleine een poster ophangen met dieren op, hij begint (toegegeven luid) de dieren op te noemen en er geluid bij te maken, "koe, beeeuuuu, kip kukukuuu, enz...".
Lokale marginaal voor mij die zijn leeggoed komt inruilen voor sigaretten draait met zijn ogen en oud wijf met paarse krullekes achter mij zucht eens. Echt gasten, fuck off. Ik kan mij ongelooflijk hard ergeren aan mensen die niets (meer) toevoegen aan de maatschappij, gewoon wat in de weg lopen, maar dan hun ongenoegen moeten uiten over een kind dat niets mis doet, dat nota bene hun toekomst gaat moeten betalen.
Mocht mijn dochter dat doen, ik zou meedoen. En als ze blijven draaien met de ogen, dan zou ik effectief ook gezegd hebben dat zij hun toekomst zal mee betalen.

Verdraagzaamheid nihil bij sommige mensen. Triestig leven zo..
 
Omdat onderbroeken en sokken toch nog iets "viezer" zijn dan een trui of broek. Plus dat die meestal ook uit materialen gemaakt zijn die tegen meer kunnen, en als ze er niet tegen kunnen, ook minder kosten om te vervangen.
Gij weet niet wat bhs kosten zeker!

(Onderbroeken gaan er hier op 60 in trouwens, 40 is niet genoeg voor bacteriën)
 
Ik denk niet dat ge daar een geslacht aan moet hangen. Ik ken weinig volk, man of vrouw, dat meer dan drie verschillende programma's heeft ze. Licht en donker scheiden en onderscheid 40 en 60 graden is wel de basis.

Misschien is het onderscheid eerder tussen mensen die graag speciale, fragiele, stofjes koopt en de mensen die dat niet doen (of het hen niet aantrekken) :v

Ben ik dan de enige autist die nooit weet of een bepaald kledingstuk nu "licht" of "donker" is? Kan iemand dat eigenlijk eens definiëren?
Een knalwit T-shirt met kleurenprint: Licht of donker?
Een zwart-wit gestreept hemd (met even dikke strepen van elke kleur): Licht of donker?
Een lichtgrijze polo: Licht of donker?

En wat met cross-categorieën? Stel: je hebt een knalwit T-shirt, knalwitte sokken, zwarte trui en een zwarte onderbroek. Sorteer je dat dan volgens temperatuur of volgens kleur? Of alle vier apart?

En als je alles volgens categorie moet wassen: nog eens wol apart, synthetisch apart, ... en je hebt een vrouw die graag speciallekes koopt, dan moet je op den duur toch 10 000 wasbeurten insteken van telkens 1 kledingstuk?!

Neen, de was doen is niet aan mij besteed.
 
En aansluitend op mijn bemerking van hierboven; droogkast is kapot. 2 jaar en 3 maanden oud, dus net 3 maanden buiten garantie. :wtf:
  1. Dat is wel (opnieuw) héél toevallig.
  2. Toevallig of niet toevallig; wat voor BROL maken ze eigenlijk tegenwoordig? Hoeveel van mijn vrije tijd moet ik niet permanent steken in dingen die kapot gaan. Jezus. En dan begint het hé:
    1. Uitzoeken of het niet aan mij ligt of toevallig is. Wat testjes doen. Enzovoort.
    2. Ok, het is wel degelijk kapot. Garantie of geen garantie? Vaak nét niet meer.
    3. Ok, kan ik het zélf herstellen? Proberen opendraaien, uitmeten, wat opzoekingswerk verrichten, desgevallend stukken bestellen, ...
    4. Of vaak dan toch maar een technieker laten komen. Dus klantendienst bellen. Kastje naar de muur (aannemer naar groothandel, groothandel naar fabrikant, fabrikant naar aannemer). Druk uitoefenen. Inplannen om thuis te werken wanneer ze langskomen. Technieker vindt het niet. Moet terugkomen. Opnieuw inplannen. Etc.
*zucht*

Terwijl je gewoon betaald hebt voor uw product die gewoon moet werken.

Splinternieuw ventilatietoestel van Renson waarvan de lagering van de ventilator het al begeven had of al kapot was bij het verlaten van de fabriek, splinternieuwe gasketel van Vaillant waarvan een sensor constant foutmeldingen gaf (3 keer zonder warm water gezeten, 3 keer technieker moeten langskomen), splinternieuwe decoder van Proximus die constant foutmeldingen gaf en groen scherm, enzovoort enzovoort.

En dan heb ik het nog niet over de klantendiensten die op geen hol trekken. In plaats dat het schaamrood op hun wangen komt en ze je onmiddellijk voorzien van een oplossing, moet je echt vechten om het opgelost te krijgen.
 
Terug
Bovenaan