Je ergernissen van vandaag - Deel 2

De cartoon figuren van Ethias hebben altijd al 4 vingers gehad hoor.

Bekijk bijlage 28854
Bedrijven die hip proberen te zijn.

IMG-7388.jpg

Waarom heeft deze er dan 5? :unsure:

#ComplotOntdekt
 
Uiteraard te laat nu maar voor in de toekomst een citytrip plannen via booking.com met gratis annuleren dag voor vertrek, bewijs voorleggen dat je op reis bent en nadien annuleren.

Werkte hier perfect toen ik werd opgeroepen paar jaar geleden :unsure:
Waarom te laat? Het kan nog perfect gedaan worden toch?
 
Tot wanneer kunnen ze oproepbrieven versturen? :unsure:

Edit: gelukkig moet ik 9 juni werken :cheer:
 
Laatst bewerkt:
Het was nu toch al lang geleden, maar ik heb deze nacht mijn wederhelft toch nog eens de stuipen op het lijf kunnen jagen door een vreselijke kramp in mijn kuit. Ik probeer dat dan zelf te stretchen of neem mij voor hem zachtjes wakker te maken, maar dat lukt dan niet dus roep ik maar KRAMPKRAMPKRAMPKRAMP.

En mijn vriend die dan iedere keer helemaal in de war wakker schiet en het foute been begint te stretchen.
 
Het was nu toch al lang geleden, maar ik heb deze nacht mijn wederhelft toch nog eens de stuipen op het lijf kunnen jagen door een vreselijke kramp in mijn kuit. Ik probeer dat dan zelf te stretchen of neem mij voor hem zachtjes wakker te maken, maar dat lukt dan niet dus roep ik maar KRAMPKRAMPKRAMPKRAMP.

En mijn vriend die dan iedere keer helemaal in de war wakker schiet en het foute been begint te stretchen.
Precies mijn vriendin. KRAMPKRAMPKRAMP! En dan moet ik maar gokken waar ze juist kramp heeft en in plaats van zeggen waar het dan juist is, enkel vitten wanneer ik het foute ledemaat stretch 😩 .

Precies alsof ik in het leger zit en er een ongeplande nachtoefening is.
 
De Voorzorg is er ook weer in geslaagd mijn terugbetaling van de tandarts op een rekening te storten waarvan ik het afgelopen jaar al meermaals heb gemeld (en zij ook meldingen van krijgen!) dat het niet meer bestaat. Via mijn profiel kan ik het niet aanpassen (krijg altijd een heel amateuristische foutmelding over een internal server error te zien - ook al een jaar gemeld). Dat wordt weer bellen en desnoods mij naar dat kantoor slepen op hun belachelijke kantooruren. Wel frappant dat ze voor de domiciliëring wel het rekeningnummer meteen hebben aangepast toen ik het doorgaf. :rolleyes:
 
Mijn pincode van mijn gsm 3 keer verkeerd ingeduwd uit verstrooidheid.
Mijn papier met puk code natuurlijk niet meer te vinden :(.
 
Het was nu toch al lang geleden, maar ik heb deze nacht mijn wederhelft toch nog eens de stuipen op het lijf kunnen jagen door een vreselijke kramp in mijn kuit. Ik probeer dat dan zelf te stretchen of neem mij voor hem zachtjes wakker te maken, maar dat lukt dan niet dus roep ik maar KRAMPKRAMPKRAMPKRAMP.

En mijn vriend die dan iedere keer helemaal in de war wakker schiet en het foute been begint te stretchen.
Mijn ergste kramp ooit was toen ik op een stoel zat en mijn voeten achter de voorste poten gehaakt had. Plots schiet de kramp in mijn hamstring en kon ik mijn been niet strekken doordat mijn voeten achter die poten zaten. Enigste optie was me van de stoel te laten vallen.
Ook best dat het gewoon thuis was en niet op restaurant ofzo.
 
Vrijdag voor de eerste keer in 10 jaar nog eens vliegen. Heb het een hele tijd niet gedaan omdat ik last heb van een slechtwerkende buis van Eustachius…

Ben daarvoor op aanraden van vrienden pilletjes gaan halen: Vasocedine
Maar nu lees ik links en rechts dat je beter niet vliegt met verkoudheid, en wie zijn neus zit weer dicht deze morgend? :(

Kleine kanttekening: bij een autovakantie heeft mijn rechteroor eens niet willen klaren van de Gotthard-pas tot in Pisa. Dolle pret ze :/ linkeroor geen enkel probleem. NKO arts achteraf zei dat ik wss een heel nauwe buis van Eustachius heb aan de rechterkant, en raadt het Valsalva maneuver aan bij het dalen. Werkt perfect in de wagen, maar ben er toch niet gerust in op het vliegtuig …
 
Dat nieuwe album van Taylor Swift, heb er nog geen nummer uit gehoord, maar ben al die zever daarover nu al beu.

En niet het feit dat ze nieuw album uitbrengt, nee, muziek kan er niet genoeg zijn.

Maar wel het feit dat het blijkbaar niet om de muziek draait, maar wel om de teksten, wat ze erin onthult, wie ze aanpakt, welke boodschap ze geeft,...

Nu weer een artikel "Dit zijn de zes grootste onthullingen uit het nieuwe album van Taylor Swift". Maw, welke ex heeft ze erin aangepakt?
En bij de release op Radio 1 (Radio 1 begot, niet MNM, niet QMusic, niet het nog infantieler geworden StuBru, nee, Radio 1 :unsure: ) een bekende "superfan" (geen idee meer wie) die er al had naar mogen luisteren en het constant over de teksten en de boodschappen erin had.

Wat.met.de.muziek? Staan er mooie nummers op? Met mooie beats of melodieën? Leuke rifjes? Catchy tunes? Goed gevonden akkoorden? Gewoon, is het goede muziek, quoi?

Edit: ik had nog niet doorgescrold op HLN, 5 artikels onder het voornoemde staat er nog ééntje, "Taylor Swift onthult échte betekenis achter liedjes van haar nieuw album ‘The Tortured Poets Department’".... Help. :cry:

Edit2: en 5 artikels verder nog eentje: "Wijst Taylor Swift met opvallende songtekst naar relatie die ze had met F1-coureur Fernando Alonso?".

 
Laatst bewerkt:
Mijn nespresso is het stillaan aan het begeven vrees ik.
Al weken lang dat er minder koffie in mijn tas zit en meer en meer in dat opvulbakje. De boel al eens ontkalkt maar dat heeft ook niks opgebracht.

Maar eens kijken of die old school koffiezet vanop zolder nog werkt. Dan kan ik een aantal maanden overbruggen tot er budget is voor een deftige espressomachine.
 
Auto gevroren deze ochtend, wtf? (we zijn bijna mei)
Allerhande volkswijsheden zoals "aprilse grillen" en de "ijsheiligen" zijn er voor een reden hé. Valt me echt op hoe vervreemd mensen zijn van wat normaal weer is, binnenkort weer gezaag omdat het niet heel de zomer 30 °C is in België.
Nu weer een artikel "Dit zijn de zes grootste onthullingen uit het nieuwe album van Taylor Swift". Maw, welke ex heeft ze erin aangepakt?
En bij de release op Radio 1 (Radio 1 begot, niet MNM, niet QMusic, niet het nog infantieler geworden StuBru, nee, Radio 1 :unsure: ) een bekende "superfan" (geen idee meer wie) die er al had naar mogen luisteren en het constant over de teksten en de boodschappen erin had.
Astrid Stockman
 
Dat nieuwe album van Taylor Swift, heb er nog geen nummer uit gehoord, maar ben al die zever daarover nu al beu.

En niet het feit dat ze nieuw album uitbrengt, nee, muziek kan er niet genoeg zijn.

Maar wel het feit dat het blijkbaar niet om de muziek draait, maar wel om de teksten, wat ze erin onthult, wie ze aanpakt, welke boodschap ze geeft,...

Nu weer een artikel "Dit zijn de zes grootste onthullingen uit het nieuwe album van Taylor Swift". Maw, welke ex heeft ze erin aangepakt?
En bij de release op Radio 1 (Radio 1 begot, niet MNM, niet QMusic, niet het nog infantieler geworden StuBru, nee, Radio 1 :unsure: ) een bekende "superfan" (geen idee meer wie) die er al had naar mogen luisteren en het constant over de teksten en de boodschappen erin had.

Wat.met.de.muziek? Staan er mooie nummers op? Met mooie beats of melodieën? Leuke rifjes? Catchy tunes? Goed gevonden akkoorden? Gewoon, is het goede muziek, quoi?

Edit: ik had nog niet doorgescrold op HLN, 5 artikels onder het voornoemde staat er nog ééntje, "Taylor Swift onthult échte betekenis achter liedjes van haar nieuw album ‘The Tortured Poets Department’".... Help. :cry:

Edit2: en 5 artikels verder nog eentje: "Wijst Taylor Swift met opvallende songtekst naar relatie die ze had met F1-coureur Fernando Alonso?".

Tja, het kind heeft een net worth van minstens 1,1 miljard dollar. Heel abnormaal is dat niet dat die veel aandacht krijgt.
 
Terug
Bovenaan