Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Vandaag wordt Junior 2 tien jaar. Obligaat naar de grootouders later vanavond. Kind drinkt voor feestelijkheden graag een Orangina. Geen cola, geen Fanta, alleen Orangina. Vrijdag al gezegd aan schoonvader: kan je aub een blikje voorzien? Eentje is voldoende.
Gisteren telefoon ‘ja, breng dat zelf maar mee, dat gaat hier niet lukken’. (Ze waren heel de dag in Ring Shopping Kuurne, maar een blikje Orangina lukte dus niet…)
Staat diezelfde vent hier dus vanochtend aan de deur met een zak van de AH: twaalf pinten, twee pakken vaatwastabletten, een fles spoelmiddel en … zes blikjes Sprite!

Pas op, er zijn veeeeel slechtere grootouders, ik weet het. Maar het zijn toch maar kleine vraagjes en dan zo kei-koppig gewoon niet willen, terwijl je zo twee schitterende kleinkinderen hebt…
 
Vandaag wordt Junior 2 tien jaar. Obligaat naar de grootouders later vanavond. Kind drinkt voor feestelijkheden graag een Orangina. Geen cola, geen Fanta, alleen Orangina. Vrijdag al gezegd aan schoonvader: kan je aub een blikje voorzien? Eentje is voldoende.
Gisteren telefoon ‘ja, breng dat zelf maar mee, dat gaat hier niet lukken’. (Ze waren heel de dag in Ring Shopping Kuurne, maar een blikje Orangina lukte dus niet…)
Staat diezelfde vent hier dus vanochtend aan de deur met een zak van de AH: twaalf pinten, twee pakken vaatwastabletten, een fles spoelmiddel en … zes blikjes Sprite!

Pas op, er zijn veeeeel slechtere grootouders, ik weet het. Maar het zijn toch maar kleine vraagjes en dan zo kei-koppig gewoon niet willen, terwijl je zo twee schitterende kleinkinderen hebt…
Wij lossen dat op door iedereen op tijd zelf uit te nodigen voor zijn verjaardag. :p Ook de enige dag van het jaar dat mijn ouders en schoonouders elkaar eens zien.

Daarnaast: flesjes Orangina zijn lekkerder dan blikjes, die "bollekes" maken het precies smakelijker. :unsure:
 
Wij lossen dat op door iedereen op tijd zelf uit te nodigen voor zijn verjaardag. :p Ook de enige dag van het jaar dat mijn ouders en schoonouders elkaar eens zien.

Daarnaast: flesjes Orangina zijn lekkerder dan blikjes, die "bollekes" maken het precies smakelijker. :unsure:
Ijskoude glazen flesjes orangina :drool: :drool:

Rip kleine Emile :( ze hebben hem gevonden.
Dat zijn nu zaken waar mijn hart van breekt. Net zoals dat verhaal van een 13jarig meisje dat na 3 weken gestorven is door verkrachting. Ik kan mij niet voorstellen wat die ouders doormaken buiten dat je daar toch volledig door gebroken wordt.
 
HLn na het artikel over de zoon van de "keizer van de wegweizer" dat ie een lambo gekregen heeft
(Dag nadien nog een uitgebreid detail artikel over die auto en de zoon zelf)

en vandaag:

OPROEP. Rijdt u met een Lamborghini?​


:laugh:

Pfff, moet half BG daar weer tijd in steken om te antwoorden.
OK. Welke BG'er rijdt met nummerplaat 'SUGARDAD' rond?

 
Wij lossen dat op door iedereen op tijd zelf uit te nodigen voor zijn verjaardag. :p Ook de enige dag van het jaar dat mijn ouders en schoonouders elkaar eens zien.

Daarnaast: flesjes Orangina zijn lekkerder dan blikjes, die "bollekes" maken het precies smakelijker. :unsure:
Mijn dochter is 2 en ik ben 6 jaar samen met mijn madam.
Ons ouders hebben elkaar nog nooit gezien
 
Dat is dan eerder omdat de relatie ouder-kind (jullie) niet goed zit, of omdat je de 2 sets ouders niet wil mengen?
Mijn ma heeft nogal een historie dat ze niet overeen komt met schoonfamilies van mijn broers, en mijn pa heeft door alzheimer geen sociale remmingen meer waardoor ik die mix enkel voor relationele problemen zie zorgen. Mijn ouders hebben er ook nooit naar gevraagd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan