Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Eind 2023 ontdekken ze een groot datalek bij Limburg.net. Een paar weken later wordt mijn adres misbruikt als factuuradres op een online webshop om bestellingen te plaatsen - zonder ambitie ooit te betalen.

Toeval of niet???

En wie mag er nu weer aangifte doen bij de polies??? Wie gaat deze drie minuten ooit terugbetalen aan mijn werkgever???
 
Vandaag wordt Junior 2 tien jaar. Obligaat naar de grootouders later vanavond. Kind drinkt voor feestelijkheden graag een Orangina. Geen cola, geen Fanta, alleen Orangina. Vrijdag al gezegd aan schoonvader: kan je aub een blikje voorzien? Eentje is voldoende.
Gisteren telefoon ‘ja, breng dat zelf maar mee, dat gaat hier niet lukken’. (Ze waren heel de dag in Ring Shopping Kuurne, maar een blikje Orangina lukte dus niet…)
Staat diezelfde vent hier dus vanochtend aan de deur met een zak van de AH: twaalf pinten, twee pakken vaatwastabletten, een fles spoelmiddel en … zes blikjes Sprite!

Pas op, er zijn veeeeel slechtere grootouders, ik weet het. Maar het zijn toch maar kleine vraagjes en dan zo kei-koppig gewoon niet willen, terwijl je zo twee schitterende kleinkinderen hebt…
Gij weet niet wat de Orangina kost tegenwoordig zeker?:cry:
 
ffs, ik ga even op de sunweb site om es te kijken of er nog lastminutes zijn.. word ik hier op facebook weer overspoeld met reclame van connections, tui, jetair, sunweb, booking... Nog geen 5 min later.
 
Vooral dat alcoholverslaafde schoonma geen goeie match is met mijn geheelonthouderma.

Mijn ma heeft nogal een historie dat ze niet overeen komt met schoonfamilies van mijn broers, en mijn pa heeft door alzheimer geen sociale remmingen meer waardoor ik die mix enkel voor relationele problemen zie zorgen. Mijn ouders hebben er ook nooit naar gevraagd.
Allright, begrijpelijk, best moeilijk.
 
Ik had onlangs een email gestuurd naar een "online" bakker: "Kan ik bij jullie een gepersonaliseerde taart of cake bestellen?"

Ipv te reageren met: "Sorry wij doen dit niet, je kan alleen bestellen wat wij op onze website plaatsen of wat wij ter plaatse aanbieden" reageer hij niet eens op mijn email. Zelfs niet na een "reminder".

Dan heb ik voor te testen via een ander emailaddres onder een andere naam een éénvoudige vraag gesteld. Krijg ik toch wel meteen antwoord binnen de 5 minuten zeker? :unsure:

Wees gewoon fucking eerlijk ipv meteen in ignore mode te gaan. Het is niet dat ik onvriendelijk ben of zo, ik stelde gewoon een vraag. Maar neen dat is dus te moeilijk.
 
Ik had onlangs een email gestuurd naar een "online" bakker: "Kan ik bij jullie een gepersonaliseerde taart of cake bestellen?"

Ipv te reageren met: "Sorry wij doen dit niet, je kan alleen bestellen wat wij op onze website plaatsen of wat wij ter plaatse aanbieden" reageer hij niet eens op mijn email. Zelfs niet na een "reminder".

Dan heb ik voor te testen via een ander emailaddres onder een andere naam een éénvoudige vraag gesteld. Krijg ik toch wel meteen antwoord binnen de 5 minuten zeker? :unsure:

Wees gewoon fucking eerlijk ipv meteen in ignore mode te gaan. Het is niet dat ik onvriendelijk ben of zo, ik stelde gewoon een vraag. Maar neen dat is dus te moeilijk.

Reply (onder uw andere naam) op die mail "bedankt voor uw snelle antwoord" gevolgd door uw originele vraag, maar anders verwoord. ;)
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Bel gewoon? Direct antwoord.

Een email is sowieso niet dringend, dus dat is bij mij onderste schap en kan ook nog eens makkelijk genegeerd worden.
 
Spam mailbox, over het hoofd gezien, vergeten antwoorden...

Om daar specifiek met een ander emailadres een andere vraag voor te stellen ipv een reminder te sturen of eens te bellen.
 
Spam mailbox, over het hoofd gezien, vergeten antwoorden...

Om daar specifiek met een ander emailadres een andere vraag voor te stellen ipv een reminder te sturen of eens te bellen.
Goed lezen: Ik had eerst al een reminder gestuurd (en ook daarop geen antwoord gekregen) ;)
Maar ik kan ook nog eens bellen ja, maar dan denk ik: 2x is scheepsrecht. Ah neen wacht dat is na 3 keer .. :tongue:
 
Goed lezen: Ik had eerst al een reminder gestuurd (en ook daarop geen antwoord gekregen) ;)
Maar ik kan ook nog eens bellen ja, maar dan denk ik: 2x is scheepsrecht. Ah neen wacht dat is na 3 keer .. :tongue:
De reminder had ik over gelezen, dan snap ik de frustratie al meer.
 
Ik had onlangs een email gestuurd naar een "online" bakker: "Kan ik bij jullie een gepersonaliseerde taart of cake bestellen?"

Ipv te reageren met: "Sorry wij doen dit niet, je kan alleen bestellen wat wij op onze website plaatsen of wat wij ter plaatse aanbieden" reageer hij niet eens op mijn email. Zelfs niet na een "reminder".

Dan heb ik voor te testen via een ander emailaddres onder een andere naam een éénvoudige vraag gesteld. Krijg ik toch wel meteen antwoord binnen de 5 minuten zeker? :unsure:

Wees gewoon fucking eerlijk ipv meteen in ignore mode te gaan. Het is niet dat ik onvriendelijk ben of zo, ik stelde gewoon een vraag. Maar neen dat is dus te moeilijk.

Waarom zou je eerste vraag een moeilijke vraag zijn?
 
Terug
Bovenaan