Oldskooler
Well-known member
... maar wel actief Pol & Actua frequenteren. Vertel me eens, brave man. Wat doet dat met je ziel?![]()
Dat?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
... maar wel actief Pol & Actua frequenteren. Vertel me eens, brave man. Wat doet dat met je ziel?![]()
. Je kan je al gaan voorstellen dat dit met veel weg en weer duwen en trekken gepaard ging.
.
en mompelt iets in het duits. Ik zeg hem in het engels "follow the queue then , instead of hugging your boyfriend".
. Ik kijk naar mijn vrouwke, en begin toch wel wat te glimlachen, want ik weet dat dankzij haar ik nog wel kalm kon blijven.Ergernis van gisteren.
Stond in een wachtrij te wachten voor op een attractie te mogen van Phantasialand.
Wachten is voor niemand fijn. Zeker niet als het warm is...
2 pubers stonden voor ons dwaas te doen.. elkaar te duwen, vast te grijpen, dan opeens hadden ze het gevonden: ze begonnen te armworstelen "in de lucht".... Je kan je al gaan voorstellen dat dit met veel weg en weer duwen en trekken gepaard ging.
En stapsvoets ging de rij vooruit, maar daar hadden ze vaak geen oog naar, want ja ze waren teveel bezig met elkaar natuurlijk.
Na een tijdje vonden we het welletjes, en we staken ze dan maar voorbij, aangezien ze heel de tijd de aap aan het uithangen waren, en grote gaten aan het vormen waren.
Opeens steekt die éne mij terug voorbij en wijst zo met zijn vingertje naar mijen mompelt iets in het duits. Ik zeg hem in het engels "follow the queue then , instead of hugging your boyfriend".
Was precies in het verkeerd keelgat geschoten. Dan was hij me aan het bekijken, en wellicht iets vinden om me "terug te pakken". Had hij zijn oog op mijn tshirt laten vallen. Opeens zie ik hem in het oor van zijn boyfriend fluisteren, en komt dichtbij me staan, kijkend naar de andere kant, en begint hij "joe biden joe biden" te scanderen. Ik kijk naar mijn vrouwke, en begin toch wel wat te glimlachen, want ik weet dat dankzij haar ik nog wel kalm kon blijven.
Ze beginnen dan opnieuw wat later met hun armworstelen. Opeens door hun tumult schieten ze met hun arm uit tegen de persoon voor ons. Die kerel draait hem om en begint hen daar in het Duits uit te kafferen. Allebei komen ze zo rood als een tomaat, en was het gedaan met hun spelletjes. Spijtig toch dat het ie
mand anders was die hen heeft aangepakt. Graag had ik het geweest.

Oh nee, kinderen die plezier hebben in een pretpark. De absolute horror!Ergernis van gisteren.
Stond in een wachtrij te wachten voor op een attractie te mogen van Phantasialand.
2 pubers stonden voor ons dwaas te doen.. elkaar te duwen, vast te grijpen, dan opeens hadden ze het gevonden: ze begonnen te armworstelen "in de lucht".... Je kan je al gaan voorstellen dat dit met veel weg en weer duwen en trekken gepaard ging.
En stapsvoets ging de rij vooruit, maar daar hadden ze vaak geen oog naar, want ja ze waren teveel bezig met elkaar natuurlijk.
Na een tijdje vonden we het welletjes, en we staken ze dan maar voorbij, aangezien ze heel de tijd de aap aan het uithangen waren, en grote gaten aan het vormen waren.
Opeens steekt die éne mij terug voorbij en wijst zo met zijn vingertje naar mijen mompelt iets in het duits. Ik zeg hem in het engels "follow the queue then , instead of hugging your boyfriend".
Was precies in het verkeerd keelgat geschoten. Dan was hij me aan het bekijken, en wellicht iets vinden om me "terug te pakken". Had hij zijn oog op mijn tshirt laten vallen. Opeens zie ik hem in het oor van zijn boyfriend fluisteren, en komt dichtbij me staan, kijkend naar de andere kant, en begint hij "joe biden joe biden" te scanderen. Ik kijk naar mijn vrouwke, en begin toch wel wat te glimlachen, want ik weet dat dankzij haar ik nog wel kalm kon blijven.
Ze beginnen dan opnieuw wat later met hun armworstelen. Opeens door hun tumult schieten ze met hun arm uit tegen de persoon voor ons. Die kerel draait hem om en begint hen daar in het Duits uit te kafferen. Allebei komen ze zo rood als een tomaat, en was het gedaan met hun spelletjes. Spijtig toch dat het iemand anders was die hen heeft aangepakt. Graag had ik het geweest.
ik onthou vooral: onze Trump draagt in het publieke leven t-shirts van de echte Trump.Was precies in het verkeerd keelgat geschoten. Dan was hij me aan het bekijken, en wellicht iets vinden om me "terug te pakken". Had hij zijn oog op mijn tshirt laten vallen. Opeens zie ik hem in het oor van zijn boyfriend fluisteren, en komt dichtbij me staan, kijkend naar de andere kant, en begint hij "joe biden joe biden" te scanderen. Ik kijk naar mijn vrouwke, en begin toch wel wat te glimlachen, want ik weet dat dankzij haar ik nog wel kalm kon blijven.
Ergernis van gisteren.
Ze beginnen dan opnieuw wat later met hun armworstelen. Opeens door hun tumult schieten ze met hun arm uit tegen de persoon voor ons. Die kerel draait hem om en begint hen daar in het Duits uit te kafferen. Allebei komen ze zo rood als een tomaat, en was het gedaan met hun spelletjes. Spijtig toch dat het iemand anders was die hen heeft aangepakt. Graag had ik het geweest.
)Wat ik wel enorm storend vind is dat je signaal weg valt, in ondergrondse parkings.
Net op het moment naar huis rijden, stel ik mijn gps in , in die parking, en vind hij natuurlijk het signaal niet. Dan pas na 3 minuten buiten op de dool te zijn, terug gevonden.
Dit dus en de wachtrijen in Phantasialand kunnen lang genoeg zijn om wat gaten te latenWat is het grote probleem met dat er al eens een gat valt in een wachtrij? Dat die nu per 15 cm vooruit schuifelen of wat langer wachten en ineens 2 meter wandelen, maakt toch geen verschil? Uiteindelijk kom je op exact hetzelfde moment aan op het eindpunt van de wachtrij.
Overigens geeft het nog eens een psychologisch effect dat het ineens super vlot vooruit gaat. Win Win."3 jaar geleden waren wij de helden van Corona"
Ik dacht dat ik naar een zorgverlener aan het luisteren was.
Nee hoor, een stakende medewerker van de ALDI.![]()
Ah sorry. Ik was met de Jonagolds bezig."Ga wc-papier in de rekken aanvullen!"
"wc-papier-held!"
Aah maar ik ben ook blijven werken tijdens Corona, ik zou beschaamd zijn als iemand mij een held noemthaha ja altijd lachen, mensen uit de retail die zichzelf ook zorgheld voelen omdt ze zijn blijven werken tijdens corona

Tgoh, er is nu wel een verschil tussen mensen die thuis zijn kunnen blijven werken en mensen zoals pakweg in de Aldi. Tijdens piek corona steeds mensen die moeilijk doen, geen mondmasker wouden dragen, etc. Daarom staan ze nog niet op gelijke voet met de zorg, maar die mensen hebben effectief wel meer risico gelopen dan de gemiddelde thuiswerker hier op BG.haha ja altijd lachen, mensen uit de retail die zichzelf ook zorgheld voelen omdt ze zijn blijven werken tijdens corona