Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bon, ik schrijf voor de verbeteringen van motivatiebrieven:
een betere afsluiter zou zijn ‘… ……. ….. etc’ of iets in die aard.
Die ‘of iets in die aard’ als hoop dat ze mij niet gewoon nadoen maar eventueel zelf een zin bedenken.
Dat is nu al de vierde die gewoon schrijft ‘………. beschikbaar voor een gesprek. Of iets in die aard.’

😳
Moh how é hasten, woar zit under verstand? Djeezes.

Ik *denk* dat ik een hotel geboekt heb in Brussel om na een feestje volgende maand te overnachten. Maar nu vind ik daar echt nergens iets van terug :unsure:

En nu heb ik schrik dat ik die betaling ineens van mijn kaart ga zien gaan. Mijn mailboxen al volledig doorzocht en niks te vinden.

Er is vanmorgen, jammer genoeg, een dode gevallen tijdens een huiszoeking in Gent in het kader van een drugsonderzoek. Een nieuwsfeit dat na enkele uren al ergens onderaan de nieuwssites terecht is gekomen.

Het contrast en de hypocrisie kan niet groter zijn in vergelijking met het voorval met Yannick V. enkele maanden geleden toen meerdere mensen moord en brand schreeuwden.

Triest.
Politie laat ook zeer weinig los dit keer .... misschien maar best. Je kent NIETS van de situatie.
Fait divers zeker op de duur voor de mensen? Meer geweld in de kranten en het nieuws, doden en zwaar gewonden bij vechtpartijen etc.

We gaan de USA toer hier op kwa media. Hadden we een losse wapenwet, dan was het nu mogelijks tijd voor de school shootings hier denk ik. Gelukkig niet, en we zijn een klein dichtbevolkt landje met wat meer sociale controle ... Meer en meer jongeren van 13-18 jaar zijn niet gelukkig blijkbaar (nationaal dan). 2 vrienden van me vinden toch dat Gent ferm verandert is, ik ben er nu 3 jaar weg na 22 jaar. En herken het Gent van de 90's en nillies langs geen kanten meer.

Sign of the times.

Bon, ik schrijf voor de verbeteringen van motivatiebrieven:
een betere afsluiter zou zijn ‘… ……. ….. etc’ of iets in die aard.
Die ‘of iets in die aard’ als hoop dat ze mij niet gewoon nadoen maar eventueel zelf een zin bedenken.
Dat is nu al de vierde die gewoon schrijft ‘………. beschikbaar voor een gesprek. Of iets in die aard.’

😳
Moh how é hasten, woar zit under verstand? Djeezes.
het niveau is oprecht triest met momenten, als ik zo de verhalen van mijn schoonvader hoor... of ik kijk terug met een rooskleurige bril naar "mijn tijde"

zo hadden ze les over het getijde, absurd hoeveel leerlingen "app en vloed" schreven :unsure:

er had een leerling ook een vliegtuig getekend op het bord met de tekst "is hut een vliegtuig..." en die bleef maar volhouden dat dit het werk was van de vorige leerkracht :crazy:

Laatst bewerkt:
het niveau is oprecht triest met momenten, als ik zo de verhalen van mijn schoonvader hoor... of ik kijk terug met een rooskleurige bril naar "mijn tijde"

zo hadden ze les over het getijde, absurd hoeveel leerlingen "app en vloed" schreven :unsure:
Ik weet niet of het in onze tijd beter was, of dit gewoon nostalgie is. Er zijn wel wat alarmsignalen natuurlijk rond het onderwijs. Anderzijds, er zaten bij ons nu ook wel wat lompe gevallen die niets juist konden schrijven of ergens onder een steen leken te leven, en dat was dan We-Wi. Ik denk dat we nu ook niet mogen vergeten dat het over "domme pubers" gaat.

Ik weet niet of het in onze tijd beter was, of dit gewoon nostalgie is. Er zijn wel wat alarmsignalen natuurlijk rond het onderwijs. Anderzijds, er zaten bij ons nu ook wel wat lompe gevallen die niets juist konden schrijven of ergens onder een steen leken te leven, en dat was dan We-Wi. Ik denk dat we nu ook niet mogen vergeten dat het over "domme pubers" gaat.
of doen ze het gewoon om @Squidward te jennen. Imo gingen wij ook wel nog zulke zaken doen om eens een leerkracht te jennen.

Mieren. Onnozele kleine rotbeesten die nu langs de ramen aan de voorkant én aan de achterkant binnenkomen. Uiteraard is het mierenpoeder op. Woensdag maar nieuwe halen. Nog 28 dagen tot verhuis 😒
Er zaten er veel aan de garagepoort waarvan enkele naar binnen glipten. Dettol sprayen! Works like a charm.
Vorige zomer verschillende mierennesten in ons gazon gespot. Cillit Bang erop gespoten, alles kapot. Mieren, gras, alles!

Bij de NKO arts binnengeweest i.v.m. opvolging rond slaaponderzoek. Allergietest gedaan, blijkt dat ik allergisch ben aan katten. Moet ik nu die beestjes weg doen? 😢 Die zitten meestal wel buiten. Eerst eens zien wat het geeft met de medicatie die ze voorgeschreven heeft.
Het zou wel het slijm in keel en op stembanden verklaren. En een verklaring voor de stem waar de ex nog commentaar op heeft gehad 🙄

Ik moet ook nog binnen in de dagkliniek voor een slaapendoscopie om te zien of een slaapbeugel zou helpen i.v.m. slaapproblematiek. Dat wordt ook weer een geregel want vroeg binnen in de kliniek, kinderen moeten naar school (krijg ik wel geregeld met de ex) én ik mag zelf niet (terug)rijden én moet de jongste zoon van school halen (krijg ik niet geregeld met de ex).

Tis toch handig é, een leven zonder ex, maar langs de andere kant:
freedom.jpg

“We hopen dat de mensen ons een eerlijke kans geven, want we hebben er echt heel hard aan gewerkt”

En dat terwijl ge in De Verhulstjes nog liet zien dat iemand anders uw mixen ineen draait...

Jongens toch, wat een bende foempen.

En dat terwijl ge in De Verhulstjes nog liet zien dat iemand anders uw mixen ineen draait...

Jongens toch, wat een bende foempen.
Als je naar de verhulstjes kijkt kan je toch niet anders dan besluiten dat Victor niet echt de betekenis kent van hard werken.

zojuist SMS van Fluvius, ze misten gegevens voor mijn premie. Haha , ik klik er snel op, want ik wacht al 6 maand op de zonnepanelen premie en wat blijkt, phishing sms :(
Heb mijn rekeningnummer al gestuurd voor ik het doorhad.
Niet dat ze daar veel mee kunnen vermoed ik.

zojuist SMS van Fluvius, ze misten gegevens voor mijn premie. Haha , ik klik er snel op, want ik wacht al 6 maand op de zonnepanelen premie en wat blijkt, phishing sms :(
Heb mijn rekeningnummer al gestuurd voor ik het doorhad.
Niet dat ze daar veel mee kunnen vermoed ik.
Ik zou dat al maar blokkeren :unsure:

ik heb honderden rekeningnummers van mensen. Van Engie tot de belastingsdienst en 2dehands en 9 lives Daar ben ik toch niks mee?. Ik zou heel mijn rekeningnummer moeten blokkeren omdat iemand mijn rekeningnummer heeft?

ik heb honderden rekeningnummers van mensen. Van Engie tot de belastingsdienst en 2dehands en 9 lives Daar ben ik toch niks mee?. Ik zou heel mijn rekeningnummer moeten blokkeren omdat iemand mijn rekeningnummer heeft?

Anders eens bellen naar je bank en vragen naar hun oordeel

Anders eens bellen naar je bank en vragen naar hun oordeel
sta al 25 min in wacht :) Heb ondertussen wel de online diensten kunnen blokkeren. Kaarten blijven dan gewoon werken.

Update: Bank zegt dat dit geen erg is.
Ben er toch maar mooi ingetrapt.
Dank u wel Fluvius

Laatst bewerkt:
BPOST :wallbash::wallbash:
Vandaag was mijn thuiswerk dag. hele dag thuis. ik verwacht een levering. Die ging vandaag geleverd worden.

ik krijg nota bene een mail "zal geleverd worden tussen 08 en 14u" !

Om 15u krijg ik een mail "kon niet geleverd worden. voordeur niet bereikbaar" WTF.
ik heb een dubbele oprit die uitgeeft op mijn voordeur.

Ik bel naar Bpost (het 02nr in antwerpen natuurlijk, want probeer maar eens je locale postkantoor nr te vinden. word beter geheim gehouden als de minaressen van King Charles).

Daar zeggen ze doodleuk "De stortkoker van pakketjes zat vol vandaag zie ik, tzal voor morgen zijn".

grr.... waarom dan 1) die mail met leugens dat ze tussen x en y komen leveren
2) die verkeerde reden dat mijn deur niet toegankelijk was ??
3) moeten ze dan niet gewoon maar 2 keer met hun camionet rijden ??

Hopelijk krijgt heel Bpost straks es goed op zijn donder in het parlement. altijd iets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan