Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, daar hebben we ook over gedebateerd.

Maar wat is jouw probleem dan precies? Dat je geen topics terugvindt? Welke zoek je dan?
Want die wat in lounge staan zijn écht niet zo ver weg hoor.
Mijn probleem is dat het gewoon geen steek houd. T'is een nutteloze onderverdeling. Enige wat er hier mee bereikt word is dat de mensen geambeteerd worden door extra klikwerk.

Waarom is het nodig om iets te 'fixen' die niet kapot is? Als er iets goed werkt, blijf er dan gewoon af. Kdenk da sommige mods hier goed bij den overheid zouden passen. Maandenlang debatteren voor iets volstrekt nutteloos om er toch maar de stempel te kunnen doordrukken in de trend van: Kijk naar mij, ik heb dat gedaan :clap:

Laatst bewerkt:
Mijn probleem is dat het gewoon geen steek houd. T'is een nutteloze onderverdeling. Enige wat er hier mee bereikt word is dat de mensen geambeteerd worden door extra klikwerk.

Waarom is het nodig om iets te 'fixen' die niet kapot is?
Wie wordt geambeteerd?
Hoeveel extra clicks heb je nodig gehad om tot je topic (nog steeds niet verteld wat je zoekt) te komen?

Edit: tevens was er vanuit bepaalde groepen in de community wél nood aan een lounge.

Wie wordt geambeteerd?
Hoeveel extra clicks heb je nodig gehad om tot je topic (nog steeds niet verteld wat je zoekt) te komen?

Edit: tevens was er vanuit bepaalde groepen in de community wél nood aan een lounge.
en zwam bestaat niemeer ofzo? hoeveel onderverdelingen zijn er nodig van zever tot serieus?

aantal clicks en zoekwerk zal afhangen van de mods die alles over en weer smijten volgens hun gemoedstoestand van met welk been ze uit bed stappen. Want gelijk wat ge in welk subforum smijt, tpast toch in beide. Zoals ik al zei, het houd toch geen steek. Nutteloze onderverdeling

buren die hun twee aircos op het plat dak zetten, natuurlijk net aan onze slaapkamer. :angry:

en zwam bestaat niemeer ofzo? hoeveel onderverdelingen zijn er nodig van zever tot serieus?
Zwam is een compleet ander iets en dient als satire en absurde humor outlet.
Lounge is getetter en gechat.
Maar aangezien ge nooit in beide komt, vind ik het zeer vreemd dat ge over beide wat te zeggen hebt.

aantal clicks en zoekwerk zal afhangen van de mods die alles over en weer smijten volgens hun gemoedstoestand van met welk been ze uit bed stappen. Want gelijk wat ge in welk subforum smijt, tpast toch in beide. Zoals ik al zei, het houd toch geen steek. Nutteloze onderverdeling
Zoals al gedacht: geen concreet voorbeeld.
Het houdt zeker wel steek. Misschien niet voor jou, maar ik kan prima navigeren op dit forum.

@Crashtestdummy als je opbouwende feedback hebt over de werking van het forum mag je die altijd in feedback posten.

Ik ga er hier dan ook maar 1 keer op reageren.
Ten eerste is zwam iets totaal apart, zoals @recipe4hate al zei, eerder satire.
Vanuit de community was er toch duidelijk de vraag om de “lounge” posts gaan af te splitsen en ergens anders onder te brengen wegens off topic in andere algemene discussies.

Nogmaals, feedback over de werking van het forum wordt ten zeerste geapprecieerd maar mag dan wel in de daartoe bedoelde threads aangehaald worden.

buren die hun twee aircos op het plat dak zetten, natuurlijk net aan onze slaapkamer. :angry:
Idem hier. Dat wordt je wel gewoon op den duur.
Bij mij heeft het ruim een tweetal jaar geduurd, alvorens ik me kon hechten aan allerlei geluiden, met onder meer die airco'.
Als je er last van hebt, kan je jezelf nog steeds moe maken door 's avonds te sporten of wat extra lang door te werken :tongue:.

Idem hier. Dat wordt je wel gewoon op den duur.
Bij mij heeft het ruim een tweetal jaar geduurd, alvorens ik me kon hechten aan allerlei geluiden, met onder meer die airco'.
Als je er last van hebt, kan je jezelf nog steeds moe maken door 's avonds te sporten of wat extra lang door te werken :tongue:.
Als ik 's avonds sport slaap ik slechter...

Maar algemeen, voor iedereen die slecht tegen geluid kan: oordopjes, van die comfortabele schuimen bijvoorbeeld. Dat kost bijna niets en is toch een game changer.

Mezelf zondag ochtend buiten gesloten. Had m'n sleutel vast maar langs binnen zat er nog een in het slot.
150 flappies betaald voor een slotenmaker.

Gelukkig is het gedekt door de brandverzekering.

Mens tegenover mij op de trein dat persé nu aan een doosje wortelen moet beginnen.

Uiteraard met headset op dus ze hoort zelf niet hoe hard ze knaagt op die dingen.

Mezelf zondag ochtend buiten gesloten. Had m'n sleutel vast maar langs binnen zat er nog een in het slot.

Tip: laat uw cilinder vervangen door ene waarbij er langs de binnenzijde een draaiknop zit. Zo kan je de deur altijd sluiten vanbinnen zonder sleutel en kan je vanaf de buitenkant altijd binnen met een sleutel.

Het 'geniale' idee van een lounge subforum aan te maken. Volgens de moderators hun eigen uitleg zouden de threads je ergernissen, je glimlach van vandaag en je what the fuck momentje van de dag daar eigenlijk ook evengoed passen.

En als ze dat zouden doen dan ist hier zo goed als dood in algemene discussies
Die afsplitsing is een van de betere verandereringen aan BG sinds de opstart :clap:

Weird, bij elk slot dat we hier hebben maakt het niet uit dat er langs binnen een sleutel in zit, wij krijgen dat altijd mooi open langs buiten.

Edit: nog m'n eigen ergernis vergeten. Daarnet vertrokken om de kindjes van school te gaan halen, plots een enorme opstoot van oogmigraine.
Het punt waar ik naar keek/kijk was/is een waas. Da was eigenlijk niet verantwoord om verder te rijden :unsure:

Deur aan deur verkopers van Proximus. Staan ze daar met twee. Eentje doet de uitleg, de andere staat krampachtig naar je te staren.

Bent u geïnteresseerd meneer, dit is toch super interessant? Nee.
Zal ik uw nummer noteren, dan bellen we je later nog eens op? Nee.
Mijn collega, zal je haar nummer geven, mocht je van gedacht veranderen. Nee, ik hoef die niet.

Doei!

Tip: laat uw cilinder vervangen door ene waarbij er langs de binnenzijde een draaiknop zit. Zo kan je de deur altijd sluiten vanbinnen zonder sleutel en kan je vanaf de buitenkant altijd binnen met een sleutel.
Jup, slotenmaker gaf die raad ook al. Eens opzoeken wat een goed slot zou zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan