Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De grond van het konijnengedeelte aan het omsteken zodat ze es aan nieuwe tunnels konden beginnen en hun keutels wat ondergraven... steek ik daar in geen nest ratten zeg. Moeder rat was ni blij met mij. Zo blazen en mij direct aanvallen. Heb ze daar een tik met de spade gegeven en ze is in een hol gevlucht. Nu zitten we hier met 2 klein rattekes. Sebiet int veld gaan uitzetten. Kan maar ne vos goe mee zijn.
Zo niet he man, en de mama rat dan? ik wil wel rattenvrij vakantiehuis en liefst ook geen op de bbq

Ik heb nog eens het plezier gehad iets gratis via fb weg te geven. Deze keer een IKEA schoenkastje van meer dan 10 jaar oud. Ik zet het in een fb-groep met de boodschap dat mensen met interesse me een PB kunnen sturen.

Persoon 1 reageert op de post zelf "interesse".
Zelf dan maar gezegd dat ik via PB wil communiceren.
Zo gezegd zo gedaan.
"Is het kastje nog ok?"
Er stonden 3 foto's bij, ja dus, en het is gratis.
"Kunnen er enkel platte schoenen in of ook andere?"
"Is dat zwaar?"

Dit altijd met 20 minuten ertussen. Ondertussen persoon 2: "ik kan het nu komen halen". En voila opgelost.

Persoon 1 was uiteraard ontevreden, want net vervoer aan het regelen zogezegd.

Ik heb nog eens het plezier gehad iets gratis via fb weg te geven. Deze keer een IKEA schoenkastje van meer dan 10 jaar oud. Ik zet het in een fb-groep met de boodschap dat mensen met interesse me een PB kunnen sturen.

Persoon 1 reageert op de post zelf "interesse".
Zelf dan maar gezegd dat ik via PB wil communiceren.
Zo gezegd zo gedaan.
"Is het kastje nog ok?"
Er stonden 3 foto's bij, ja dus, en het is gratis.
"Kunnen er enkel platte schoenen in of ook andere?"
"Is dat zwaar?"

Dit altijd met 20 minuten ertussen. Ondertussen persoon 2: "ik kan het nu komen halen". En voila opgelost.

Persoon 1 was uiteraard ontevreden, want net vervoer aan het regelen zogezegd.
Ik zet het buiten, briefje op met "gratis", foto ervan nemen en dan op fb: "gratis af te halen aan -adres-, wordt niet gereserveerd, weg is weg."
Bezorgt me idd veel minder gedoe, al blijven er wel mensen jou wel nog die vragen sturen, je kan ze met een gerust hart negeren!

Ik wou een cd met foto's die ik in 2013 heb gekregen openen. Maar ik heb geen pc met cdrom meer. Op zolder nog een oude laptop gevonden maar zonder harde schijf. Zal dan even bij schoonouders binnen springen. Dat technologie toch zo snel onbruikbaar wordt...

Ik wou een cd met foto's die ik in 2013 heb gekregen openen. Maar ik heb geen pc met cdrom meer. Op zolder nog een oude laptop gevonden maar zonder harde schijf. Zal dan even bij schoonouders binnen springen. Dat technologie toch zo snel onbruikbaar wordt...
Cdrom lezertje op usb aanschaffen?
Kost niet veel.

Ik zet het buiten, briefje op met "gratis", foto ervan nemen en dan op fb: "gratis af te halen aan -adres-, wordt niet gereserveerd, weg is weg."
Bezorgt me idd veel minder gedoe, al blijven er wel mensen jou wel nog die vragen sturen, je kan ze met een gerust hart negeren!
Met wat geluk arriveren meerdere afhalers op hetzelfde moment.

Kan je door uw raam een vechtpartij aanschouwen.

Voor je het weet ontstaat een raveparty voor uw huis.

Laatst bewerkt:
Verjaardagsgeschenk voor neefje besteld. Mario 3D world voor Switch. Afbeelding op amazon(BE) gaf aan dat het Nederlandstalig is, maar eens aangekomen is het een Franstalige case is. Nu zie ik toch bij de productomschrijving dat het Franstalig is.

Enkel in de folie kunt ge retourneren, dus ja... Retourneren en 5/10 euro meer betalen bij een andere verkoper en zeker zijn dat het NL is...

Laatste tijden zie ik meer en meer hondendrollen op straat. Is dat nu zó veel moeite om op te kuisen? Vandaag trapte onze oudste in een flinke drol en even later toen ik met de buggy een stukje in het gras moest was het ook prijs.

Hatelijk. Ook iritant zijn snullen die het wel in een zakje doen, maar dat zakje dan langs de weg laten liggen. Of wat ik zelfs ook al gezien heb: dat zakje in een boom hangen. 🤦‍♂️
Hier in centrum Mechelen is er een park aan de bibliotheek, Tinelpark, waar er op verschillende plekken wordt aangegeven dat de hond daar aan de leiband moet. Echt dagelijks lopen daar loslopende honden rond en kijken de baasjes gewoon weg wanneer die honden hun kakje doen. Als je ze er over aanspreekt dan schelden ze je gewoon uit. Heel tof als er dan een uur later een hoop kinderen buiten LO les op dat plein hebben. Zelf ook al voldoende in de kak getrapt daar.

Mijn schoonvader had ooit zijn bad uitgebroken bij renovatie badkamer. Kuip naar beneden gebracht en voor de deur gezet. Dan naar binnen om een papiertje te maken met erop 'gratis af te halen'. Tegen dat hij nog geen 5 minuten later buiten kwam met zijn papiertje was zijn badkuip al verdwenen. 😄

Loslopende honden zijn een reden waarom ik meer en meer parken, bossen en de zee mijdt. Iedereen lijkt wel een hond te hebben.
Pas op, dat mag, maar de meeste honden luisteren niet en zijn baas over de eigenaar.
Je hoort die dan fluiten en roepen, maar die hond luistert niet.
Soms heb je eens een eigenaar waarvan de hond, ook al is die niet aangelijnd, met discipline ernaast blijft lopen, maar dat zijn hoge uitzonderingen.

Ik vind dit behoorlijk egoïstisch.

Mijn schoonvader had ooit zijn bad uitgebroken bij renovatie badkamer. Kuip naar beneden gebracht en voor de deur gezet. Dan naar binnen om een papiertje te maken met erop 'gratis af te halen'. Tegen dat hij nog geen 5 minuten later buiten kwam met zijn papiertje was zijn badkuip al verdwenen. 😄
Een vorige werknemer had ooit een halve pallet vuurvaste stenen waar die van af wou. 3 weken aan straat gestaan met een plakkaatje "gratis mee te nemen" zonder reactie. Plakkaat vervangen door "Te Koop. Prijs binnen vragen" en t was weg binnen de dag.
People are strange.....

Niet vergeten dat de cdrom al 40 jaar oud is, de eerste mac en draagbare cd spelers zijn ongeveer even oud en die worden ook door bijna niemand meer gebruikt.

Iets verkopen op 2dehands met vraagprijs en constant de vraag krijgen "wa wil je er minstens voor?":wallbash:

Ik heb mijn prijs genoemd, het is aan u om een bedrag te noemen als je dat teveel vind. Wat is anders het punt van een vraagprijs? Een bedrag waar je eerst al 20% korting op moet geven waarop ze dan nog eens kunnen afpingelen? :sop:

Iets verkopen op 2dehands met vraagprijs en constant de vraag krijgen "wa wil je er minstens voor?":wallbash:

Ik heb mijn prijs genoemd, het is aan u om een bedrag te noemen als je dat teveel vind. Wat is anders het punt van een vraagprijs? Een bedrag waar je eerst al 20% korting op moet geven waarop ze dan nog eens kunnen afpingelen? :sop:
Elke keer opnieuw. Er zijn nog zekerheden in het leven .

Een vraag die elke keer steevast beantwoord wordt met "Wat wil je er maximum voor geven?".

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan