Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan je een volledige nieuwbouw zetten en nul, noppes, nada telefoonsignaal hebben in héél die nieuwbouw. Je moet letterlijk uit het raam gaan hangen om te kunnen bellen.
Door de isolatie van uw nieuwbouw vol folie te hangen waardoor je in een kooi van Faraday zit. VoWifi is dan de oplossing maar dan moet je dus én op de wifi in het gebouw zitten én moet uw operator dat ondersteunen.

Dit hier...
Maar daar bestaan genoeg tools voor. Toestelletjes die het signaal versterken. Informeer bij uw electro zaak.
...is dan weer illegaal als dit niet door de operatoren of andere firma met BIPT erkenning wordt geïnstalleerd. Zolang die toestelletjes de boel buiten niet storen gaat daar geen haan naar kraaien natuurlijk.

Bwa Modelo of Indio wel (hier is ze van van Rodenbach, Hoegaarden, Geuze, ...), maar het klopt dat veel Mexicanen onderstaande gedrocht lekker vinden:
Bier met limoen is lekker, bier met chili is lekker, dus met beide zal ook wel te drinken zijn? 🤷‍♂️
En over die mango en ananas met chili: :drool:
Zoet en pikant vullen elkaar doorgaans uitstekend aan 👌.

Ok dat had ik precies gemist in het recept :laugh:.
Dat ding alleen al... tomaat, suiker, en "dried clam broth" :eek:

Ik zou er dan in ene keer een kiwi met schil en haar bij smijten.
Als dat daar een gewoon drankje is, wil ik mij niet voorstellen wat ze met studentendopen moeten binnen spelen!

Ok dat had ik precies gemist in het recept :laugh:.
Dat ding alleen al... tomaat, suiker, en "dried clam broth" :eek:

Ik zou er dan in ene keer een kiwi met schil en haar bij smijten.
Nog vage herinneringen aan; in Borsbeek was er een nogal obscuur kot dat overdag een broodjeszaak was en savonds een danscafé. Ik kende de uitbaatster van toen ze nog in een ander obscuur kot werkte en bij de opening werd een drankske met clamato juice voorgesteld als cocktail van’t huis. Na 5 glazen was dat goed te drinken.

En als snoepgoed eens zonder is, krijg je dit soort zaken (is mevrouw Sylverscythe zot van):
https://www.amazon.com/Las-Sevillanas-Glorias-Mexico-Pieces/dp/B07Q7X96QD Een soort karamel met geitenmelk, en pecannoten.
Klinkt zo slecht nog niet!

Geen probleem zeiden ze, maar wel hiervoor 6 € aangerekend !! (en het brood, die eigenlijk ook betaald was, als ze dan toch zo willen muggenziften kregen we niet). Dan maar voor de helft van het restaurant gezegd dat we dat brood wouden mee hebben voor de vogels in m'n tuin te voederen, want was ook betaald :)
Voor die 50% bezetting dan of voor de helft daarvan? 😜😜

Nog vage herinneringen aan; in Borsbeek was er een nogal obscuur kot dat overdag een broodjeszaak was en savonds een danscafé. Ik kende de uitbaatster van toen ze nog in een ander obscuur kot werkte en bij de opening werd een drankske met clamato juice voorgesteld als cocktail van’t huis. Na 5 glazen was dat goed te drinken.
In deze herinneringen begint het te dagen dat “zo mottig als een krab” niet zomaar een uitdrukking is 🤔.

Volgende keer ik naar I love the 90's ga, dan drink ik mij toch iets voor ik naar daar ga se.
Prijzen waren bijna festivalprijzen wtf.

Op zich niets nieuws eigenlijk he, ik denk dat ik daar tien jaar geleden ook al gewoon de prijzen betaalde die ge (toen) ook op de major festivals betaalde. Volgende week naar Iluminati (nieuw concept van Frank Verstraeten/Zillion) in het Sportpaleis, ik vrees dat het daar wellicht nog erger zal zijn qua prijzen (al was daar de ticketprijs van 34 euro dan wel weer zéér cheap voor een event van dat kaliber).

We hebben sinds kort een nieuwe priester...
Ik ken hem niet.
Zal toch wel raar zijn, voor het eerst mijn jaarlijkse biecht bij een andere mens.
Dat is toch iets waar je vrij openlijk moet kunnen praten.
Maar alles zal wel wennen zeker.

Net het bestaan ontdekt van een "baby shower". Zal weer iets zijn dat van over de plas komt zeker? :sarcastic:

Een babyshower vind ik op zich nog niet zo erg, dat is gewoon de vrouw in kwestie nog eens in de bloemetjes zetten en leuke dag hebben samen met vriendinnen alvorens ze aan dat "nieuwe leven" begint, een beetje vergelijkbaar dus met een vrijgezellen bij een trouw. Dat concept vind ik alleszins minder belachelijk dan van die gender reveal party's waarbij het koppel dan overdreven verrast en emotioneel reageert op iets waarbij de kans sowieso 50/50 was en waarvan ge hoopt dat ze bij de andere optie toch ook blij zouden zijn geweest...

Een babyshower vind ik op zich nog niet zo erg, dat is gewoon de vrouw in kwestie nog eens in de bloemetjes zetten en leuke dag hebben samen met vriendinnen alvorens ze aan dat "nieuwe leven" begint, een beetje vergelijkbaar dus met een vrijgezellen bij een trouw.
moest zo een babyshower gewoon een toffe dag samen zijn, zou ik dat niet zo erg vinden. Maar in Amerika is dat cadeau's geven hé. En bij ons geef tge normaal ne cadeau bij de geboorte. Hoeveel cadeau's moet ge zo liggen geven :v

Een babyshower vind ik op zich nog niet zo erg, dat is gewoon de vrouw in kwestie nog eens in de bloemetjes zetten en leuke dag hebben samen met vriendinnen alvorens ze aan dat "nieuwe leven" begint, een beetje vergelijkbaar dus met een vrijgezellen bij een trouw. Dat concept vind ik alleszins minder belachelijk dan van die gender reveal party's waarbij het koppel dan overdreven verrast en emotioneel reageert op iets waarbij de kans sowieso 50/50 was en waarvan ge hoopt dat ze bij de andere optie toch ook blij zouden zijn geweest...
Wij hebben een babyshower gedaan en geen babyborrel.

IMO: Het eerste doe je wanneer je beiden nog tijd genoeg hebt, en ook relatief uitgeslapen bent (mijn vrouw was 7 maand zwanger ongeveer dus de ongemakken waren er al). Het tweede doe je meestal wanneer je nog volop in de boreling/babyfase zit, je eigenlijk je draai nog moet vinden, en liefst van al met rust gelaten wordt. Ik heb dat bij vrienden gezien: een gigantische babyborrel want ja net zoals bij een trouw voelen mensen zich tekortgedaan als ze niet uitgenodigd worden. Beide nieuwe ouders een hoop kopzorgen om dat georganiseerd te krijgen, en dan ter plekke als twee wrakken mensen moeten ontvangen.

Een gender reveal vind ik ook idioot.

moest zo een babyshower gewoon een toffe dag samen zijn, zou ik dat niet zo erg vinden. Maar in Amerika is dat cadeau's geven hé. En bij ons geef tge normaal ne cadeau bij de geboorte. Hoeveel cadeau's moet ge zo liggen geven :v
Bij ons kwam men dan af met niets of een kleinigheid. Uiteindelijk lagen wij daar niet echt wakker van, misschien gaven er dan mensen minder bij de geboorte, allemaal ok. Het doel was ook gewoon een leuke dag onder vrouwen (ik was de ober, het ging in de tuin door).

Laatst bewerkt:
Wtf ik dacht dat babyshower gewoon de baby is die op zijn rug ligt, op de ververs tafel, en die dan plast in uw gezicht.
Zoals we al zo vaak in films en comedy clips hebben gezien.

Blijkbaar gaat het hier toch om iets anders?

Wtf ik dacht dat babyshower gewoon de baby is die op zijn rug ligt, op de ververs tafel, en die dan plast in uw gezicht.
Zoals we al zo vaak in films en comedy clips hebben gezien.

Blijkbaar gaat het hier toch om iets anders?
Dat is een golden shower
Andere films kijken

Baby showers, gender reveal, het maakt mij niet uit wat iemand anders doet. Zolang ze het zelf plezant vinden.

Ik denk dat dat toch allemaal zal verdwijnen eens je het geslacht op voorhand zal kunnen bepalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan