slechte veganToch wel![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
slechte veganToch wel![]()
Of gewoon wel vlees gegeten voor ik vegetariër werd?slechte vegan

Kip is gevogelteOf gewoon wel vlees gegeten voor ik vegetariër werd?
Edit: ma ik ben wel gewoon een slecht mens pur sang![]()
Dat klopt. Wat ben jij slim.Kip is gevogelte
Wat ik altijd een zeer vreemd "onderscheid" heb gevonden. Je hebt wit en rood vlees, maar wat wit vlees heeft is geen vlees. Ofzoiets.Kip is gevogelte
Jeezes, van een 3* restaurant mag je toch wel net iets meer verwachten denk ik dan.
Concert aan de AB. 1 stukje pizza: 7€ aub. En dan was die pizza ook nog niet te fretten. Score: 0/10.Zaterdag ergens geweest waar ze 84 euro vroegen voor côte à l'os (2 personen).
Ik heb 36 euro betaald voor m'n filet pur. En zo speciaal was het allemaal niet, ik heb al veel beter gegeten.
2 weken terug 34 euro voor Entrecote, trok op geen ballen.
Een 3 sterren restaurant waar je frieten bij het eten krijgt? Dat lijkt mij niet correct?En dan het eten. Iedereen kreeg frieten bij zijn eten.
Mijn vrouw bestelde "vispannetje", dat was met brood . We vroegen of zij ook frieten kon krijgen zoals iedereen.
Geen probleem zeiden ze, maar wel hiervoor 6 € aangerekend !! (en het brood, die eigenlijk ook betaald was, als ze dan toch zo willen muggenziften kregen we niet). Dan maar voor de helft van het restaurant gezegd dat we dat brood wouden mee hebben voor de vogels in m'n tuin te voederen, want was ook betaald![]()
En het hoofdgerecht is een vispannetje.Een 3 sterren restaurant waar je frieten bij het eten krijgt? Dat lijkt mij niet correct?
meteen mijn ergernis van vandaag "MaAr ScHaAlDiErEn ZiJn GeEn ViS dus je mag ze eten als vegetariër"Dat klopt. Wat ben jij slim.
Maar gevogelte is ook vlees. Net zoals vissen een vorm van vlees hebben en zelfs mensen!
Zijn we zeker dat het broodbeleg niet gewoon gemaakt was van, in plaats van voor vegans.Mr S doet vol goede bedoelingen boodschappen en komt met vegan broodbeleg thuis. Niks tegen vegans of hun broodbeleg maar ik vond het niet lekker. Dat wat ‘vleesvervangend’ moest zijn, vegan kip of zo, smaakte erg vreemd. Alsof het de essentie van kip moest zijn, maar zo smaakt zelfs echte kip niet?
Waarom zeggen mensen niet gewoon simpelweg:meteen mijn ergernis van vandaag "MaAr ScHaAlDiErEn ZiJn GeEn ViS dus je mag ze eten als vegetariër"
ugh.

ook nog verrassend vaak "ah, ook geen vis?"Waarom zeggen mensen niet gewoon simpelweg:
Vegetariers eten geen dieren
Veganisten eten niks dat van een dier komt.
Opgelost![]()
Op de anspach toch genoeg te vinden. Mcdonalds op amper 200 meter dacht ik?Concert aan de AB. 1 stukje pizza: 7€ aub. En dan was die pizza ook nog niet te fretten? Score: 0/10.
Schandalig gewoon.
Ik eet daar nooit nog iets. Ik breng wel boterhammekes van thuis mee.
Als wij een vegan klaarmaken, enfin klaar ‘zouden’ maken’, dan is dat met de nodige égards! En niet in een flauwe kip-curry sandwich. Maar - om opmerkingen te vermijden en eerlijk waar - geen probleem met vegan/vegan eten, maar plant-based vlees zal toch nooit mijn ding zijn.Zijn we zeker dat het broodbeleg niet gewoon gemaakt was van, in plaats van voor vegans.
Het is en blijft de familie squid.
Dat is heel courrant, dit probleem.Hoe kan je een volledige nieuwbouw zetten en nul, noppes, nada telefoonsignaal hebben in héél die nieuwbouw. Je moet letterlijk uit het raam gaan hangen om te kunnen bellen.