Stinkbakkes
Well-known member
Alleszins niks geroken of gezien. We zijn nog steeds aan het zoeken naar de bronDas die muis die aan het rotten is ergens in een kast. (no kidding)![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleszins niks geroken of gezien. We zijn nog steeds aan het zoeken naar de bronDas die muis die aan het rotten is ergens in een kast. (no kidding)![]()
Iets van vleesresten in een vuilbak, vliegen leggen eieren, maden eten het op. En op een mooie dag kruipen er tientallen maden uit die vuilbak om ergens in een donker hoekje, tegen een tafelpoot of onder een tapijt, te verpoppen. Dat alles kon gebeurd zijn voor je vertrek, op een nacht.Alleszins niks geroken of gezien. We zijn nog steeds aan het zoeken naar de bron
Terug thuis na 2 weken vakantie en honderden brom- en strontvliegen aantreffen. Uren bezig geweest om die rotbeesten naar de kloten te meppen, stofzuigzak zit er vol van. Geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn, het huis was volledig gepoetst en al het vuilnis verwijderd voor de vakantie.
Yup, en het helpt eveneens niet dat ik een Stephen King fan benHaunted house.
Je wil niet weten wat er gebeurd is toen je weg was.
. Geen oog dicht gedaan, daarnet opgestaan en er waren weer zo'n 40-tal van die kutbeesten aant rondvliegen/kruipenGelukkig heeft hij het niet over zeikweer.Hier is het ook nat![]()

Hm. Deze teruggevonden. Nu jaar later, zelfde kerel.Net iemand op kantoor moeten wijsmaken dat je op zo'n multifunctional ook 10 pagina's in die invoerlade kan leggen en dat die dan alles in één keer scant. Die kerel was blad per blad aan het scannen op die glasplaat.![]()

Klopt, zo droog als in de woestijn hierKutweer

Uw brutoloon is nochtans hoog genoeg?Klopt, zo droog als in de woestijn hier![]()
Er is zo iets als vliegen spray he. tis een hassle want je verdwijnt erna best een paar uur. En je moet erna dan nog eens goed alles verluchten maar in zo een gevallen zou ik niet lang nadenken.Yup, en het helpt eveneens niet dat ik een Stephen King fan ben. Geen oog dicht gedaan, daarnet opgestaan en er waren weer zo'n 40-tal van die kutbeesten aant rondvliegen/kruipen

Tuinman ging vandaag komen om de tuin en terras opnieuw aan te leggen, so far nog geen kat gezien. Bij alle werken die hier gedaan worden loopt er wel iets mis. Ik vraag mij echt af waarom er geen degelijke en bekwame vakmensen meer bestaan. Wtf is wrong with people these days.
Kutweer
Yes, we hebben zonet een hele voorraad aan allerlei vliegenvallen gaan halen. Tzal z'n werk doen vermoed ikEr is zo iets als vliegen spray he. tis een hassle want je verdwijnt erna best een paar uur. En je moet erna dan nog eens goed alles verluchten maar in zo een gevallen zou ik niet lang nadenken.
Want als het er zoveel zijn ga je nog dagen mogen rondhuppelen vrees ik![]()

Dat gaat met een houten tafel natuurlijk niet lukken.(en toch geschrokken, hij kon half steendood geweest zijn)
Los van de onkunde van je collega…Hm. Deze teruggevonden. Nu jaar later, zelfde kerel.
Iedereen op kantoor heeft een laptop maar als je dat wou ook een 27" monitor, extern toetsenbord en muis om wat ergonomischer te werken dat je niet heel de tijd op uw laptopscherm moet zitten turen. Heeft die dat scherm op zijn laptop aangesloten maar als hij zo werkt laat hij de laptop zo'n 5-tal cm opengeklapt staan. Op die manier is dat beeld op die 27" monitor ook maar wazig natuurlijk.
Vraag ik zo waarom hij die niet gewoon dichtklapt. 'Omdat dan alles te klein is op die monitor.'
Heb ik hem moeten wijsmaken dat je in Windows ook kan schalen dat het groter is.
Had ik maar dat marmeren onding van bij ons ma gehouden …Dat gaat met een houten tafel natuurlijk niet lukken.