The Magical Taz
Well-known member
Dat valt best mee als ge via den doktoor gaat he.Daar de prijzen al van gezien?
Op het festival zelf valt de prijs dan weer serieus tegen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat valt best mee als ge via den doktoor gaat he.Daar de prijzen al van gezien?

Ook via een opel garage? Stukken van opel zijn vaak compatibel met jouw merk.

Ach. Gelukkig is er nog de trein. Altijd een beetje reizenAuto gisteren stuk gegaan (terwijl ik op de keuring was nota bene), het is gewoon een scheur in een darm maar nu ben ik al heel de ochtend aan het rond bellen en ik kan de juiste stukken dus nergens bestellen.
Ja, ik kan ze ergens bestellen maar dat is met een levertijd van +6 weken.

Story of my life. Sinds kinderen is het nog veel erger.Tekort aan tijd dat mij echt parten speelt. Zoveel interesses en zoveel dingen te doen en soms is het echt overwhelming.
Gisteren na het werk meteen naar de openingsavond van ArtBrussel vertrokken met mijn wederhelft, bijna 3 uur onderweg geweest. Daar krijg ik net geen mental breakdown van. De beurs zelf was heel plezant maar langs de andere kant baalde ik dan ook weer dat ik niet naar Anderlecht/Gent/Union kon kijken (en in mindere mate de Premier League Darts.)
Maar vooral, mijn dag was weeral: thuis komen, snel iets anders aan doen, vertrekken en dan heel laat thuis komen, tanden poetsen, slapen en terug gaan werken. I know, first world problems. Ik vind het voor een of andere reden echt moeilijk om nee te zeggen tegen leuke activiteiten met als resultaat dat ik mentaal en fysiek echt doodmoe ben.
Maar! eerste week van mei verlof en niks op de planning![]()
Frikandel in mijn vaste frietkot kost algauw 2,40 EUR. Pfoe.
Standaard bestel ik friet klein (hij maakt er altijd een friet medium van, zowat alle frietkoten doen dat voor hun vaste klanten met zo'n maatje groter) + mexicano + boulet. In het begin betaalde ik daar 7,80 EUR voor, nu 9 EUR.
Tja nie veel dat we daar aan kunnen doen é...
Gelukkig!Ach. Gelukkig is er nog de trein. Altijd een beetje reizen![]()
Zaterdag ergens geweest waar ze 84 euro vroegen voor côte à l'os (2 personen).Die prijsstijgingen zijn er natuurlijk overal in de horeca. Vroeger had ge voor 3,5-4 euro een speciaalbiertje, tegenwoordig schommelen die prijzen al rond de vijf euro.
Voor iets meer dan 20 euro had ge paar jaar geleden in de gemiddelde brasserie wel een goeie steak met frieten. Tegenwoordig is de prijs van die steak op vele menukaarten toch ook weer een paar euro duurder en moet ge de prijs van saus én frieten daar nog eens apart bijrekenen (waar zeker de frieten vroeger toch zowat altijd al standaard in de prijs zaten). Om over mosselen nog maar te zwijgen, ik denk dat we komend seizoen toch wel richting prijzen rond de 30 euro gaan voor een pot mosselen op restaurant (zeker als ge voor iets meer dan gewoon "natuur" gaat).
Desondanks houdt dat velen toch niet weg uit de horeca (inclusief mezelf) want als ik ergens kom dan lijkt het toch altijd goed vol te zitten, maar het wringt natuurlijk wel als ge de huidige prijzen bekijkt en terugdenkt aan paar jaar geleden.
Volgens verdwijnt die persoon na een bepaalde inactiviteit. Was een paar jaar geleden ook het geval bij een kameraad van mij die zelfmoord heeft gepleegd.Als een GSM abonnement wordt afgesloten, verdwijnt die persoon dan ook automatisch uit whatsapp gesprekken?
Mijn ergernis: Mijn vader is eind vorig jaar overleden en ik zie vandaag dat hij vorige week alle familie groepen heeft verlaten.
GSM is in bezit van zijn vriendin die vanalles achter mijn rug aan het doen is, dus ofwel heeft ze het abbo afgesloten, ofwel heeft ze mijn vader moedwillig uit de groepen verwijderd.
Dit nadat ze ook de gezamelijke wagen achter mijn rug verkocht heeft. Ik ben echt aan het fucking koken nu, wetende dat ze zomaar alle spullen van mijn pa kan verkopen zonder dat ik daar zicht op heb.
Wat heb je nu weer uitgestoken“Welkom bij advocatenkantoor X. Wij helpen u graag alle werkdagen van half negen ‘s morgens tot zes uur ‘s avonds.” *klik*
Vrijdag 13u20![]()

Te laag gevlogenWat heb je nu weer uitgestoken
Nuja die mensen zijn wellicht in middagpauze tot 13.30 hé![]()

Toevallig een Xiaomi?Mijn GSM die zichzelf afsluit en bij het heropstarten doodleuk een reset heeft gedaan naar fabrieksinstellingen. Foto's weg ... Kan ik al mijn apps weer installeren. Plezant. En volgende week een nieuwe SIM-kaart van een andere provider van het werk.
Nee, een Samsung. We stappen volgende week over van Proximus naar Orange, maar dat is pas voor dinsdag voorzien en dan nog zou die niet uit eigen beweging mogen resetten en alles mogen wissen. Niet dat ik staatsgeheimen heb staan op mijn GSM, maar toch ... wat een gedoe weeral. En dan weer alles instellen, contacten opnieuw inladen, ...Toevallig een Xiaomi?
Hier laatst ook voor gehad, die had zichzelf toen in safe modus gezet.
Een keertje terug heropstarten en alles was terug normaal.
Ik moet wel zeggen dat ik nog zelden cash op zak heb.Ze gaan die 5 cent echt niet vinden met wat ongemakkelijk te staan staren naar hun voeten. Afin, ge voelt toch eerst eens in u zakken of ge geen verloren kleingeld hebt in plaats van het te negeren?
Soit, het kan uiteraard, maar ik heb er mijn twijfels bij dat daar nu 3 personen stonden zonder kleingeld.

De school waarvoor je hebt aangemeld, is helaas al volzet. Je plek op de wachtlijst is 7.