Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

150 per uur en 1.6 promille :puke:
Ja, die mens zal geconcentreerder rijden zeker aan 150 per uur. :sarcastic:

Mijn vast frietkot heeft zijn prijzen laten stijgen met 40% in pakweg twee jaar tijd :S

Inflatie ok maar dat begint wel tikkeltje overdreven te worden.

Frikandel in mijn vaste frietkot kost algauw 2,40 EUR. Pfoe.

Standaard bestel ik friet klein (hij maakt er altijd een friet medium van, zowat alle frietkoten doen dat voor hun vaste klanten met zo'n maatje groter) + mexicano + boulet. In het begin betaalde ik daar 7,80 EUR voor, nu 9 EUR.

Tja nie veel dat we daar aan kunnen doen é...

Frikandel in mijn vaste frietkot kost algauw 2,40 EUR. Pfoe.

Standaard bestel ik friet klein (hij maakt er altijd een friet medium van, zowat alle frietkoten doen dat voor hun vaste klanten met zo'n maatje groter) + mexicano + boulet. In het begin betaalde ik daar 7,80 EUR voor, nu 9 EUR.

Tja nie veel dat we daar aan kunnen doen é...
Ik wou een kleine snack gaan eten over de middag 2x chickenfingers was al 9 euro.

Geen dafalganneke achteraf meer nodig dan...

Een beetje gek dat het gin-tonics waren en geen Wodka RedBulls. :unsure:

Sinds maandagavond weer veel last van hoofdpijn (migraine)
Het was weer een paar maanden goed aan het gaan, af en toe een beetje last, maar niet zoveel.
Maandag avond toen ik van het werk naar huis reed voelde ik het weer opkomen en nu al een aantal dagen felle hoofdpijn waar niks aan te doen is.
Dinsdag en woensdag wel nog gewoon gaan werken, aangezien het toch niks uithaalt of ik thuis zit daarmee of niet, dan liever bezig blijven dan mij thuis nog wat te zitten opjagen.

Mijn vast frietkot heeft zijn prijzen laten stijgen met 40% in pakweg twee jaar tijd :S

Inflatie ok maar dat begint wel tikkeltje overdreven te worden.
Op sommige plaatsen 1,5 euro voor wat saus op de frut.

Heb je haast al een pot voor in de winkel.

Druk op de mayopomp. *cashing* Moet goed voelen.

Laatst bewerkt:
Net in het station 2 snotneuzen van 13-14 jaar (geschat) die vragen of ik sigaretten wil kopen voor hun.

Blij dat ze me met mijnheer aanspreken, maar nee dat gaan we niet doen.
Nog een grote mond op zetten ook dan, zou ze kletsen moeten geven.

Tekort aan tijd dat mij echt parten speelt. Zoveel interesses en zoveel dingen te doen en soms is het echt overwhelming.
Gisteren na het werk meteen naar de openingsavond van ArtBrussel vertrokken met mijn wederhelft, bijna 3 uur onderweg geweest. Daar krijg ik net geen mental breakdown van. De beurs zelf was heel plezant maar langs de andere kant baalde ik dan ook weer dat ik niet naar Anderlecht/Gent/Union kon kijken (en in mindere mate de Premier League Darts.)

Maar vooral, mijn dag was weeral: thuis komen, snel iets anders aan doen, vertrekken en dan heel laat thuis komen, tanden poetsen, slapen en terug gaan werken. I know, first world problems. Ik vind het voor een of andere reden echt moeilijk om nee te zeggen tegen leuke activiteiten met als resultaat dat ik mentaal en fysiek echt doodmoe ben.

Maar! eerste week van mei verlof en niks op de planning :love:

Tekort aan tijd dat mij echt parten speelt. Zoveel interesses en zoveel dingen te doen en soms is het echt overwhelming.
Gisteren na het werk meteen naar de openingsavond van ArtBrussel vertrokken met mijn wederhelft, bijna 3 uur onderweg geweest. Daar krijg ik net geen mental breakdown van. De beurs zelf was heel plezant maar langs de andere kant baalde ik dan ook weer dat ik niet naar Anderlecht/Gent/Union kon kijken (en in mindere mate de Premier League Darts.)

Maar vooral, mijn dag was weeral: thuis komen, snel iets anders aan doen, vertrekken en dan heel laat thuis komen, tanden poetsen, slapen en terug gaan werken. I know, first world problems. Ik vind het voor een of andere reden echt moeilijk om nee te zeggen tegen leuke activiteiten met als resultaat dat ik mentaal en fysiek echt doodmoe ben.

Maar! eerste week van mei verlof en niks op de planning :love:
Dan hebt ge nog geen kinderen dan heb je pas geen tijd om dingen te doen. 😆

Auto gisteren stuk gegaan (terwijl ik op de keuring was nota bene), het is gewoon een scheur in een darm maar nu ben ik al heel de ochtend aan het rond bellen en ik kan de juiste stukken dus nergens bestellen. ☹️
Ja, ik kan ze ergens bestellen maar dat is met een levertijd van +6 weken.

Auto gisteren stuk gegaan (terwijl ik op de keuring was nota bene), het is gewoon een scheur in een darm maar nu ben ik al heel de ochtend aan het rond bellen en ik kan de juiste stukken dus nergens bestellen. ☹️
Ja, ik kan ze ergens bestellen maar dat is met een levertijd van +6 weken.
Ook via een opel garage? Stukken van opel zijn vaak compatibel met jouw merk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan