Any man can be a father,
But it takes someone special to be a dad.
Mijn portie social media weer gehad voor vandaag
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Any man can be a father,
Ik heb altijd gedacht dat ik geen "all-in vakantie volk" was. Maar na enkele dagen moet ik zeggen ... dat ik ECHT wel geen "all-in vakantie volk" ben.
Wat een fucking beestenboel. Allez, waarschijnlijk zijn het 95% fatsoenlijke mensen. Maar die 5% marginalen steken wel serieus af op de rest. Ronduit walgelijk volk dat hier rondloopt, ontbrekend aan enig fatsoen, manieren, en iets dat lijkt op besef van gezondheid.
Wel grappig om nu en dan taferelen te bekijken die eerder in de dierentuin thuis horen. Minder grappig als zatte vette Brit 1 uw dochter van de brug in het water duwt, omdat hij naar zatte vette Brit 2 strompelt. Nog minder grappig als opeens 5 extra zatte vette Britten er staan staan omdat gij (na het redden van uw dochter) durft te roepen naar zatte vette Brit 1. Wel weer grappig dat hierdoor 7 zatte vette Britten minder op het strand mogen, onder groot applaus van 100 man.
Nooit all in gaan in een hotel waar ook veel Britten komen. Dit zegt alles wat er te zeggen valt over die toeristen:
![]()
I tried so hard to have a fatherAny man can be a father,
Ik zou het gewoon bij all-in volk houden. Dan krijg je een grotere kans op mensen die (1) alles zoveel mogelijk willen laten "renderen" door o.a. het buffet of de bar te plunderen, en/of (2) compleet geen idee of interesse hebben in waar ze zijn.Russen, Duitsers, Hollanders, ...
Dat soort massatoerisme is een grote bron van inkomsten, maar niet eentje die altijd de lokale bevolking ten goede komt. Het kan ook toeristische trekpleisters quasi onleefbaar maken voor de lokale bevolking. Dat is de donkere keerzijde van de democratisering van toerisme, al zijn rijke stinkerds zeker geen betere toeristen.Ik zou het gewoon bij all-in volk houden. Dan krijg je een grotere kans op mensen die (1) alles zoveel mogelijk willen laten "renderen" door o.a. het buffet of de bar te plunderen, en/of (2) compleet geen idee of interesse hebben in waar ze zijn.
Ook zo ooit eens van iemand gehoord dat ze een all-in in Turkije had gedaan. Ik denk hoop en al één keer buiten het hotel geweest, waar men haar als toerist uiteraard allerhande zaken probeerde aan te smeren. Persoon wil nooit meer naar Turkije want ze heeft het niet voor "dat ras".
Yup, dat is hier zeker aanwezig. Op een middag stond er iemand naar de kok (net niet) te schreeuwen " I need gaalik bwed, gaaaaaaalik bwed, bwed wid gaaaaaaaaalic".Ik zou het gewoon bij all-in volk houden. Dan krijg je een grotere kans op mensen die (1) alles zoveel mogelijk willen laten "renderen" door o.a. het buffet of de bar te plunderen, en/of (2) compleet geen idee of interesse hebben in waar ze zijn.
Ook zo ooit eens van iemand gehoord dat ze een all-in in Turkije had gedaan. Ik denk hoop en al één keer buiten het hotel geweest, waar men haar als toerist uiteraard allerhande zaken probeerde aan te smeren. Persoon wil nooit meer naar Turkije want ze heeft het niet voor "dat ras".
Ik heb vorige week in Duitsland hetzelfde gedacht: dat loopt hier vol met Duitsers zeg. Die mannen zijn hier in 1940 binnengevallen en ze hebben ze niet meer buiten gekregenNooit all in gaan in een hotel waar ook veel Britten komen. Dit zegt alles wat er te zeggen valt over die toeristen:
![]()

Veel hangt af van de slag die je zwemt. Bij crawl zwemmen kan je bijna met 4 naast elkaar in een baan en dus makkelijk passeren. Als je schoolslag zwemt dan heb je veel meer plaats nodig en is het ook veel moeilijker om er voorbij te gaan.Ik zwem sneller dan de oudjes in de ene baan, maar qua tempo kan ik nog niet mee met de mannen in de andere banen. Ik weet dat ik op mijn eigen tempo mag zwemmen, maar ik vind het zelf niet leuk om anderen op te houden tijdens mijn ochtendbaantjes.
Installatie was in orde hoor, zeer tijdige en sympathieke kerel.Tis niet dat de transportstangen nog in de machine zitten? Nu, als Coolblue die ook geïnstalleerd heeft zouden die die stangen eruit gehaald moeten hebben. Als uw machine stangen heeft, niet alle machines hebben die.

Huh, in iedere baan kan je toch max met 2 naast elkaar zwemmen? Al is het de bedoeling dat iedereen uiterst rechts zwemt. Ik zwem enkel schoolslag tot nu toe.Veel hangt af van de slag die je zwemt. Bij crawl zwemmen kan je bijna met 4 naast elkaar in een baan en dus makkelijk passeren. Als je schoolslag zwemt dan heb je veel meer plaats nodig en is het ook veel moeilijker om er voorbij te gaan.
Je moet tolken hé:Yup, dat is hier zeker aanwezig. Op een middag stond er iemand naar de kok (net niet) te schreeuwen " I need gaalik bwed, gaaaaaaalik bwed, bwed wid gaaaaaaaaalic".
En na meermaals het antwoord in het Spaans te krijgen dat er geen was, stompte hij weg met "djeebus don this people speak English ere or wot"
Hoe gaan ze zich anders speciaal voelen?Mensen die 10 minuten doen over iets te zeggen dat ook basically in 2 zinnen kan.
Gewoon antwoorden met "sorry, TLDR".Mensen die 10 minuten doen over iets te zeggen dat ook basically in 2 zinnen kan.
Gaalic bred is a taste sensashun. Bloody maaavelous.Je moet tolken hé:
"Oi, wankah, 'e says they aven't got any!"
Ge zou blij zijn met mij. Ik antwoord dikwijls enkel met gromgeluiden en/of keelklanken om te laten weten dat ik het gehoord heb en/of ik akkoord ga of niet. Back to basics.Mensen die 10 minuten doen over iets te zeggen dat ook basically in 2 zinnen kan.
Vroeger ook fan van Kruidvat schepsnoep maar het is inderdaad triestiger en triestiger aan het worden op vlak van variatie, om nog maar te zwijgen over de kwaliteit soms.Vroeger hadden die precies meer variatie. Of hier toch. Ik heb ene keer een bak los naar de kassa gedragen omdat er drie wespen inzaten. Ik denk dat er behalve wat wapperen om die er uit te krijgen, weinig anders mee gedaan is. Sindsdien koop ik enig schepsnoep op de markt. Tis maar een illusie, maar bon.