Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een flup die in een activiteitengroep aanhaalt dat hij meermaals gelezen/gehoord heeft dat er mensen zijn die een vergoeding durven vragen wanneer er gecarpoold wordt. Zelf heeft hij geen auto.

Zo van of dat eigenlijk wel logisch is en schrik dat ervan geprofiteerd wordt.

Wtf, denkt die van steeds gratis kunnen mee te rijden of zo.

En dan zijn er effectief mensen die reageren:
"jamaar die persoon reed toch al, dan maakt het niet uit dat iemand anders nog meerijdt."

Daarom hebben we soms nood aan menselijke drama's.

heel de dag koppijn gehad en gewoon echt strontemoe, dus heel de dag in de zetel gelegen.Laatste uur pas weer beter. Wat ne verloren dag...

Morgen baaldagje inlassen zonder ziektebriefje?
Mja, da’s in mijn ogen dan weer meteen een voorbeeld van misbruik van een systeem. Dat systeem is er voor als je een dag wat ziekjes bent en gewoon een dag moet rusten, niet omdat je op zondag bent ziek geweest en niets aan je zondag hebt gehad.

Toch steeds correct zo'n briefje? 🥲

Hier inderdaad soms ook het geval bij heel weinig slapen.

Eigen ergernis:
Te veel Kruidvat-schepsnoep gegeten. 😫
En er is nog ...
Heb je alles naar binnen kunnen werken 😅? Kruidvat-schepsnoep moet je vreten tot je er mottig van wordt, unspoken rule

Mja, da’s in mijn ogen dan weer meteen een voorbeeld van misbruik van een systeem. Dat systeem is er voor als je een dag wat ziekjes bent en gewoon een dag moet rusten, niet omdat je op zondag bent ziek geweest en niets aan je zondag hebt gehad.
Ja ik was er wat de draak mee aan het steken. Ik beken :).

Heb je alles naar binnen kunnen werken 😅? Kruidvat-schepsnoep moet je vreten tot je er mottig van wordt, unspoken rule
Vroeger hadden die precies meer variatie. Of hier toch. Ik heb ene keer een bak los naar de kassa gedragen omdat er drie wespen inzaten. Ik denk dat er behalve wat wapperen om die er uit te krijgen, weinig anders mee gedaan is. Sindsdien koop ik enig schepsnoep op de markt. Tis maar een illusie, maar bon.

Je mag fier zijn op me.
Vroeger hadden die precies meer variatie. Of hier toch. Ik heb ene keer een bak los naar de kassa gedragen omdat er drie wespen inzaten. Ik denk dat er behalve wat wapperen om die er uit te krijgen, weinig anders mee gedaan is. Sindsdien koop ik enig schepsnoep op de markt. Tis maar een illusie, maar bon.
True, 1 kant maar en nogal veel lege bakken en die "Dracula tanden" waren veel te hard. Al een geluk dat de aardbeien kwaliteit leverden!

hoor ook soms precies rare bonken en geluiden voor zon stil machine in sommige korte sequenties
Tis niet dat de transportstangen nog in de machine zitten? Nu, als Coolblue die ook geïnstalleerd heeft zouden die die stangen eruit gehaald moeten hebben. Als uw machine stangen heeft, niet alle machines hebben die.

Ik zwem sneller dan de oudjes in de ene baan, maar qua tempo kan ik nog niet mee met de mannen in de andere banen. Ik weet dat ik op mijn eigen tempo mag zwemmen, maar ik vind het zelf niet leuk om anderen op te houden tijdens mijn ochtendbaantjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan