Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste wat er is. Iedere dag fijn terras op.
Meh, als ik 's avonds een filmke wil kijken om 21u heb ik graag dat het donker is en niet nog klaarlichte dag. Om nog maar te zwijgen dat het nog volop licht is als ik ga slapen met de vroege, etc.

Meh, als ik 's avonds een filmke wil kijken om 21u heb ik graag dat het donker is en niet nog klaarlichte dag. Om nog maar te zwijgen dat het nog volop licht is als ik ga slapen met de vroege, etc.
Ge hebt wel het voordeel dat het nog licht is als je vertrekt naar uw werk bij de late.

Dit dus. Onze OLED vindt al dat licht niet zo leuk. Nouja. Luxeproblemen.

Mijn zoon zijn ps4 die rare dingen doet niet raar als die al 10 jaar oud is natuurlijk. Laatste poging is naar fabrieksinstellingen en dan ja ander ps4 maar hij wilt een ps5 :)

Je hebt ook maar 1 menu per tafel nodig hoor.
En er zijn maar weinig restaurants die elke dag een ander menu brengen of ge moet in het restaurant van een ziekenhuis gaan eten. :p
Ik zie ook maar weinig restaurantuitbaters elke dag hun website zelf aanpassen of het aangepaste menu doorsturen naar hun webdesigner. Tzou ook rap duur worden, moesten ze die elke dag hun website laten aanpassen.

Maar nogmaals: ik ben niet tegen die QR, het heeft zeker zijn nut, maar enkel als aanvulling op en niet als vervanging van een fysieke menukaart.

Zo'n QR-code vind ik vooral handig als het gewoon vollédig digitaal en geautomatiseerd is. Hier in de buurt hebt ge bijvoorbeeld een groter winter/zomerbar waar ge na het scannen in een bestelsysteem komt waar ge ook meteen via Payconic kunt afrekenen. Dat is gewoon efficiënt en handig, want ge moet geen moeite doen om een ober aan tafel te krijgen en ook voor de zaak zelf zal dit een pak tijd én personeel besparen. Nu niet dat daarom voor mij alle horeca naar zo'n systeem zou moeten gaan, een grote drukke plaats zoals een zomerbar is natuurlijk nog iets anders dan een gezellig restaurantje waar een wat meer "persoonlijke" bediening wel deel uitmaakt van de ervaring.

Zo'n QR-code vind ik vooral handig als het gewoon vollédig digitaal en geautomatiseerd is. Hier in de buurt hebt ge bijvoorbeeld een groter winter/zomerbar waar ge na het scannen in een bestelsysteem komt waar ge ook meteen via Payconic kunt afrekenen. Dat is gewoon efficiënt en handig, want ge moet geen moeite doen om een ober aan tafel te krijgen en ook voor de zaak zelf zal dit een pak tijd én personeel besparen. Nu niet dat daarom voor mij alle horeca naar zo'n systeem zou moeten gaan, een grote drukke plaats zoals een zomerbar is natuurlijk nog iets anders dan een gezellig restaurantje waar een wat meer "persoonlijke" bediening wel deel uitmaakt van de ervaring.
Die lijn kan je inderdaad niet overal doortrekken, zeker niet op horecaplekken waar persoonlijk contact met de ober een meerwaarde betekent. En dan heb ik het niet alleen over obers met benefits.

Leuk: Diablo 4 beta gespeeld met mijn broer. Ik op ps5 hij op pc.
Ergernis: we willen Diablo 2 ressurected spelen, maar dat spel ondersteunt geen crossplatform :(. Straks eens checken of mijn pc de minimumspecs haalt :)

Dat is niet zozeer het probleem. We zitten met een koepel. Ik heb al wel eens gekeken voor zo'n "koepelgordijn".

Luxeprobleem eigenlijk: bijna afgestudeerd als vpk en door de grote keuze aan werkaanbieders geraak ik er niet aan uit waar ik wil werken.

Ziekenhuis uit de buurt: dichtbij, maar al veel te vaak stages gehad daar en wil wel eens van omgeving veranderen
Projectverpleegkundige: inschrijfbonus en auto, maar geen vast team

ja, en als ik nacht heb, heb ik 0 uren "donker"-slaap. so what.
en zonder zomer-uur zou het vanaf half april óók nog volop licht zijn als ik ga slapen met de vroege. (om niet te spreken dat ik in december met het winteruur géén daglicht zie als ik die vroege doe).

allez, ik wil maar zeggen: dat zijn allemaal argumenten die ofwel persoonlijk zijn, ofwel gewoon tijdelijk zijn.

ik heb persoonlijk óók liever dat extra uurtje licht 's avonds, en sommigen zullen bij het correcte uur ook nog steeds liever een extra uur licht hebben 's morgens.

voor iedereen goed doen gaat niet lukken.

Troost u, vanavond vroeg in uw bed terwijl het nog licht is.
Verduisterende gordijnen of rolluiken installeren?
Dat is niet zozeer het probleem. We zitten met een koepel. Ik heb al wel eens gekeken voor zo'n "koepelgordijn".

Ik heb dit gekocht : https://www.amazon.nl/dp/B08817H6HS?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details

En moet zeggen het heeft mijn nachtrust al enorm verbeterd... en voor de prijs moet je het niet doen...

Leuk: Diablo 4 beta gespeeld met mijn broer. Ik op ps5 hij op pc.
Ergernis: we willen Diablo 2 ressurected spelen, maar dat spel ondersteunt geen crossplatform :(. Straks eens checken of mijn pc de minimumspecs haalt :)
Mijn 12 jaar oude PC can Diablo4 spelen dus ik vermoed dat de remaster van DII geen probleem zal zijn voor de meeste

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan