Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe lava stenen voor in mijn sauna zijn toegekomen;

echter zijn ze te groot.... Geprobeerd met hamer en bijtel ze in stukken te kappen, zodat ze toch tussen de warmtewisselaars van mijn sauna kachel kunnen... Nee geen avance.

Dan maar mijn vader gebeld, tot mijn grote verbazing krijg hij ze wel gespleten, al heeft het hem veel moeite gekost.
Hier op straat heeft hij ze gekapt, en ik stond om een hoekje te kijken hoe hij het deed... :shy:
Vreet toch wat aan mijn ego, dat een gepensioneerde man ze kon kraken, en ik niet :(

Nieuwe lava stenen voor in mijn sauna zijn toegekomen;

echter zijn ze te groot.... Geprobeerd met hamer en bijtel ze in stukken te kappen, zodat ze toch tussen de warmtewisselaars van mijn sauna kachel kunnen... Nee geen avance.

Dan maar mijn vader gebeld, tot mijn grote verbazing krijg hij ze wel gespleten, al heeft het hem veel moeite gekost.
Hier op straat heeft hij ze gekapt, en ik stond om een hoekje te kijken hoe hij het deed... :shy:
Vreet toch wat aan mijn ego, dat een gepensioneerde man ze kon kraken, en ik niet :(
Hopelijk is die gepensioneerde man nu niet gekraakt na dat labeur.

Vannamiddag 6 golfplaten willen bevestigen op een ijzeren frame, maar ik geraak er met mijn boormachine/metaalboor bijna niet door.
Er hangt nu anderhalve plaat aan en heb al 3 boorkes kapot gemaakt.

Pff. :tongue:

Ja tis toch wel een beer zulle mijn pa. 63 lente's jong, maar verdikke toch.... Hoeveel klusjes die hij al niet heeft gefixt voor mij....

Sinds jaar en dag staat hij bekend als de "handige harry" van de gemeente, hij is altijd wel ergens bezig.
Fijn zo, maar de family legacy zal helaas niet verder gezet worden door mij :)

En ik moest dagelijks van die flubitis spuiten in mijn eigen buik zetten. Dokter zegt: "het witgele kruis doet dat hoor".
Dus ik bel en krijg te horen, "hoe oud bent u mijnheer?" = Op die moment 48
Gevolgd door: "Dan gaan wij toch vragen dat u dat zelf doet."

Gevolg... geen flubitis spuiten gezet, but im still alive :shutup:
What??? Ik heb in november een operatie gehad en hier zijn ze gewoon 10 dagen langsgekomen om spuitjes te zetten en voor wondverzorging. En ik ben ook volwassen. (Uiteindelijk stelde dat niks voor en de laatste 3 zelf gezet maar ze moesten toch komen voor de wondjes te controleren.)

Ja tis toch wel een beer zulle mijn pa. 63 lente's jong, maar verdikke toch.... Hoeveel klusjes die hij al niet heeft gefixt voor mij....

Sinds jaar en dag staat hij bekend als de "handige harry" van de gemeente, hij is altijd wel ergens bezig.
Fijn zo, maar de family legacy zal helaas niet verder gezet worden door mij :)
Is er geen bijnaam die we aan jou kunnen geven? :unsure:

Neen, aceton is een keton. Alcohol zal gewoon ondrinkbaar gemaakte ethanol (zoals in alcoholische dranken). Isopropylalcohol of methanol (brandalcohol) kan je ook vinden in de winkel.

Behangerslijm is kennelijk een vorm van gemodificeerd zetmeel, dus iets zoals een alcohol of misschien aceton zou kunnen helpen, afhankelijk van hoe het gemodificeerd is. Best wel goed verluchten.
toch nog wat stickeroplosser gevonden van de vorige eigenaars hier, dit helpt zichtbaar beter. Gaat wel een stevige geur mee gepaard.
ik vermoed een alcohol: 'Dipropylene glycol monomethyl ether'.
Het gaat om een heel oude fles, ik ga nieuwe moeten kopen voor alles te verwijderen.

Ik volg momenteel volwassenenonderwijs, toch vraag ik mij soms af of ik niet in een kleuterschool beland bent.
De laatste weken al wat verhalen van opstootjes te horen gekregen.

Ik volg momenteel volwassenenonderwijs, toch vraag ik mij soms af of ik niet in een kleuterschool beland bent.
De laatste weken al wat verhalen van opstootjes te horen gekregen.
Haha. Ik kan het me voorstellen. Ik doe dat in afstandsonderwijs en die keren dat ik al eens op die school moet zijn, vraag ik me af wat die mensen daar zitten te doen.

En ik moest dagelijks van die flubitis spuiten in mijn eigen buik zetten. Dokter zegt: "het witgele kruis doet dat hoor".
Dus ik bel en krijg te horen, "hoe oud bent u mijnheer?" = Op die moment 48
Gevolgd door: "Dan gaan wij toch vragen dat u dat zelf doet."

Gevolg... geen flubitis spuiten gezet, but im still alive :shutup:
Dat is alsof ze in de broodjesbar zeggen dat je oud genoeg bent om zelf uw broodje te maken. Dat is uw job, doe ze dan ook.

Vannamiddag 6 golfplaten willen bevestigen op een ijzeren frame, maar ik geraak er met mijn boormachine/metaalboor bijna niet door.
Er hangt nu anderhalve plaat aan en heb al 3 boorkes kapot gemaakt.

Pff. :tongue:
Deftige boorkes, niet duwen en indien nodig smeerboren met wat WD40

toch nog wat stickeroplosser gevonden van de vorige eigenaars hier, dit helpt zichtbaar beter. Gaat wel een stevige geur mee gepaard.
ik vermoed een alcohol: 'Dipropylene glycol monomethyl ether'.
Het gaat om een heel oude fles, ik ga nieuwe moeten kopen voor alles te verwijderen.
Bwa, een ether en een alcohol, een gekend solvent.

Blijkbaar wordt mijn petekind al maanden extreem hard gepest. Berichten gezien waar ze al spreken over stenen door de venster te gooien van mijn zus haar huis, gloc .99, etc. Is van misserie al van school gewisseld want de directie deed niets, maar het blijft duren. En naar goede gewoonte kan de politie niets doen behalve noteren.

Blijkbaar wordt mijn petekind al maanden extreem hard gepest. Berichten gezien waar ze al spreken over stenen door de venster te gooien van mijn zus haar huis, gloc .99, etc. Is van misserie al van school gewisseld want de directie deed niets, maar het blijft duren. En naar goede gewoonte kan de politie niets doen behalve noteren.

Toch blijven gaan naar de politie, hoe meer pv's er zijn gaat het parket toch eens in actie schieten.
Wat wel heel klote is, want iedere dag is er 1 teveel.

Moest ik in die situatie zitten vrees ik dat ik daar eens een paar van die snotneuzen bij hun keeltje zou pakken. De gevolgen zou ik er ook moeten bij pakken, maar het zou me toch deugd gedaan hebben.

Als leerkracht sprekend: politie schrikt die soort niet af. Scholen doen idd niks want ‘hun inschrijvingen’ (lees ‘subsidies’). Feit is dat je als volwassene geen minderjarige tegen de muur kan gaan plakken. Wat je wél kan doen is ‘een klapke’ en netjes aangeven dat het voor mama en/of papa niet leuk zou zijn als iedereen weet dat ze een pestkop opvoeden. Als iedereen op het werk kan lezen welke rotte dingen het kind van X en Y schrijft en doet. Mocht je het zelf niet zien zitten en je hebt enige info, laat maar weten en ik doe het voor u.

Wa is da daar voor onprofessioneel gedoe?
Zo een fratsen heb ik nu nog nooit meegemaakt.
Ja dat vraag ik mij ook wel af.
Het is ook de eerst keer dat we dat hier meemaken, maar we hebben dat dan ook nog niet vaak nodig gehad.
Zo transport naar een ziekenhuis wordt regelmatig door vrijwilligers gedaan. Zoals overal zitten daar ongetwijfeld ook rotte appels bij.
Gaat wel over niet dringend ziekenvervoer door ambulance dienst, niet door vrijwilligers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan