Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Intern?

Ik nu voor de 3e keer ,krijg gewoon geen kans en dan werk je daar 23 jaar.
Zo pissed nu
Al gaan solliciteren op een ander
Herkenbaar.. Hier 8x meegedaan om hogerop te geraken.

Ondertussen 1x meegedaan voor een (intern) examen, maar naar een andere directie en direct geslaagd en aangenomen...

Spuwen vind ik er ook over.

Maar de laatste tijd nog eens in een cinema geweest? Alle manieren worden aan de ingang achtergelaten precies
When diplomacy and negotiations fail...
It s the law of the lawless!

Ik ga het echt geen 10 keer vragen hoor aan die snotneuzen. En de security erbij halen, ging ik dat gedaan hebben gingen ze 2 minuten braaf zijn. Dat kan je toch wel al gaan raden zeker.

Nee ik blijf er bij. Ze zullen hun lesje nu wel geleerd hebben en dat niet meer doen.

Fight fire with fire. Soms de beste methode ✌️😁
Maakt me geen zier uit wat sommigen er van vinden. Het doel heiligt vaak de middelen.

En das nu de laatste keer dat ik er op terug kom.

Het woord ''viben'' of ''vibe'', en al zeker door 30+. Uitzondering voor marketinglui, maar buiten hun enkel voor kinderen en tieners.

Zonet helemaal onverwachts de laatste foto gezien die er van Sanda Dia is genomen op de avond van die doop.
Hoezo vindt de media het een goed idee om die foto te posten en hoezo kan dit gebeuren zonder enige waarschuwing tijdens het scrollen op facebook.
Ik ben geshockeerd en gedegouteerd.

Zonet helemaal onverwachts de laatste foto gezien die er van Sanda Dia is genomen op de avond van die doop.
Hoezo vindt de media het een goed idee om die foto te posten en hoezo kan dit gebeuren zonder enige waarschuwing tijdens het scrollen op facebook.
Ik ben geshockeerd en gedegouteerd.

Bwa. Denk dat we bijna dagelijks even erge beelden zien in de media/oorlog.
Alleen komt dit wel hard binnen.
Als je die pose ziet, je voelt instinctief matig dat dit de dood is.

Ik kies er dan ook bewust voor om nieuws zeer selectief te bekijken en geen kranten te volgen op sociale media.
Op VRT NWS wordt de foto in een artikel geplaatst met een inleiding. Niet zoals bij HLN als een coverfoto voor een artikel dat gepusht wordt op facebook.

Groot verschil in manier van omgaan met zulke beelden. Ik wil zelf kunnen bepalen of ik zoiets wil zien of niet.

Omdat je het gevolg weet, maar uit die pose kan ik niet afleiden dat het gevolg de dood zal zijn.

Eerlijk gezegd vroeger ook zo al maten zien liggen langs hun fietske na het uitgaan. Maar die reageerde wel nog als je iets zei/deed, nie veel maar er was een reactie

Omdat je het gevolg weet, maar uit die pose kan ik niet afleiden dat het gevolg de dood zal zijn.

Eerlijk gezegd vroeger ook zo al maten zien liggen langs hun fietske na het uitgaan. Maar die reageerde wel nog als je iets zei/deed, nie veel maar er was een reactie
Dit dus. We weten nu inderdaad dat dit met dodelijke afloop was en daardoor krijgt de foto zo'n wrange nasmaak maar als foto op zichzelf kan je er zo waarschijnlijk wel x vinden of maken elk weekend doorheen het land. Of dit dan per se in de media moet komen is weer een ander maar de foto is bewust gebruikt door de advocaten van de familie en de familie geeft ook de toestemming aan de media om de foto te gebruiken dus kan je ze het ook niet kwalijk nemen imo.

Sportcommentatoren die te pas en vooral te onpas het woord 'vintage' gebruiken.
Zelfs bij spelers die hun eerste jaar spelen: "Jaaaaa, dat is echt vintage speler X"

Screenshot_2023-03-15-10-00-52-669-edit_com.amazon.mShop.android.shopping.jpg

:unsure:

De ouders van Sanda Dia kozen er bewust voor om de foto te tonen, om zo de beestachtigheden te laten zien.
Ik was toch ook ff geshockeerd...

Ik google ook niks, ik zoek iets op via de zoekmachine Google.
“Googlen” is nochtans gewoon correct hoor.
Het is de aanvaardbare term voor de definitie die jij geeft.

“Googlen” is nochtans gewoon correct hoor.
Het is de aanvaardbare term voor de definitie die jij geeft.

Stel je voor, hadden de kaarten iets anders gelegen dan waren we vandaag aan het Yahooen of moesten we iets Altavistaen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan