Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg laatste tijd erg veel spam van zogenaamde postpakketten..

Afzender blokkeren kan niet want is telkens verschillend mail adres in die trend
[email protected]

Hoe kan ik dat toch oplossen? Unsubscriben zorgt voor nog meer gedoe?

Ik krijg laatste tijd erg veel spam van zogenaamde postpakketten..

Afzender blokkeren kan niet want is telkens verschillend mail adres in die trend
[email protected]

Hoe kan ik dat toch oplossen? Unsubscriben zorgt voor nog meer gedoe?
Zeker niet 'unsubscriben' dat gaat voor nog meer spam/miserie zorgen.

Enige wat je kunt doen (indien gmail) is rapporteren als spam.

ik ben jaren geleden begonnen met mijn emailadres niet meer te gebruiken voor overal in te schrijven maar met gmail aliaskes te werken.

ik heb zo een [email protected] en een [email protected] etc...

en als er al es mail in de spam terecht kom kan ik direct zien wie er gelekt heeft en dan maak ik een filter om in de toekomst mails gericht naar dat adres direct te verwijderen.

laatste keer spam was op de [email protected] de snoodaards!

ik ben jaren geleden begonnen met mijn emailadres niet meer te gebruiken voor overal in te schrijven maar met gmail aliaskes te werken.

ik heb zo een [email protected] en een [email protected] etc...

en als er al es mail in de spam terecht kom kan ik direct zien wie er gelekt heeft en dan maak ik een filter om in de toekomst mails gericht naar dat adres direct te verwijderen.

laatste keer spam was op de [email protected] de snoodaards!
Het probleem daarbij is dat ze niet overal een e-mail met + aannemen.

selectief quoten?
Lees mijn hele post, dan zou je hebben gelezen dat ik hen wel al eerst meerdere malen had aangesproken dat ze moesten zwijgen.
(en security er bij halen heeft geen zin, dat weet iedereen. Dan zijn ze braaf tot security weg zijn, en begint het opnieuw...)

Maar ik ben niet naïef, tuurlijk heb je het gelezen.
Enkel quote je dat stuk niet, om me hier weer eens in een slecht daglicht te willen plaatsen.

Trouwens, allemaal makkelijk zeggen... Eens kijken hoe lang jij op je lip zou blijven bijten, als het bij jouw had gebeurd.
Dat zijt ge een laag persoon als ge iemand in zijn gezicht spuwt.

En het probleem dat iemand wat popcorn of chips eet tijdens een film snap ik ook niet.

Mensen op 2dehands (of mss gewoon in het algemeen). Wat is er nu zo moeilijk om basiscommunicatie te respecteren? Afspraken nakomen, simpelweg antwoorden, ... fuck man. Soms verlang ik echt gewoon naar mijn (fictieve) chalet in de Ardennen.

Studentengrappen en dierenmishandeling, ik zie de link echt niet.

Dieren mishandelen, en daar dan de grap in zien, dat vind ik nu eens bedroevend ...
Hopelijk volgt een gepaste straf.
Vindicat alweer. Echt constant in het nieuws met wanpraktijken.

Ffs. Die regen is niet heel erg denk ik en ik moest maar 5 tot 10 minuten buiten zijn. Goeie regenjas aan, kap op. Helaas moest ik even gehurkt zitten en had die regenjas niet de gewenste lengte dus loopt al die regen daar af vanachter op mijn broek. Resultaat: bovenkant kurkdroog, reet kloddernat. Gelukkig heb ik nog wat reserve boxershorts liggen hier op kantoor.

Ffs. Die regen is niet heel erg denk ik en ik moest maar 5 tot 10 minuten buiten zijn. Goeie regenjas aan, kap op. Helaas moest ik even gehurkt zitten en had die regenjas niet de gewenste lengte dus loopt al die regen daar af vanachter op mijn broek. Resultaat: bovenkant kurkdroog, reet kloddernat. Gelukkig heb ik nog wat reserve boxershorts liggen hier op kantoor.
Echt kut hé.

Ben ook op zoek naar een deftige 3/4 regenjas en niet een 'waterdichte jas' die enkel alles boven de heup droog houdt.
Maar liefst wat stijlvoller dan een outdoor-jas of rubberen regenponcho - BG mag altijd raad geven :unsure:

Echt kut hé.

Ben ook op zoek naar een deftige 3/4 regenjas en niet een 'waterdichte jas' die enkel alles boven de heup droog houdt.
Maar liefst wat stijlvoller dan een outdoor-jas of rubberen regenponcho - BG mag altijd raad geven :unsure:
Zoeken naar een jas met een hoog wolpercentage? Wol is van nature waterafstotend.
(Zowel de dochter als ik dragen om die reden winterjassen met minimum 60% wol)

Kandidaat gesteld voor een functie die me erg interesseerde. Voldeed aan alle vereisten. Niet eens uitgenodigd voor een gesprek. Balen :headshake:

Kandidaat gesteld voor een functie die me erg interesseerde. Voldeed aan alle vereisten. Niet eens uitgenodigd voor een gesprek. Balen :headshake:
Intern?

Ik nu voor de 3e keer ,krijg gewoon geen kans en dan werk je daar 23 jaar.
Zo pissed nu
Al gaan solliciteren op een ander

Dat zijt ge een laag persoon als ge iemand in zijn gezicht spuwt.

En het probleem dat iemand wat popcorn of chips eet tijdens een film snap ik ook niet.
Spuwen vind ik er ook over.

Maar de laatste tijd nog eens in een cinema geweest? Alle manieren worden aan de ingang achtergelaten precies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan