Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het weer gekunnen,
zopas moest ik naar garage omdat er een spiegel was afgereden van onze camionette opt werk.
Ik moest maar een half uurtje wachten en ging gepiept zijn.

Dus ik doe een wandelingetje in de buurt, zag ik een weide met geiten , reeën en herten etc...
Ik dacht dat het wel een origineel beeld ging zijn, om een selfie te nemen en als profielfoto voor op FB met zo'n hert.
Met wat lang gras benader ik het beestje, hij at uit mijn hand, en dan nam ik mijn gsm voor foto te nemen.
Opeens verschiet hij (van de klik van de camera?), en stoot hij met zijn gewei in mijn gezicht.
Net onder mijn oog, meteen een bloed uitstorting van jewelste...

Toen ik terug ging naar de garage verschoten ze zich een bult "wat is er met jouw gebeurd"...

Note to self: don't enter wild animals habitat.

Heb het weer gekunnen,
zopas moest ik naar garage omdat er een spiegel was afgereden van onze camionette opt werk.
Ik moest maar een half uurtje wachten en ging gepiept zijn.

Dus ik doe een wandelingetje in de buurt, zag ik een weide met geiten , reeën en herten etc...
Ik dacht dat het wel een origineel beeld ging zijn, om een selfie te nemen en als profielfoto voor op FB met zo'n hert.
Met wat lang gras benader ik het beestje, hij at uit mijn hand, en dan nam ik mijn gsm voor foto te nemen.
Opeens verschiet hij (van de klik van de camera?), en stoot hij met zijn gewei in mijn gezicht.
Net onder mijn oog, meteen een bloed uitstorting van jewelste...

Toen ik terug ging naar de garage verschoten ze zich een bult "wat is er met jouw gebeurd"...

Note to self: don't enter wild animals habitat.
Toon uw dominantie door een kopstoot terug te geven.

Toon uw dominantie door een kopstoot terug te geven.
Nee nee, zo ben ik niet.
In tegenstelling wat sommigen denken, ben ik een correct en goed mens. Als ik zelf in de fout ga(want ik moest daar eigelijk niet zijn), dan stel ik mij nederig op en accept my losses. Zal ook de eerste zijn om mijn fout toe te geven.

Heel anders is het, als ik recht in mijn schoenen sta, en je beduivelt mij. Dan laat ik mij niet doen.

Nee nee, zo ben ik niet.
In tegenstelling wat sommigen denken, ben ik een correct en goed mens. Als ik zelf in de fout ga(want ik moest daar eigelijk niet zijn), dan stel ik mij nederig op en accept my losses. Zal ook de eerste zijn om mijn fout toe te geven.

Heel anders is het, als ik recht in mijn schoenen sta, en je beduivelt mij. Dan laat ik mij niet doen.
Ik had dat beest gedood, gescalpeerd met gewei en alles en had dat op mijne kop gezet om terug naar die garage te gaan.

Eens kijken wat ze dan zouden zeggen.
'Wat is er gebeurd?'
'Niets, waarom?'

met die wind nu, poort gaat bijna vliegen.
ene om 10u de vuilzakken al buitengezet hier in de buurt, ze liggen ergens 100 meter verder.
wat is het beste om de vuilzakken vanavond buiten te zetten?
ergens verankeren, met als risico dat ze het weigeren mee te nemen omdat het vastzat?
of yolo, gewoon op een hoop gooien en hopen op het beste?

da's altijd ambetant he: ge kunt ze ook niet zwaarder maken, want dan nemen ze het ook niet mee.
da's een beetje hetzelfde als papierophaling, maar het stort-regent (dan in regio's waar je papier in een gewone kartonnen doos moet buiten zetten)

da's altijd ambetant he: ge kunt ze ook niet zwaarder maken, want dan nemen ze het ook niet mee.
da's een beetje hetzelfde als papierophaling, maar het stort-regent (dan in regio's waar je papier in een gewone kartonnen doos moet buiten zetten)
karton zet ik op een houten pallet, zodat de onderkant tenminste niet nat wordt en de palet zet ik dan aan het straat.
ik zou feitelijk iets ineen kunnen steken met een afdakje uit overschot hout dat ik hier heb om het afval onder te zetten.
dat dan ook nog eens op wielen zetten en ik kan het hergebruiken; goed idee. zal wel voor een volgende keer zijn.

met die wind nu, poort gaat bijna vliegen.
ene om 10u de vuilzakken al buitengezet hier in de buurt, ze liggen ergens 100 meter verder.
wat is het beste om de vuilzakken vanavond buiten te zetten?
ergens verankeren, met als risico dat ze het weigeren mee te nemen omdat het vastzat?
of yolo, gewoon op een hoop gooien en hopen op het beste?
Morgenvroeg buiten zetten is geen optie?

Meer zelfs, je kan koele panda warm gaan houden op mijn ignore list, als je toch maar denkt me publiek onderuit te halen met selectieve quote's.
@recipe4hate Het is leuk hier op zijn ignore list.

Hij denkt stoer te zijn, maar is eigenlijk een kleuter die zijn vingers in zijn oren steekt en “lalala” roept als het hem niet aan staat.

Leg er een paar klinkers op.
Mijn vuiliszak past net onder mijn brievenbus, tussen de 2 betonnen voeten. Super handig.

Immens respect voor die mensen trouwens'
Hier komen ze de dinsdag op mijn thuiswerk dag.
Krijgen regelmatig een stuk chocolade of koffie van mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan